Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Vaccinatiegroep 1982-1991

27-05-2021 12:18 1285 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vaccinaties op dit moment lekker vlot gaan, ook een topic voor de mensen geboren tussen 1982 en 1991. Kunnen wij ook eindelijk aftellen :cheer2:

Telefoonnummer om afspraken te maken: 08007070
kruimeltaart wijzigde dit bericht op 03-06-2021 12:49
13.48% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Yes, afspraak staat! 17 juni eerste, 22 juli 2e. Mooi voor de vakantie, al geldt de tweede niet om volledig gevaccineerd te zijn wanneer we weggaan.

Helaas niet in mijn eigen woonplaats, maar wel in de plaats waar ik werk. Werk dan mooi een halve dag op kantoor beide keren en ga daarna voor de vaccinatie :-)
Alle reacties Link kopieren
sprietgras schreef:
09-06-2021 11:28
Zo dat is snel! Welke regio?
Noord-Limburg. Ik had niet verwacht dat ik zo snel terecht kon. Man heeft wel aantal weken moeten wachten. Ik was zo blij dat ik niet eens durfde te refreshen om eventueel datum eerder te krijgen! :-D
Alle reacties Link kopieren
Chantilly21_2 schreef:
09-06-2021 11:32
Yes, afspraak staat! 17 juni eerste, 22 juli 2e.
Heb precies zelfde data! :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Yes ook ingepland! 22 juni en 27 juli. Ruim 3 weken voor de verwachte bevaldatum (geplande geboorte bij 38/39 weken) en dat was voor de ggd ruim op tijd. Zowel voor antistoffen als evt. narcose. Niet in eigen stad, wel een dorpje verderop wat vanaf mijn werk even ver rijden is als de priklocatie in eigen stad. Man heeft wel eigen stad ingepland en een week later.

Onze minivakantie in eigen land zit precies tussen onze beide 2 prikken in :cheer2:

Ik heb voor de zekerheid ivm bevalling ggd gebeld, geen wachttijd, kreeg meteen iemand aan de lijn! Die kon alleen geen vroegere tijdsloten zien dan ik online kon..
Alle reacties Link kopieren
Yes ook gelukt, 26e de eerste en dan begin augustus de tweede. Niet genoeg voor het groene vinkje voor onze Europa vakantie, wel volledig gevaccineerd en groen vinkje op de terug hopelijk.
Alle reacties Link kopieren
Hier zit de eerste prik erin. Ik ben benieuwd naar de komende uren/dag. Hopelijk niet teveel last van bijwerkingen. De prik zelf voelde ik nagenoeg niets van.
Alle reacties Link kopieren
Morgen 1989 :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
We knallen dit leeftijdscohort er gewoon voor het einde van het weekend doorheen volgens mij!!! Heel fijn om te zien dat het nu opschiet :)
Alle reacties Link kopieren
Het gaat met uitnodigen een stuk sneller, dan een maand geleden.
Ik vraag me af of dat is, om de planninf (iedereen voor half juni een uitnodiging) te halen. Want een maand geleden kwamen de uitnodigingen minder snel, maar hadden de meeste mensen wel binnen een week een afspraak. Nu is minder dan twee weken een uitzondering en lees ik vaker eerder drie.

Niet dat ik niet blij ben te weten wanneer ik mag voor een prik hoor :P
Maar dat valt me wel op
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
09-06-2021 22:56
Het gaat met uitnodigen een stuk sneller, dan een maand geleden.
Ik vraag me af of dat is, om de planninf (iedereen voor half juni een uitnodiging) te halen. Want een maand geleden kwamen de uitnodigingen minder snel, maar hadden de meeste mensen wel binnen een week een afspraak. Nu is minder dan twee weken een uitzondering en lees ik vaker eerder drie.

Niet dat ik niet blij ben te weten wanneer ik mag voor een prik hoor :P
Maar dat valt me wel op
Ik denk dat het ook komt omdat ze eerst nog rekenden op Janssen leveringen en die waren onzekerder.
Nu is het alleen afhankelijk van Pfizer en Moderna leveringen en die lijken super stabiel te zijn.
Dus dan kun je met wat meer zekerheid verder vooruit plannen.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
10-06-2021 08:16
Ik denk dat het ook komt omdat ze eerst nog rekenden op Janssen leveringen en die waren onzekerder.
Nu is het alleen afhankelijk van Pfizer en Moderna leveringen en die lijken super stabiel te zijn.
Dus dan kun je met wat meer zekerheid verder vooruit plannen.
Dat zou zeker kunnen inderdaad.

Maar het viel me op. Want aan de beurt zijn betekent helaas niet hetzelfde als een maand geleden.
Omdat ik in mijn omgeving de eerste van de jongere groep was, merkte ik daardoor toch een tikje teleurstelling dat ik zoveel langer moet wachten nog.
Maargoed ik ben in één klaar, dus wat is dan drie weken :)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Ik belde net nog even om te kijken of ik toevallig nog eerder terecht kon. Heb m’n eerste prik nu pas over 2,5 week staan. Maar die mevrouw van de ggd zei ook dat het gewoon super druk is. Ze nodigen steeds meer mensen uit maar de plekjes zitten ook gewoon erg vol. En echt iedereen wil het nog voor de vakantie geregeld hebben.
Ik ga ook niet bellen of ik eerder terecht kan, ik denk dat ze het al druk genoeg hebben bij de prikpost hier.
Alle reacties Link kopieren
Ik bel vanavond. Online tegelijk voor twee mensen een afspraak maken (prikangst) is niet te doen.
Ik mocht zonet bellen en heb een afspraak voor komende dinsdag, dus ik hoef helemaal niet lang te wachten.

Maar dat kan ook komen doordat ik er maar één hoef.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook gebeld want online kon ik pas over 3 weken hier in de straat terecht (1 juli)
Via de telefoon kon ik gelukkig ook op 2 verschillende plekken een afspraak maken dus ik heb nu mijn eerste prik op 23-6 op 20 minuten rijden en de tweede prik gewoon hier in de straat.
Duurt iets langer dan ik had gehoopt maar wel fijn dat de tweede dan alsnog hier kan.
Alle reacties Link kopieren
Mevrouw_SpuitElf schreef:
10-06-2021 11:56
Ik mocht zonet bellen en heb een afspraak voor komende dinsdag, dus ik hoef helemaal niet lang te wachten.

Maar dat kan ook komen doordat ik er maar één hoef.
Ik ook maar 1. Maar snelste bij mij was twee weken, alleen dat was niet haalbaar met het ov.
Beste optie was drie weken.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
fritzzzz schreef:
10-06-2021 08:56
Ik belde net nog even om te kijken of ik toevallig nog eerder terecht kon. Heb m’n eerste prik nu pas over 2,5 week staan. Maar die mevrouw van de ggd zei ook dat het gewoon super druk is. Ze nodigen steeds meer mensen uit maar de plekjes zitten ook gewoon erg vol. En echt iedereen wil het nog voor de vakantie geregeld hebben.
Deze mevrouw had ik ook denk ik. Ik moet mijn 2e verzetten, want ben dan in het buitenland maar kreeg geen opties die buiten de vakantie vielen. Volgens de mevrouw moet ik bellen als ik de eerste heb gehad.
Alle reacties Link kopieren
Ik wist niet dat het sowieso mogelijk was om de tweede later in te plannen? Dat zou voor mij misschien ook beter uitpakken. Maar ik merk het vanzelf als ik ga bellen. Gelukkig valt het wel mee met de stress voor het bellen.
Hier inderdaad ook pas over 2,5 week. Maar: de afspraak staat dus het aftellen is begonnen :yes:
Ik ben ook pas over ruim 3 weken aan de beurt, maar had daar eigenlijk wel rekening mee gehouden. Mijn oma, ouders, vriend, hebben allemaal zo lang moeten wachten tot ze aan de beurt waren.
Het had wel iets eerder gekund, maar dan had ik naar een andere plaats gemoeten en daar had ik geen zin in. Dus die week extra wachten kan ook nog wel, het is niet dat zodra je geprikt bent je mondkapje af mag werpen en alles voorbij is.
Alle reacties Link kopieren
Het verloopt gewoon grillig, wij zijn van 66 en 70 en moesten ook drie weken wachten toen we konden plannen, alles was vol binnen 100 km. Nou ja de eerste zit er in. Succes allemaal en fijn dat het nu snel(ler) gaat!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben van 1989, net online ingepland, eerste 25 juni, tweede 30 juli.
Alle reacties Link kopieren
Mijn oudste kind is van 1991 en kijkt er naar uit om gevaccineerd te worden. Ik volg hier even nog mee.
Morgen eindelijk, hoop ik, 1990. Dan ga ik voorzichtig kijken of ik in de tussenliggende weken tussen de 1e en de 2e een paar dagen vakantie kan nemen in het buitenland.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven