Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Snoeppot werk, coronaproof

23-10-2020 08:21 132 berichten
Beetje duffe vraag maar zoek een algemene opinie.
Traditiegetrouw hebben we op het werk een snoeppot. Iedereen van de afdeling neemt af en toe een grote zak mee van het een of ander en vult bij. Nu is sinds Corona eigenlijk de pot niet meer gebruikt
Nu zou ik graag pepernoten meenemen maar die zijn niet per stuk verpakt en tja, Corona.
Ik zou dus graag pepernoten willen neerzetten op een coronaproof manier. Ik was aan het denken aan een karaf een dat mensen dan de pepernoten op hun hand schudden ipv nemen. Zou dat werken? En dan met een pak doekjes ernaast om de fles aan de buitenkant schoon te maken. Of heeft iemand nog een andere briljante oplossing?

En voor men het vraagt. Onderwijs, dus gewoon volle bezetting hier.
Alle reacties Link kopieren
*Sally* schreef:
23-10-2020 15:47
Lachen.
Nee, zeker niet. Maar zoals Calvijn al zei, je doet het, als (jonge) medewerker.
Ik heb ook niet de illusie dat het vandaag de dag niet meer gebeurt.
...
Alle reacties Link kopieren
Grote schaal met zakjes pepernoten aanvullen met van die verpakte kikkers en muizen. Hardstikke leuk. Ik heb ook sinterklaas lollies van chocolade gezien, per stuk verpakt.
Zet de schaal naast een kraan, handen wassen en wat uit de schaal pakken, moet toch lukken?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon niet doen, beter voor de lijn ook.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Alle reacties Link kopieren
Mutsje78 schreef:
25-10-2020 16:41
Gewoon niet doen, beter voor de lijn ook.
En waarom maak jij je zorgen om de lijn van een team volstrekt onbekende mensen?
Alle reacties Link kopieren
Eames6 schreef:
23-10-2020 08:28
Ik word nu vast een zure gleuf genoemd, maar waarom zou je in godsnaam perse de snoeppot Corona-proof willen maken?
Klinkt niet echt als noodzakelijk. Gewoon een jaartje niet, zo moeilijk is dat toch niet?
Echt. Ik snap het ook niet. Is het nou zo moeilijk om zulke kleine dingen voorlopig te laten?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon niet doen. Wat een gedoe.
Iedereen kan zelf wat lekkers meenemen.
Daar hebben ze al heeel lang geleden iets voor bedacht.Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven