Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Thuiswerken leuk houden

29-05-2020 09:09 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar mijn manager laatst nog zei dat we eind mei weer naar kantoor konden, werd dat later juni en is laatste nieuws dat dat voorlopig niet gaat gebeuren.

En ik moet zeggen dat ik daar wel chagrijnig van word. Collega's maken het werk leuk en bellen is toch anders. Merk dat productiviteit ook wel afneemt en focus steeds verder te zoeken is.

Zelfs de weken dat kinderen thuis waren vond ik beter te doen. Nu zijn kinderen weer naar kdv en is man wel naar zijn werk want die kan niet thuiswerken.

Hoe houden jullie thuiswerken nog een beetje leuk?
due-scimmie wijzigde dit bericht op 29-05-2020 09:10
2.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
door jezelf te belonen
Alle reacties Link kopieren
Kun je flexibel werken of moet je echt van 9 tot 5 aan de laptop gekluisterd zitten? Ik werk al een paar jaar vanuit huis en soms heb ik wel calls maar tussendoor kan ik grotendeels bepalen wanneer ik werk en wanneer niet. Ik ga dan ook vaak tussendoor even de stad in, wat in huis doen etc. Een hele dag aan 1 stuk werken lukt me gewoon niet - ook niet op kantoor trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren heb ik kei- en keihard meegezongen met de radio en door ons ‘kantoor’ gedanst 😆 dat was leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ik werk al zo’n 12 jaar voornamelijk vanuit huis en wat het voor mij leuk houdt, is om vooral ruimte te blijven maken voor persoonlijk contact. Het praatje wat je normaal bij de koffieautomaat houdt, wordt bij thuiswerken al snel overgeslagen, en dan raak je de verbinding met het bedrijf en met elkaar kwijt. Door daar heel bewust mee om te gaan en er bewust tijd voor vrij te maken, kun je dat voorkomen.
Alle reacties Link kopieren
Lady_Day schreef:
29-05-2020 09:13