Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Tussenjaar en uitgaan

06-08-2020 12:26 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit geldt natuurlijk voor meer mensen en is nog niet eens een muizenprobleempje vergeleken bij de hele coronacrisis en mijn problemen, maargoed ik vind het toch lastig om met de teleurstelling om te gaan dat ik misschien wel mn hele tussenjaar niet uit kan gaan. Ik had me echt het tussenjaar voorgesteld waar ik elk weekend naar de discotheek ging en er volledig van kunnen genieten omdat er geen druk is van school. Naar cafés wil ik niet, omdat daar gewoon helemaal niet aan de coronaregels gehouden wordt. Hierdoor raak ik vrienden kwijt en dat geeft me veel stress.
Alle reacties Link kopieren
Hier had je toch gisteren ook al een topic over?
Ga je nu elke dag posten dat je naar de disco wil?
Alle reacties Link kopieren
Haley schreef:
06-08-2020 12:32
Hier had je toch gisteren ook al een topic over?
Ga je nu elke dag posten dat je naar de disco wil?
Ja.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even geloept en volgens mij is er iets veel diepers aan de hand bij jou. Burnout, ouders gescheiden, vriendschappen vallen tegen... Ik denk dat je met iemand moet gaan praten, meid.
Alle reacties Link kopieren
Haley schreef:
06-08-2020 12:32
Hier had je toch gisteren ook al een topic over?
Ga je nu elke dag posten dat je naar de disco wil?
Tja mensen hebben altijd weer wat te zeggen....
Negeer t als je er geen zin in hebt
Een 2e is niet elke dag
Alle reacties Link kopieren
Lottett_x schreef:
06-08-2020 12:36
Tja mensen hebben altijd weer wat te zeggen....
Negeer t als je er geen zin in hebt
Een 2e is niet elke dag
Maar wat wil je dan met dit topic?
Ik zou nu geen tussenjaar nemen maar aanmelden voor een opleiding (wellicht iets wat maar een jaar duurt maar waarvan 'n certificaat/diploma toch meegenomen is later). Je kunt nu niet eens een paar maanden gaan backpacken vanwege corona. Dat tussenjaar neem je dan op 'n later moment.
Alle reacties Link kopieren
Haley schreef:
06-08-2020 12:35
Ik heb even geloept en volgens mij is er iets veel diepers aan de hand bij jou. Burnout, ouders gescheiden, vriendschappen vallen tegen... Ik denk dat je met iemand moet gaan praten, meid.
Iknow. Maar hoeven het niet over te hebben op een forum.
Oh ik zie dat je al 27 bent. Dacht 17 ofzo. Maar jee, dan ga je wat anders doen toch? Niemand kan naar de disco hè, niet alleen jij.
Alle reacties Link kopieren
Lottett_x schreef:
06-08-2020 12:37
Iknow. Maar hoeven het niet over te hebben op een forum.
Daar heb je het zelf over op dit forum. In de andere topics die je opent.
Alle reacties Link kopieren
Haley schreef:
06-08-2020 12:38
Daar heb je het zelf over op dit forum. In de andere topics die je opent.
Ja maar niet op dit moment
Ik gok erop dat het in de disco qua afstand houden niet veel anders zou zijn dan in de kroeg, dus je zou er niet eens heen willen.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
06-08-2020 12:39
Ik gok erop dat het in de disco qua afstand houden niet veel anders zou zijn dan in de kroeg, dus je zou er niet eens heen willen.
Ja maar je hoopt natuurlijk op een vaccin enzo
Burn-out en elk weekend lekker naar de disco gaat voor mij niet samen vrouw.

Therapie en beseffen dat het juist fijn is dat je weinig hoeft te missen in zo’n kuttijd (qua uitgaan/Corona icm burn-out) lijkt me verstandiger.
Alle reacties Link kopieren
Dan ga je wel een opleiding of cursus doen. Of misschien wat vrijwilligerswerk?
Lottett_x schreef:
06-08-2020 12:43
Ja maar je hoopt natuurlijk op een vaccin enzo
Dan doen we allemaal, op een paar antivaxx malloten na. Maar er is geen vaccin, dus kun je niet naar de disco. Kun je twee dingen doen: een jaar lang gaan zitten griepen dat je niet naar de disco kunt of je tijd anders invullen. Kun je niet gaan werken of zo?
anoniem_648c663507eb3 wijzigde dit bericht op 06-08-2020 12:48
Reden: Burn out even gemist
1.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Als dat alles is waar je stress over hebt.

Echt. Wat een verwend gedrag
Ik snap dat het fucked up is maar wel echt een non issue, er zijn mensen die dood gaan aan het virus.
Alle reacties Link kopieren
lovechild schreef:
06-08-2020 12:51
Ik snap dat het fucked up is maar wel echt een non issue, er zijn mensen die dood gaan aan het virus.
Dat vind ik zo'n dooddoener. Ja, het kan altijd erger, maar evengoed is dit ook voor mensen die niet met een overlijden te maken hebben gewoon een rare en vervelende tijd en dat is geen non-issue.

TO, wat was je verder van plan in je tussenjaar? Want een tussenjaar betekent over het algemeen niet dat je een jaar alleen maar vrij bent en uitgaat.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
*Sally* schreef:
06-08-2020 12:37
Oh ik zie dat je al 27 bent. Dacht 17 ofzo. Maar jee, dan ga je wat anders doen toch? Niemand kan naar de disco hè, niet alleen jij.
Huh nee ik ben jonger dan 27
Alle reacties Link kopieren
HoleyMalonely schreef:
06-08-2020 12:43
Burn-out en elk weekend lekker naar de disco gaat voor mij niet samen vrouw.

Therapie en beseffen dat het juist fijn is dat je weinig hoeft te missen in zo’n kuttijd (qua uitgaan/Corona icm burn-out) lijkt me verstandiger.
Ja dat is wel waar
Alle reacties Link kopieren
poldervrouw schreef:
06-08-2020 12:48
Als dat alles is waar je stress over hebt.

Echt. Wat een verwend gedrag
Uh nee lang niet alles
Als je zo'n stress krijgt van je tussenjaar, zou je misschien voor een baantje en wat kortlopende cursussen kunnen kiezen.
Alle reacties Link kopieren
lovechild schreef:
06-08-2020 12:51
Ik snap dat het fucked up is maar wel echt een non issue, er zijn mensen die dood gaan aan het virus.
Ja en daarom houd ik me goed aan de maatregelen, want ik vind t vreselijk.
Alle reacties Link kopieren
Je geloofd echt dat jij de oplossing van je problemen kan vinden in de disco en uitgaan?
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven