Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Wat ga jij kopen als je 'winkel' weer open is?

14-01-2021 20:25 324 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij winkel kan je zelf een winkel invullen.

Ik wil naar de action voor een flinke portie dingen die je niet nodig hebt maar nu gemist hebt.

En naar de Hema voor nieuwe washandjes. Bestel niet online wil gewoon voelen kijken enzo

En jullie?
Alle reacties Link kopieren
-Schoentjes voor dreumes die nu verwacht ik bijna los durft te gaan lopen
-mijn wenkbrauwen weer laten verven
-zwemmen

-en vooral terrasjes en gezelligheid en feestjes ben ik aan toe
Alle reacties Link kopieren
Ok, als ik het zo lees kan ik dus straks bij opening voorlopig niet terecht bij de kapper. Want iedereen gaat naar de kapper als de lockdown voorbij is.
Ik wilde ook net naar de kapper want die uitgroei kon echt niet meer. Lockdown. Heb nu maar haarverf gekocht toen ik hoorde dat de lockdown werd verlengd. Ik denk niet dat ik snel terecht kan en ik vraag me af of ze in februari weer wel open mogen.
Ik kom nou echt nooit in de action. En Hema washandjes, dat geloof ik wel hoor, daar ben ik niet zo kieskeurig in.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga naar de action voor tandenstokers. 2x zo goedkoop en mijn voorraad was natuurlijk net op toen alles dicht ging.
Alle reacties Link kopieren
Lalala- schreef:
14-01-2021 20:32
Kapper.

En bij action keukenreiniger en biologisch afbreekbare gft zakjes 😂
Die gft zakjes hebben ze ook bij de aldi 👍
Alle reacties Link kopieren
Verf en lakrollers bij de bouwmarkt. Ik kan ze online bestellen, maar kan net niet vinden wat ik zoek en wil graag de verfkleuren live vergelijken.
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Ik ga naar de Intratuin voor wat kamerplanten.
Alle reacties Link kopieren
Tiswa schreef:
14-01-2021 20:39
Wij hebben vorige week een bestelling gedaan en die werd nog dezelfde week geleverd. Je kunt alleen geen meubels en klein spul mixen. Dus we hebben op woensdag 1 bestelling gedaan voor wat kasten (wel duur, bezorging €50,-) en zondag geleverd. En een bestelling met klein spul, zoals wat bloempotjes en wat speelgoed treintjes (bezorging €2,99) en dat werd al op vrijdag geleverd.
Bij mij duurde het bijna 3 weken voordat ze konden leveren....
Alle reacties Link kopieren
Zeeman en Primark voor wat kinderkleding. Ineens heeft mijn peuter een groeispurt en veel broeken passen niet meer en truien zijn te kort. Voor mijzelf een goede lingeriezaak voor een goede en mooie voedingsbh. Mijn borsten zijn ineens een stuk groter tijdens deze zwangerschap en bh's zitten niet meer goed.

Zwemmen wil ik ook graag nu ik niet meer mag sporten vanwege zwangerschap en ik wil nog wel wat beweging krijgen.

En de kapper, voor ons allemaal hier want het is hard nodig.
Alle reacties Link kopieren
Spullen voor de baby. Ik ben eind maart uitgerekend en alles online moeten bestellen is ook niet heel fijn..
Ik heb vrij veel online besteld dus iets in de winkel kopen is niet nodig.

Ik zit wel weer in de kappersstoel zodra het kan.
Alle reacties Link kopieren
Slowwhoop schreef:
14-01-2021 21:20
Die gft zakjes hebben ze ook bij de aldi 👍
Tnx voor de tip, helaas zit de Aldi hier echt niet dichtbij 🙁 lokale supermarkt heeft ze ook, maar niet de maat die ik wil🙂

Ik bedacht net: badkamer winkels! En snel ook!
Ergens lekker gaan lunchen / uit eten.
En naar de Hema.
Ondergoed voor mijn zoon. Hij draagt het liefst die van de Zeeman, maar die online winkel is verschrikkelijk. Weinig keuze, trage verzending, relatief hoge verzendkosten.
Alle reacties Link kopieren
Miek_ schreef:
14-01-2021 21:25
Bij mij duurde het bijna 3 weken voordat ze konden leveren....
Ligt er aan waar je woont. De winkels leveren nu ook vanuit de winkel zelf binnen een bepaalde kilometerafstand (en die verschilt ook per winkel). Dan kan je het de volgende dag al in huis hebben (als het nog niet volgeboekt is).
MissBeany schreef:
14-01-2021 21:01
Niet een winkel, maar ik zou dolgraag een full body massage willen :-D
Enorm goed plan.
Alle reacties Link kopieren
Ergens lunchen, dat wil ik ook heel graag. En naar Naturalis en nog wat musea.
Igoa schreef:
14-01-2021 20:32
Het is echt een verschrikking nu. Heb het zelf al een beetje bijgepunt maar dat helpt niet echt. Ik had eigenlijk in oktober al gemoeten maar ik kon het toen niet opbrengen :facepalm:
:rofl: Sorry, het spijt me echt maar ik vind dit enorm grappig.
Ik ook graag kapper, het zit nog niet heel erg verschrikkelijk hoor maar ik heb kort haar maar het is erg veel en op een gegeven moment wordt het dik en zwaar en dan zit het voor geen meter meer en dat begint weer te komen, het wordt weer wat dik.
Kapper dus nogmaals.

En ergens koffie drinken heb ik ook weer zin in.
Alle reacties Link kopieren
Action, sokken, ondergoed voor dochter, waxinelichtjes en nog 101 andere voorraad dingen Ikea, geurkaarsjes :flirting: en ik wil planken hebben voor in de keuken. Bezorgen kost me ook 40,-

Kleding en schoenenzaak voor mezelf, online shoppen voor mezelf vind ik niet fijn, of het is uitverkocht of het valt anders dan gedacht, ik heb nieuwe bh's nodig.

Verder wil ik naar kapper, de sportschool, zwemmen en met de kinderen een happy meal eten bij de mac.
Gewoon weer met de kinderen naar de bieb kunnen gaan, met dochter gaan shoppen, hun energie eruit laten rennen bij monkey town
Alle reacties Link kopieren
Hyperbole schreef:
14-01-2021 20:33
Naar een schoenmaker want vorige week is een veteroogje stuk gegaan en nu knoop ik de veters om mijn enkel heen...

En naar de sportschool wil ik ook heel erg graag!
schoenmaker is hier gewoon open!
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Zwemmen met de peuter, mijn handdoeken zijn echt mega aan het rafelen (vorig jaar kon ik niet kiezen qua kleuren, nu kan ik niet voelen), ik heb broeken en ondergoed nodig voor de peuter.

En zoals de rest van Nederland wil ik naar de kapper! Ik heb al twee keer gedreigd om zelf de schaar erin te zetten, maar dat vond mijn man geen goed voorbeeld voor de peuter haha

Eigenlijk moet ik een lijst maken, want iedere dag bedenk ik weer iets wat ik nu niet kan kopen. Waar ik in 2019 nog niet 6x ging “shoppen”, vind ik het nu heel lastig dat ik de mogelijkheid niet heb.
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
Alle reacties Link kopieren
BH's heb ik ook hard nodig. Ineens steken overal beugels uit.
Alle reacties Link kopieren
ik denk dat ik maar een spoedcursus tot kapster ga volgen als die lockdown nog langer gaat duren :proud:
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Ikea voor een kastje voor de kamer van mijn zoon. We wonen zowat om de hoek van een ikea en ga echt geen €50 verzendkosten betalen.

De action, voor brillendoekjes, nieuwe kaartspellen, placemats en nog wel meer.

De Xenos voor mijn favo schilmesjes.

De kapper voor mijn zoon en ik wil nieuwe highlights.

Schoenenwinkel, kind heeft echt nieuwe warme schoenen nodig.

Zeeman voor nieuwe handschoentjes

Intratuin voor nieuwe plantenpotten (planten heb ik online besteld)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven