Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Vaccinatiegroep 1982-1991

27-05-2021 12:18 1285 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vaccinaties op dit moment lekker vlot gaan, ook een topic voor de mensen geboren tussen 1982 en 1991. Kunnen wij ook eindelijk aftellen :cheer2:

Telefoonnummer om afspraken te maken: 08007070
kruimeltaart wijzigde dit bericht op 03-06-2021 12:49
13.48% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben van '82 en krijg morgen de eerste prik. Ik vroeg mij af, kun je zelf kiezen in welke arm ze de vaccinatie zetten? Ik kan dat niet direct vinden.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Moon-Alisa schreef:
16-06-2021 19:56
Ik ben van '82 en krijg morgen de eerste prik. Ik vroeg mij af, kun je zelf kiezen in welke arm ze de vaccinatie zetten? Ik kan dat niet direct vinden.
Ze doen hem standaard links omdat de meeste mensen rechts zijn maar als je liever rechts wil kan dat gewoon.
Alle reacties Link kopieren
Thanks. Ik heb liever links. Rechts regelmatig s nachts pijn omdat ik er onhandig op lig kennelijk. Dan zou ik niet meer weten waar evt pijn dan van komt.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Ik kon alleen kiezen Kerkrade of Maastricht toen ik voor 1982 kon belken. En de eerstvolgende afspraak was 27 juni.

2 Augustus wordt dit forum opgeheven en daarmee ook dit topic😢
1e prik zit! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een afspraak staan 1e prik de 28e. Wil liever Janssen, ga de 23e gelijk bellen, ben benieuwd of ik er doorkom 🙂
Alle reacties Link kopieren
hier bouwjaar 84 en de eerste prik de 9e gehad. 2e prik op 14-7, Ik heb pfizer gekregen.
Meteen toen 1984 online kwam direct via digid vastgezet
Alle reacties Link kopieren
Robinson schreef:
19-06-2021 19:18
Ik heb een afspraak staan 1e prik de 28e. Wil liever Janssen, ga de 23e gelijk bellen, ben benieuwd of ik er doorkom 🙂

Waarom wil je liever Janssen?
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Ik krijg deze week m'n eerste prik, hoera! Maar ik vraag me nu toch iets af. Als je al spierpijn hebt in je bovenarm, is dan de prik pijnlijker of ben je dan lastiger te prikken?

Ik ben nu net begonnen met zwaardere gewichten bij krachttraining wat nu voor wat spierpijn zorgt en vraag me dus af of dat invloed heeft.
Alle reacties Link kopieren
Ik mag morgen ben van 1982 maar word nu toch wel een beetje zenuwachtig bang voor allergische reactie en mega ziek worden :whistle:
Alle reacties Link kopieren
Lavendel2 schreef:
21-06-2021 20:23
Ik mag morgen ben van 1982 maar word nu toch wel een beetje zenuwachtig bang voor allergische reactie en mega ziek worden :whistle:
Ik mocht donderdag ( 1988) en afgezien van een dagje wat spierpijn op de plek waar ik ben geprikt, heb ik nergens last van gehad (Pfizer).
Man idem ( 2 dagen voor mij aan de beurt, gevaccineerd met Moderna).

Hopelijk heb je gewoon dezelfde ervaring :) Ik was echt euforisch bij het verlaten van de priklocatie ( super geregeld trouwens in Hoogeveen!).
Alle reacties Link kopieren
Chantilly21_2 schreef:
21-06-2021 20:34
Ik mocht donderdag ( 1988) en afgezien van een dagje wat spierpijn op de plek waar ik ben geprikt, heb ik nergens last van gehad (Pfizer).
Man idem ( 2 dagen voor mij aan de beurt, gevaccineerd met Moderna).

Hopelijk heb je gewoon dezelfde ervaring :) Ik was echt euforisch bij het verlaten van de priklocatie ( super geregeld trouwens in Hoogeveen!).
Gelukkig ik krijg ook een van deze 2!
Alle reacties Link kopieren
Ik mag woensdag maar lig vandaag met een voedselvergiftiging of een buikgriep op de bank.
Hopelijk voel ik me gauw beter en kan ik een beetje fit naar de prik.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb p aar dagwn geleden pfizer gekregen. Alleen wat last gehad van de plek vd prik. Verder niets gevoeld en het was heel goed geregeld.
Ik heb hem gisteren gekregen. Pfizer. Buiten een beetje beurse arm en vermoeidheid nergens last van.
Pfizer zit er in :cheer2: Wat een opluchting! Had bijna af moeten bellen omdat ik gisteren wat meer aan het hoesten was maar dat is gelukkig weer over. Ik kan er niet zo goed tegen als het weer omslaat.
Alle reacties Link kopieren
Mooi! Zou wat zijn zeg, ben je er bijna en dan kan je niet.

Ik krijg morgen mijn 1e prik! Ik heb geloof ik eerder wel een beetje spierpijn gehad als ik een prik kreeg, maar goed ik heb me de blubbers gesport afgelopen dagen dus dat had ik toch al. :shame:
Ja ik baalde echt gisteren van nee het zal toch niet... Hopelijk doet het weer gewoon normaal als ik in juli moet voor prik 2. Want ik weet dan gewoon dat het door het weer komt omdat ik dat altijd heb maar klachten zijn klachten en dan moet je testen en afbellen.

De plek waar geprikt is voelt stijf, heb hoofdpijn en ben moe maar dat laatste komt denk ik meer omdat ik vannacht niet al te best heb geslapen.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg vrijdag eindelijk mijn eerste prik!
Alle reacties Link kopieren
Gisteren de eerste prik gehad! Prikken zelf merk je echt niets van, naald en vloeistof niet gevoeld. Nu ben ik ook 0,0 bang voor naalden dus wie weet scheelt dat.
Nu beurse/zware arm, vermoeid en lichte verhoging (geen koorts). Niets noemenswaardigs dus.
Ruim 30 weken zwanger dus blij dat hij er in zit!
Ik voelde wel een licht prikje maar was zo bezig met praten over het weer dat ik niet doorhad dat dat de naald al was. Wel fijn want ik maakte me wel een beetje zorgen omdat mijn prikangst niet helemaal weg is. Merkte ook dat iedereen bij de prikstraat vrij vrolijk was, niet alleen de medewerkers maar ook de mensen waarmee ik in de rij stond voor het prikken en de stempels voor het gele boekje. Dat haalde de spanning bij mij ook wel weg.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren eerste (Pfizer)prik gehad ('88)! Ik ben echt geen held wat naalden betreft, dus ik heb wel het hele kwartier in de recovery volgemaakt omdat ik bang was anders flauw te vallen :-$ . Ik voelde de prik namelijk wel en erna nog een licht brandend gevoel op de prikplek. Maar na een lekker fietstochtje door de frisse wind en regen was ik weer helemaal opgekikkerd.

Tot nu toe nergens last van! Het lijkt zelfs wel alsof ik meer energie heb dan normaal. Ik heb in de middag na de prik een paar keer pushups tegen de vensterbank gedaan om een pijnlijke arm te voorkomen.
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
23-06-2021 13:59
Ik voelde wel een licht prikje maar was zo bezig met praten over het weer dat ik niet doorhad dat dat de naald al was. Wel fijn want ik maakte me wel een beetje zorgen omdat mijn prikangst niet helemaal weg is. Merkte ook dat iedereen bij de prikstraat vrij vrolijk was, niet alleen de medewerkers maar ook de mensen waarmee ik in de rij stond voor het prikken en de stempels voor het gele boekje. Dat haalde de spanning bij mij ook wel weg.
Ohja, mijn gele boekje! Ik ben dus helemaal vergeten om een stempel te vragen door al mijn stress voor de prik.

Maar mijn vriend was een paar uur eerder dan ik aan de beurt en die kreeg geen stempel. "Vraag die maar bij je tweede prik."
Dus misschien had ik hem ook wel helemaal niet gekregen...
Alle reacties Link kopieren
De eerste zit er in! Yes
Alle reacties Link kopieren
fritzzzz schreef:
23-06-2021 18:58
De eerste zit er in! Yes
Hier ook :cheer:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven