Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Wat ga jij kopen als je 'winkel' weer open is?

14-01-2021 20:25 324 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij winkel kan je zelf een winkel invullen.

Ik wil naar de action voor een flinke portie dingen die je niet nodig hebt maar nu gemist hebt.

En naar de Hema voor nieuwe washandjes. Bestel niet online wil gewoon voelen kijken enzo

En jullie?
Alle reacties Link kopieren
Hyperbole schreef:
14-01-2021 20:33
Naar een schoenmaker want vorige week is een veteroogje stuk gegaan en nu knoop ik de veters om mijn enkel heen...

En naar de sportschool wil ik ook heel erg graag!
Bellen naar de schoenmaker. Hier doen ze gewoon reparaties. Voor dichte deur zetten, afhalen nadat je een tikkie hebt betaald.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga kopen... Niets want euhm niets nodig.

Overigens kunnen we hier gewoon een winkel bellen en dan brengen ze het gratis bij je thuis of je pikt het op met deur dicht en afstand.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga naar een winkel voor tuinmeubelen. Ik vermoed dat ook dit jaar we weer veel tijd zullen besteden in de tuin. En ik wil graag een relaxte loungebank, maar online uitzoeken is lastig, ik wil er echt even op zitten.

En de kapper, ik ben eind 2019 voor het laatst geweest. Het klit gigantisch.
Alle reacties Link kopieren
Kapper, brunch (shakshuka met koffie en jus d'o). En dan neuzen in platen- en boekwinkels.
Cake is eternal.
Alle reacties Link kopieren
Ik merk trouwens dat ik best veel op vorraad heb. Ik las hier bv. verfroller. Die heb ik eigenlijk altijd wel liggen. Geen verfvoorraad voor een hele muur, maar wel genoeg spulletjes om kleine klusjes te kunnen doen.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Ik heb zoveel zin om te shoppen, gewoon kleren kijken. Bij tk-maxx door de rekken voor kinderkleding. Dan bij de kantoorafdeling snuffelen van de hema.
Dan naar de bijenkorf bij make-up kijken en appeltaart eten en late drinken. Dan langs de kruitvat en dan terug naar huis.

:jump:
Alle reacties Link kopieren
petra123456 schreef:
22-01-2021 08:05
Bellen naar de schoenmaker. Hier doen ze gewoon reparaties. Voor dichte deur zetten, afhalen nadat je een tikkie hebt betaald.
.

Waarom zo moeilijk? Voor reparaties mag men gewoon open zijn?
Bij ons is de schoenmaker gewoon open, je kan gewoon binnen lopen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben net verhuisd en echt elke dag kom ik weer dingen tegen die ik zou willen opknappen maar dan weet ik niet welk ding ik precies nodig heb. Vroeger zou ik met een onderdeel/foto naar de Praxis lopen en me laten adviseren, maar online werkt dat toch anders. En dingen van €12 laten bezorgen tegen €6 verzendkosten doe ik alleen als het echt niet kan wachten. Dus de Praxis wordt het eerste winkeluitje waarschijnlijk. Ik had me ook voorgenomen een mooi meubelstuk uit te zoeken, dat heeft minder prioriteit maar daar heb ik meer zin in.
Naar de Ikea voor nieuwe hoofdkussens.
En naar het tuincentrum, voor een grote plant en een hangplant. Al begin december voorgenomen die na de kerst te gaan halen maar dat is dus op de lange baan geschoven.
Als laatste een nieuwe mobiele telefoon kopen, maar ik wil wel eerst vergelijken en vasthouden.
Alle reacties Link kopieren
Broeken! en andere kleren, ik mis het nu echt wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel prettig te merken dat je zoveel minder nodig hebt dan je denkt. Natuurlijk is een beetje shoppen leuk, maar nu ik al maanden alleen nog naar de supermarkt ga, heb ik nog steeds geen enorme tekorten aan kleine dingen. Kleding, schoenen, huishoudelijke spulletjes, overal genoeg van om het nog 5 jaar zonder winkels uit te kunnen zingen.

Wel is mijn bankrekening leuk aangegroeid. Dat is prettig, want er moeten straks wel een paar grote en echt noodzakelijke zaken aangeschaft worden. Een nieuwe tuinschutting, bijvoorbeeld. En binnenshuis moet er ook wat gebeuren, maar ik twijfel of ik dat deze zomer ga doen, of toch nog maar even uitstel.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Ik moet echt nodig shoppen voor kleding. Ik heb daar normaal al een hekel aan dus voor mij was het geen opgave om in 2020 niet naar kledingwinkels te hoeven.

Echter heb ik nu nog maar twee spijkerbroeken en een jurk (qua winterkleding dan), al mijn truien worden oud, sokken zijn versleten, ik moet nieuw ondergoed.

Aangezien ik toch alleen maar thuis ben kan het nog net, maar zodra het echte leven weer doorgaat moet ik er toch weer fatsoenlijk uit zien ;) .
Weet iemand waar ik in Amsterdam HEMA rookworsten op de kop kan tikken?

Ik weet dat sommige Jumbo's een Hema gedeelte hebben, maar ik heb gisteren gegoogeld tot ik gek werd, maar heb geen antwoord gevonden.
Alle reacties Link kopieren
Felidaes schreef:
26-01-2021 08:10
Weet iemand waar ik in Amsterdam HEMA rookworsten op de kop kan tikken?

Ik weet dat sommige Jumbo's een Hema gedeelte hebben, maar ik heb gisteren gegoogeld tot ik gek werd, maar heb geen antwoord gevonden.
Zat er niet 1 op het centraal station?
Alle reacties Link kopieren
1. Kapper
2. Sokken en ondergoed (Hema)
3. Badhanddoeken (Zeeman)
4. Postbakjes (Hema)

Normaliter koop ik veel kleding maar ik ben tot de conclusie gekomen dat ik met een kwart van wat er in mn kasten hangt ook toe kan.
Omdat ik al bijna een jaar bijna nergens kom vanwege de diverse maatregelen maar ook omdat ik inmiddels met vroeg-pensioen ben en geen "kantoorkleding" meer nodig heb.
Felidaes schreef:
26-01-2021 08:10
Weet iemand waar ik in Amsterdam HEMA rookworsten op de kop kan tikken?

Ik weet dat sommige Jumbo's een Hema gedeelte hebben, maar ik heb gisteren gegoogeld tot ik gek werd, maar heb geen antwoord gevonden.
Ik woon niet in de buurt van Amsterdam maar ‘mijn’ Jumbo verkoopt geen verswaren van de Hema maar heeft een klein assortiment met leesbrillen en feestgerei. Ik weet niet of dit het geval is bij alle Jumbo’s.
amarna schreef:
26-01-2021 11:22
Normaliter koop ik veel kleding maar ik ben tot de conclusie gekomen dat ik met een kwart van wat er in mn kasten hangt ook toe kan.
Omdat ik al bijna een jaar bijna nergens kom vanwege de diverse maatregelen maar ook omdat ik inmiddels met vroeg-pensioen ben en geen "kantoorkleding" meer nodig heb.
Ik heb dat geleerd van mijn zwangerschappen en heb dat dus nu al best wat jaren als gewoonte. Maar deze tijd zorgt ervoor dat ik wat meer aan retail therapy doe :whistle:
Kast is nog steeds bescheiden en houd me in (want passen en retourneren is zo’n gedoe) maar oh, wat heb ik toch zin in een ordinaire shopdag nu!
Alle reacties Link kopieren
Felidaes schreef:
26-01-2021 08:10
Weet iemand waar ik in Amsterdam HEMA rookworsten op de kop kan tikken?

Ik weet dat sommige Jumbo's een Hema gedeelte hebben, maar ik heb gisteren gegoogeld tot ik gek werd, maar heb geen antwoord gevonden.

Jumbo's klantenservice bellen :idee:
Telefoonnummer:0800 022 01 61
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
dank voor alle antwoorden..
Alle reacties Link kopieren
Nieuw servies op de 1 of andere manier zitten overal blussen af zeker intensiever gebruikt :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Schaaltjes. Met dank aan slungelige puber die mijn halve huisraad naar beneden kwam brengen met 2 schaaltjes bovenop de stapel. Deze schoven eraf met de finish in zicht.... Kaput! En ik had er al niet veel meer....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb echt zin om een dagje naar de sauna te gaan, heeft niks met winkels te maken maar lijkt me heeeeeerlijk.
C'est la vie
Intratuin! Daar heb ik zin in!

En mijn favoriete wolwinkel hier in de stad heeft gisteren mijn wol en nieuwe haaknaald bij me thuis afgeleverd nadat ik gemaild had met de vraag of ik wat kon kopen op bestelling of afhalen. Zo steun ik ook de lokale winkel nog een beetje.

En eigenlijk wil ik het allerliefste gewoon lekker op een terrasje zitten met een lekker broodje en verse sju.
Alle reacties Link kopieren
Kapper, manicure/pedicure, massage.
Alle reacties Link kopieren
Voetbalschoenen voor mijn zoon zodat hij niet drie keer per week zijn voeten meer in de schoenen hoeft te stampen. Online al geprobeerd maar nu al twee keer op rij toch te klein of te smal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven