Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Vader opgenomen IC

15-04-2020 23:35 169 berichten
Ik hou het even kort. Mijn vader is ivm Corona opgenomen op de IC. Hij wordt in slaap gehouden en ligt aan de beademing.

Ik hoor heel graag tips van anderen die dierbaren in deze situatie hebben gehad.
Wat kan ik doen?
Ik denk aan bijv een dagboekje bijhouden voor hem wat hij hopelijk later terug kan lezen.
Fotokaarten maken van onze familie zodat ze op de IC een beeld hebben bij hun patiënt.
Wat lekkers halen voor de IC verpleegkundigen om te laten merken dat we ze enorm dankbaar zijn voor alles wat ze doen.

Ik hoor heel graag of dit wel of geen goeie ideeën zijn en tips voor andere dingen die ik kan doen of die waardevol kunnen zijn, zijn meer dan welkom!!
Alle reacties Link kopieren
Ja dat schijnt normaal te zijn inderdaad. Mijn vader ging ook op en neer. Meestal stabiel maar dan ineens toch weer mindere nieren of een bacteriële infectie. Hopelijk is hij morgen weer stabiel, elke stabiele dag kan hij weer virus deeltjes bevechten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vader is gisteren na lang vechten en lijden overleden.
Alle reacties Link kopieren
koko67 schreef:
24-04-2020 11:56
Mijn vader is gisteren na lang vechten en lijden overleden.
O Koko wat afschuwelijk! Heel veel sterkte de komende tijd :rose:
Honey, you should see me in a crown
Ooh nee! Wat erg voor je Koko! :-o :hug:
Alle reacties Link kopieren
Wat vreselijk verdrietig, Koko. Heel veel sterkte :hug:
Alle reacties Link kopieren
Wat een verdriet, gecondoleerd.
Alle reacties Link kopieren
Wat vreselijk Koko. Heel veel sterkte. :rose:
I like being a mess. It's who I am.
Alle reacties Link kopieren
Gecondoleerd Koko :rose:
Ik maakte me al zorgen dat je niks meer had laten horen.
Heel veel sterkte voor jou en de familie en hopelijk kunnen jullie, ondanks alles, toch een mooi afscheid houden :rose:
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel.
Koko67 :hug: , gecondoleerd
Alle reacties Link kopieren
Wat verschrikkelijk Koko, gecondoleerd en veel sterkte :rose: :hug:
Sterkte. :hug: Vreselijk.
Gecondoleerd, Koko. Wat een achtbaan aan emoties moet je al achter de rug hebben...
koko67 schreef:
24-04-2020 11:56
Mijn vader is gisteren na lang vechten en lijden overleden.
Wat verdrietig zeg, het is zo moeilijk een dierbaar iemand te verliezen. Veel sterkte, ook met het afscheid nemen in deze moeilijke tijd :redrose:
koko67,gecondoleerd! Wat een vreselijk nieuws! Veel sterkte voor de komende tijd! :rose:
Gecondoleerd Koko. :hug:
Alle reacties Link kopieren
Och Koko, wat verdrietig...Heb vaak aan je gedacht de laatste dagen. Heel, heel veel sterkte.
Mocht je op het laatst nog bij hem om afscheid te nemen?
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend verdrietig Koko. Heel veel sterkte. :rose:
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
Alle reacties Link kopieren
Gecondoleerd Koko 🌸
Veel sterkte Koko. :rose:
Alle reacties Link kopieren
Gecondoleerd Koko, zo verdrietig :redrose:
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
sjansje schreef:
24-04-2020 19:44
Och Koko, wat verdrietig...Heb vaak aan je gedacht de laatste dagen. Heel, heel veel sterkte.
Mocht je op het laatst nog bij hem om afscheid te nemen?
Mocht wel, maar hebben we niet meer gedaan. Mijn vader was diep in slaap en zou er niks meer van merken. Mijn moeder wilde niet dus we hebben gekozen om bij haar te blijven.
Het ziekenhuis belde dat papa na een aantal minuten heel rustig is gestorven. Ze hadden de bloeddrukmedicijnen stopgezet.
Het troost mij dat mijn vader er niks meer van heeft gemerkt.
Ik zit nu nog in de fase dat ik het wel met mijn hoofd weet, maar mijn gevoel wil er nog niet helemaal aan.
Mijn zo sterke vader die in zijn eentje nog de badkamer verbouwde is er ineens niet meer.
Gecondoleerd :rose:
Alle reacties Link kopieren
Verschrikkelijk gewoon.
Ontzettend veel sterkte, geen woorden voor ...
Alle reacties Link kopieren
Gecondoleerd Koko. Wat een enorm verdrietig bericht. Heel veel sterkte voor jou en je familie :rose:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven