Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Uitslag kind hoe snel binnen?

18-05-2021 16:47 32 berichten
Na hoe lang werden jullie gebeld over de uitslag van een Covid test?
Alle reacties Link kopieren
47 uur helaas.
In oktober na ruim 2 dagen.

Nu binnen 24 uur.
Alle reacties Link kopieren
Ongeveer 24u, geen Digid, na 24u de lokale GGD gebeld en uitslag gekregen. Je kunt dus zelf bellen, is altijd sneller.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk gewoon op digid, is een stuk sneller.
Alle reacties Link kopieren
Niet om je te ontmoedigen, maar ik heb na 48 zelf moeten bellen en dat was 2 weken terug
Alle reacties Link kopieren
Na 20 en na 22 uur, we werden zelf gebeld. Wel nu DigiD aangevraagd, zodat het voortaan sneller is
Alle reacties Link kopieren
Bij mijn DigiD- loze zoon duurde het ook 3 dagen, en daarna heb ik zelf gebeld. Je moet dan je lokale GGD bellen. Ik heb het idee dat ze nog wel eens vergeten de 'negatieven' te bellen eerlijk gezegd. Mét DigiD gaat het razendsnel, de afgelopen maand in het gezin 4 keer met DigiD getest en alle keren ruim binnen 12 uur de uitslag.
Alle reacties Link kopieren
Als je nu een digid aanvraagt, is dat voor het weekend rond. Is veel makkelijker en sneller.
Alle reacties Link kopieren
Om 15.00 uur getest, zelfde avond 20.30 uur uitslag via digid. Twee weken geleden.
(maar: man zelfde dag getest om 14.00 uur, volgende dag pas uitslag via digid. Kind wel getest in speciale kinder teststraat, misschien was dat het verschil??)
Tja die tip van digi d die heb ik nu aangevraagd....
En hoe snel heb je hem dan met een digi d?

Binne 24 uur? Binnen 6 uur?
Alle reacties Link kopieren
Titatoverbal schreef:
18-05-2021 17:02
En hoe snel heb je hem dan met een digi d?

Binne 24 uur? Binnen 6 uur?

De laatste keer binnen 6 uur inderdaad. Maar ik denk dat dat uitzonderlijk snel was
Alle reacties Link kopieren
Titatoverbal schreef:
18-05-2021 17:02
En hoe snel heb je hem dan met een digi d?

Binne 24 uur? Binnen 6 uur?
Dat verschilt. Snelste wat ik had was 7 uur, langste ongeveer 18 uur.
Alle reacties Link kopieren
28uur zonder digi d.
Wachten kan lang duren hè?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er bij mijn kinderen zonder DigiD maar zelf achteraan gebeld na 26 uur wachten. Toen bleek dat ze de uitslag al binnen hadden. Dus geen idee hoe lang het geduurd heeft voor de testuitslag gereed was. Maar er zelf achteraan bellen kan dus lonen
Alle reacties Link kopieren
Zelf bellen naar de lokale GGD! Binnen 24 uur had ik de uitslag via hun terwijl de landelijke GGD niet had gebeld. Heb nu digiD voor beide kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Met DigiD 2 keer binnen 8 uur de uitslag. Zoon had samen met man laten testen, maar man kreeg m pas na 20 uur..
Alle reacties Link kopieren
Mijn kinderen zijn de laatste tijd een aantal keer getest, omdat in ons gezin corona heerst.
Bij de Digid-lozen heb ik zelf gebeld naar de lokale GGD op het moment dat van de Digid-ers de uitslag binnen was. Inmiddels hebben ze wel DigiD.
Ze moeten nu nog 1x getest worden en als het dan nog steeds negatief is, dan is het eindelijk klaar.

De uitslag was er hier de laatste keren steeds na ca 12 uur. De testen steeds tussen 10 en 11 uur 's ochtends en de uitslag was er dan rond 22 uur 's avonds.

Aanvragen van Digid gaat trouwens supersnel. Ik had op zondagavond de aanvraag gedaan, dinsdagmiddag was het activeringsformulier er en toen kon ik direct activeren en de uitslag bekijken van die dag.
..
Alle reacties Link kopieren
Het wisselt echt. Met de oudste vorige keer ‘s avonds al. ‘s Morgens getest en ‘s avonds de uitslag. Bij de jongste vorige keer binnen 24 uur. De uitslag was nog niet binnen voor schooltijd, maar in de loop van de dag (tussen de middag getest).
Beiden met digid trouwens.
Alle reacties Link kopieren
De laatste keren binnen 2 uur, sneltest. De andere keren binnen 24 u, vaak dezelfde avond nog.
Alle reacties Link kopieren
Omdat ze iedereen zonder digiD moeten bellen, en er nu veel kinderen getest worden duurt dat inderdaad langer (max. 48 u). Maar door zelf te gaan bellen zit je alleen het proces van de GGD in de weg en duurt het voor anderen alleen maar langer.
Gebeld met de ggd, helaas is de test kwijt (6) :"-(

Denk dat de digi d wel op tijd binnen is voor de nwe uitslag....
Alle reacties Link kopieren
rosadebree schreef:
18-05-2021 16:58
Bij mijn DigiD- loze zoon duurde het ook 3 dagen, en daarna heb ik zelf gebeld. Je moet dan je lokale GGD bellen. Ik heb het idee dat ze nog wel eens vergeten de 'negatieven' te bellen eerlijk gezegd. Mét DigiD gaat het razendsnel, de afgelopen maand in het gezin 4 keer met DigiD getest en alle keren ruim binnen 12 uur de uitslag.
de positieven vergeten ze ook door te bellen
ik spreek uit ervaring
Alle reacties Link kopieren
Mijn collega na drie dagen. Die heeft voor haar peuter en kleuter nu ook een DigiD aangevraagd.

Puber werd vorige week rond 9:30 uur getest. Na het avondeten even gecheckt en de uitslag stond er al. Gelukkig negatief, maar wel de enige fysieke schooldag gemist... Met gesnuffel hadden ze hem ook niet in school gelaten.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven