Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Tussenjaar en uitgaan

06-08-2020 12:26 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit geldt natuurlijk voor meer mensen en is nog niet eens een muizenprobleempje vergeleken bij de hele coronacrisis en mijn problemen, maargoed ik vind het toch lastig om met de teleurstelling om te gaan dat ik misschien wel mn hele tussenjaar niet uit kan gaan. Ik had me echt het tussenjaar voorgesteld waar ik elk weekend naar de discotheek ging en er volledig van kunnen genieten omdat er geen druk is van school. Naar cafés wil ik niet, omdat daar gewoon helemaal niet aan de coronaregels gehouden wordt. Hierdoor raak ik vrienden kwijt en dat geeft me veel stress.
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil je een tussenjaar? Ik zou lekker gaan studeren en over een jaar of wat een tussenjaar nemen als alles weer 'normaal' is!
Alle reacties Link kopieren
Je kunt nu niet meer inschrijven. Vriend van dochter heeft nu ook tussenjaar en start dan aan TU Delft.
Vooralsnog gaan zijn buitenlandse plannen nog door, maar ik weet van anderen die naar de VS zouden gaan dat dat niet doorgaat.
Inschrijven voor de uni had allang moeten gebeuren.
Ik vind het oprecht sneu.
Alle reacties Link kopieren
Wie zegt dat ze maar de uni wil, en niet naar het mbo of hbo?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Pauline65 schreef:
06-08-2020 13:21
Je kunt nu niet meer inschrijven. Vriend van dochter heeft nu ook tussenjaar en start dan aan TU Delft.
Vooralsnog gaan zijn buitenlandse plannen nog door, maar ik weet van anderen die naar de VS zouden gaan dat dat niet doorgaat.
Inschrijven voor de uni had allang moeten gebeuren.
Ik vind het oprecht sneu.
Ik weet niet of dat veranderd is, maar ik ben in het verleden nog wel eens op het laatste moment van plan veranderd en toen kon ik me nog prima inschrijven. Als het niet een studie is waarvoor je moet loten zou ik gewoon informeren of het nog kan.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Je tussenjaar moet nog beginnen. Je hebt verder geen idee hoe het jaar gaat verlopen en maakt nu al drama's. Zo krijg je een erg zwaar leven hoor.

Wat ga je verder met je dagen doen?
Susan schreef:
06-08-2020 13:33
Ik weet niet of dat veranderd is, maar ik ben in het verleden nog wel eens op het laatste moment van plan veranderd en toen kon ik me nog prima inschrijven. Als het niet een studie is waarvoor je moet loten zou ik gewoon informeren of het nog kan.
Volgens mij moet je in mei definitief zijn ingeschreven. MBO nog eerder.
Alle reacties Link kopieren
En iedere week naar de disco gedurende je tussenfase gaat je van je (zelfgediagnostiseerde?) burn-out helpen. It’s amaaaaaazing!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
06-08-2020 13:38
En iedere week naar de disco gedurende je tussenfase gaat je van je (zelfgediagnostiseerde?) burn-out helpen. It’s amaaaaaazing!
O ze heeft een burn out? Wat een gelul dan Geef jezelf een schop onder je hol TO. Ga desnoods in therapie, besteedt je dat jaar iig nuttig.
Alle reacties Link kopieren
Goede vrienden ook als je ze kwijt raakt als je niet naar de kroeg gaat/kan
Jouw burn out gaat over van elke week naar de discotheek gaan? :sarcastic:
Alle reacties Link kopieren
Heb je al mooie sportschoenen voor jezelf gekocht?
Rosalind schreef:
06-08-2020 14:46
Jouw burn out gaat over van elke week naar de discotheek gaan? :sarcastic:
Klinkt gek, maar dit kan wel een manier zijn om jezelf niet onder ogen te komen.

Ik heb ook zo’n periode gehad. Dacht dat ik stappen leuk vond, maar eigenlijk had ik het gewoon echt nodig. Daarop terugkijkend werd ik er doodmoe van.

Dus ik kan je wel begrijpen dat je ervan baalt. Ik verwacht dat het echt wel weer overgaat, geduld hebben tot er een vaccin is.
Alle reacties Link kopieren
Lottett_x schreef:
06-08-2020 13:02
Uh nee lang niet alles
Ga dan wat doen. Zorg dat je tussen jaar gevuld is. Doe cursus. Workshop. Werken. Maar ga niet lopen miepen over dat je niet uit kan gaan.
Alle reacties Link kopieren
*poef*
flipje2 wijzigde dit bericht op 07-08-2020 08:25
Reden: verkeerd geïnformeerd
94.29% gewijzigd
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Ja het is kut maar het gebeurd he?

Hoe je het ook wendt of keert: voor de hedendaagse jeugd vind ik het niet zo heel erg, van een beetje weerstand word je wijzer.
Alle reacties Link kopieren
flipje2 schreef:
07-08-2020 00:05
Als je 27 bent en nu pas klaar met school, hoeveel tussenjaren zijn er dan inmiddels al gepasseerd?
Ze is geen 27....
Alle reacties Link kopieren
Poeh, wat een gezeik. Ga iets doen in je leven wat echt voldoening geeft. De zorg heeft nog mensen nodig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven