Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Testen uit eten

21-09-2021 09:26 232 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,

Misschien stomme vraag,maar mijn zoon van 13 gaat zaterdag uit eten met zijn vrienden. Op welke site kan ik een test afspraak maken? Kon het niet zo gauw vinden nl..

Vast bedankt
merano schreef:
28-09-2021 09:38
In de QR code zit ook je geboortedag.
En verder kan ik het niet controleren, wat erin zit. Ik kan geen qr codes lezen.
Dat de scanapp niet alles toont aan de horecamedewerker is wat anders.

Het. Wordt. Niet. Opgeslagen.

Maar blijf vooral doen of de overheid je verkracht.
Alle reacties Link kopieren
Star⁴ schreef:
28-09-2021 10:22
En dan wel op het zo lek als een mandje Viva forum zitten :rofl:
Zeg dat.
Je accepteert de risico's van de moderne tijden of je doet je best om je eraan te onttrekken.
Maar het is heel raar om op een openbaar en zeer twijfelachtig beveiligd forum te komen miepen over deze QR-code, want dat is een van de weinige systemen die nou eens wél goed is dichtgetimmerd als het over privacy gaat.
Alle reacties Link kopieren
Star⁴ schreef:
28-09-2021 10:22
En dan wel op het zo lek als een mandje Viva forum zitten :rofl:
Nou dit. En van alles op SM plempen.

Nee, dan is dat G_7 febr echt wel een vreselijke inbreuk op je privacy.
Faceman147 schreef:
21-09-2021 19:55
Het valt me op dat het meerendeel op dit forum alles zo gewoon vind. Best zorgelijk dat je schijnbaar alles voor zoete koek slikt. In mijn woonplaats hoor ik toch echt wel veel kritische geluiden op wat er momenteel plaatsvind.
.Edit/ zag niet dat dit bericht al wat ouder is en er een hele discussie is ontstaan.
anoniem_407266 wijzigde dit bericht op 28-09-2021 10:32
14.59% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt wel of er telkens iets nieuws bedacht moet worden om maar te blijven schoppen. Vermoeiend lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
Mevrouwplopper schreef:
28-09-2021 10:32
Het lijkt wel of er telkens iets nieuws bedacht moet worden om maar te blijven schoppen. Vermoeiend lijkt me.
niet per se iets nieuws.
Bepaalde mensen zijn al heel lang bang voor big data. De term 'alu hoedje' is ook al van pre-corona.
Alle reacties Link kopieren
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven