Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Wat haat ik het merendeel van mijn medelanders inmiddels

27-11-2021 09:35 4054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aangezien ik vast niet de enige ben die inmiddels echt kotst van al die nare, egoïstische, domme, verwende mensen die maar blijven vinden dat maatregelen alleen voor anderen gelden, hierbij een eigen ranttopic.

Voor iedereen die even wil ranten op zijn schijtirritante medemens: leef je uit.



mededeling van de moderators:
Wij vinden het prima dat dit topic gebruikt wordt om stoom af te blazen zolang dingen niet op de man gaan. We lezen mee en grijpen in waar nodig.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
LadyTramp schreef:
27-11-2021 10:28
Ja, bladiebla chocoladevla.

Ik denk serieus dat de mensen die hier even lekker willen ranten, dat doen om stoom af te blazen. Dat kan heel nuttig zijn. Of dacht jij dat ik die kapster echt met haar fohn voor haar bek ging rammen?

Precies. Stoom afblazen, herkenning vinden en hopelijk wat lachen, kan helpen bepaalde emoties weer te doen bedaren.
Leaxx schreef:
27-11-2021 10:38
Hier ook met sport. Ouders die toch blijven kijken. Wil jij niet dan? Nee ik houd me wel aan de regels pfffff en ja ik ben gevaccineerd!! En dan zeggen ja maar die kinderen kunnen niet zonder ons? Lekker je eigen idee van regels bedenken.
:frusty:

Tegen mij zei een wappie-collega ook een keer: "Dus jij vindt het wel prima om thuis te werken?"
Nee, ik vind het helemaal niet prima!
Alle reacties Link kopieren
MollyMalone schreef:
27-11-2021 10:34
Ik haat niemand hoor. Ik maak ook geen ruzie, ik rel niet, stuur geen dreigmails, gooi niet met stenen. Ben best een geciviliseerd persoon. Maar ik maak me wel zorgen en even stoom afblazen helpt.

Precies.
Alle reacties Link kopieren
Stouteboel schreef:
27-11-2021 10:40
Volledig mee eens. Zelfs hier. Krijg je "haattopics", nou, daar worden we vrolijk van... :facepalm:

Nog maar een keer dan: ik denk dat het merendeel van de mensen die hier even komen klagen, in real life heel redelijke en weldenkende mensen zijn die echt niet een mede-schoolpleinmoeder voor stomme kut lopen uit te maken. Ik zie dit topic als even lekker ongenuanceerd ranten zodat je er daarna weer even tegen kan, omdat iedereen er wel doorheen begint te zitten. Mag dat, denk je?
Alle reacties Link kopieren
Boomvalkje schreef:
27-11-2021 10:26
Ik zie hoe mensen zich als uitersten gedragen. De ene kant vs de andere kant. En daar zit heel veel woede, onmacht, verdriet en dus ook haat bij. Van beide kanten naar elkaar. Met heel veel mensen tussen die uitersten in die niet zo zijn. Ik ben liever niet zo. Het schiet werkelijk waar geen ene millimeter op. Behalve dat je als woedend iemand steeds meer van jezelf verwijderd raakt en steeds meer een tunnelvisie krijgt en steeds ongelukkiger wordt.
Maar dat is tegen dovemansoren gezegd.

Dit ben ik zo met je eens! :couple: :thumbsup:
Ob moona ka kaprio oj danse qu plate!
Alle reacties Link kopieren
Boomvalkje schreef:
27-11-2021 10:26
Ik zie hoe mensen zich als uitersten gedragen. De ene kant vs de andere kant. En daar zit heel veel woede, onmacht, verdriet en dus ook haat bij. Van beide kanten naar elkaar. Met heel veel mensen tussen die uitersten in die niet zo zijn. Ik ben liever niet zo. Het schiet werkelijk waar geen ene millimeter op. Behalve dat je als woedend iemand steeds meer van jezelf verwijderd raakt en steeds meer een tunnelvisie krijgt en steeds ongelukkiger wordt.
Maar dat is tegen dovemansoren gezegd.
"Beide kanten": met het verschil dat de ene kant een stuk gevaarlijker is voor de gezondheid van anderen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vader zei laatst in de supermarkt tegen iemand zonder mondkapje die tegen hem aan botste; “Ach meneer, moet ik een pakje mondkapjes voor u kopen? Ik vind het wel sneu dat u daar klaarblijkelijk geen geld voor hebt.”

Toen werd ie voor van alles en nog wat uitgemaakt en ik ram je kop eraf gore klootzak, vuile nazi en dat soort teksten. Dat soort mensen haat ik ook. Dus ik heb mijn vader op het hart gedrukt zijn mond voortaan te houden, want ja, hij is al in de 70 en ook niet meer zo gezond.
Alle reacties Link kopieren
Altea schreef:
27-11-2021 10:41
:frusty:

Tegen mij zei een wappie-collega ook een keer: "Dus jij vindt het wel prima om thuis te werken?"
Nee, ik vind het helemaal niet prima!
Alsof je als je snapt dat er een pandemie heerst en je je probeert aan de leefregels te houden, je je mondkapje heerlijk vindt zitten, je graag je moeder op afstand ziet en ervan geniet je kind godbetert moederziel alleen met een zwemdiploma uit een zwembad te zien komen zonder afzwemfeestje.
Nee ik vind het ook niet leuk. Ik vond kerst met een getest kind zonder familie vorig jaar ook helemaal niet leuk.
Maar heb jij een andere oplossing behalve met doen alsof het niet bestaat en de vier mensen die verdomme de rest van hun leven invalide zijn door die kutziekte in mijn omgeving te negeren en net te doen alsof dat iedereen altijd kon gebeuren? Nee, doe jij dan lekker jij (ik ben daar niet eens zo boos om) maar laat mij gewoon met rust.
Alle reacties Link kopieren
LadyTramp schreef:
27-11-2021 10:43
Nog maar een keer dan: ik denk dat het merendeel van de mensen die hier even komen klagen, in real life heel redelijke en weldenkende mensen zijn die echt niet een mede-schoolpleinmoeder voor stomme kut lopen uit te maken. Ik zie dit topic als even lekker ongenuanceerd ranten zodat je er daarna weer even tegen kan, omdat iedereen er wel doorheen begint te zitten. Mag dat, denk je?

Wat moet er dan een griezelig verschil zijn tussen de mens irl en diezelfde persoon online. Want wat ik hier continu lees: Best eng!
En nu gaan er weer mensen roepen dat de niet gevaccineerden de grote griezels zijn en zo blijven we rondrennen in zo'n rad tot we er een keer uitgeslingerd worden. Dit heeft toch geen zin mensen!
Ob moona ka kaprio oj danse qu plate!
Alle reacties Link kopieren
Zonmuis schreef:
27-11-2021 10:40
Ik erger me vooral aan de niet-gevaccineerden.
Ze brengen mensen in gevaar, zijn voor een groot deel oorzaak aan dat Nederland weer op slot moet en gaan dan nog lopen zeuren ook.

Ook vind ik de mensen irritant die zeggen: "je moet wel respect hebben voor de mening van ongevaccineerden."

Nee. Dat heb ik dus niet.

Door hen raken mensen die hard zorg nodig hebben in de knel, maar het interesseert ze geen zier, tot ze dan zelf weer op de IC komen, want dan nemen ze wel de bedden in.
Dus respect? :facepalm: :frusty:
Helemaal eens.
Nul respect meer. Ongevaccineerden eisen respect en eisen hun vrijheid en vegen vervolgens hun reet af met dat respect door het hele land in gijzeling te houden.
Ik haat niet, ben wel ernstig klaar met dat stomme volk.
-haalt weer adem, recht weer schouders, zet glimlach op en probeert er weer het beste van te maken-
Alle reacties Link kopieren
Ik haar dit k.t virus! Mijn dochter moet ik quarantaine vanwege besmettingen in d'r klas, is vandaag getest door GGD en nu veel te wachten op uitslag. As maandag is de uitvaart van mijn oma dus ik hoop dat de uitslag negatief is. Ik baal ook van de k.t regering die wederom veel te traag op alles reageert. Eerst met een sneltreinvaart alles open gooit in de zomer terwijl veel mensen niet gevaccineerd zij en nu weer veel dicht moet gooien en ook de boosterprikken laten veel te lang op zich wachten. En niet peper nog zout kiest qua beleid zodat we straks weer heel de winter doormodderen met maatregelen waar zowel vaccineert als anti vax last van heeft.
Alle reacties Link kopieren
MissPiglet schreef:
27-11-2021 10:47
Mijn vader zei laatst in de supermarkt tegen iemand zonder mondkapje die tegen hem aan botste; “Ach meneer, moet ik een pakje mondkapjes voor u kopen? Ik vind het wel sneu dat u daar klaarblijkelijk geen geld voor hebt.”

Toen werd ie voor van alles en nog wat uitgemaakt en ik ram je kop eraf gore klootzak, vuile nazi en dat soort teksten. Dat soort mensen haat ik ook. Dus ik heb mijn vader op het hart gedrukt zijn mond voortaan te houden, want ja, hij is al in de 70 en ook niet meer zo gezond.
Echt… de achtelijkheid. Een kassamedewerker van rond 15 werd helemaal afgemaakt toen ze vroeg aan een meneer om een mondkapjes op te doen. Toch te triest voor woorden.
Alle reacties Link kopieren
Stouteboel schreef:
27-11-2021 10:49
Wat moet er dan een griezelig verschil zijn tussen de mens irl en diezelfde persoon online. Want wat ik hier continu lees: Best eng!


Doodeng, inderdaad, die mensen die op zo'n schoolplein denken (maar niet zeggen): "Stomme kuttekop".
Je reinste Jeckyll and Hyde.
Alle reacties Link kopieren
CharlotteCcc schreef:
27-11-2021 10:09
Ik baal ook van de situatie, maar ik haat helemaal niemand. Heb je alleen jezelf maar mee.
Hhhmmm haten misschien niet, maar ik heb momenteel wel een hekel aan zo'n 90% van de bevolking. Zelfs winkels zijn momenteel te beroerd om de schermen tussen de zelfscan kassa's, die ze er zo enthousiast hadden afgesloopt ondanks dat het griep/verkoudheid seizoen er aankwam, terug te plaatsen. Of ervoor te zorgen dat je een schone tang kunt gebruiken bij de broodjes. Verder houdt in de winkel zelf echt niemand 1,5 meter aan, ik zag een vakkenvuller die met kratten een fort om zich heen gebouwd waardoor niemand meer bij het fruit kon, maar ik kon het hem niet kwalijk nemen, ik was op dat moment zelfs een beetje jaloers op hem.
Echt mensen is het zo moeilijk om een prik te gaan halen, een beetje afstand van elkaar te houden en je mondkapje fatsoenlijk op te doen? Als we dat allemaal dit jaar hadden gedaan, zaten we nu niet in deze shitzooi dat mensen met kanker niet eens hun behandeling kunnen krijgen, maar daar lijkt het overgrote deel van de bevolking schijt aan te hebben.

Zo dat lucht al een beetje op, jammer dat alles opschrijven teveel kost :)
maki15 wijzigde dit bericht op 27-11-2021 10:57
Reden: Typo
0.12% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Altea schreef:
27-11-2021 10:41
:frusty:

Tegen mij zei een wappie-collega ook een keer: "Dus jij vindt het wel prima om thuis te werken?"
Nee, ik vind het helemaal niet prima!



Echt :frusty:
Alle reacties Link kopieren
Stouteboel schreef:
27-11-2021 10:49
Wat moet er dan een griezelig verschil zijn tussen de mens irl en diezelfde persoon online. Want wat ik hier continu lees: Best eng!
En nu gaan er weer mensen roepen dat de niet gevaccineerden de grote griezels zijn en zo blijven we rondrennen in zo'n rad tot we er een keer uitgeslingerd worden. Dit heeft toch geen zin mensen!
Weet je wat zin heeft? Je laten prikken en je voorlopig aan de regels houden. Ga je lief-voor-elkaar-zijn-onzin gewoon lekker thuis in kleine kring prediken.
Stouteboel schreef:
27-11-2021 10:49
Wat moet er dan een griezelig verschil zijn tussen de mens irl en diezelfde persoon online. Want wat ik hier continu lees: Best eng!
En nu gaan er weer mensen roepen dat de niet gevaccineerden de grote griezels zijn en zo blijven we rondrennen in zo'n rad tot we er een keer uitgeslingerd worden. Dit heeft toch geen zin mensen!

Ga ff lekker ergens anders lezen joh.
Je bent off topic.
En ja, dat ga ik staffen in dit topic.
Alle reacties Link kopieren
Stouteboel schreef:
27-11-2021 10:49
Wat moet er dan een griezelig verschil zijn tussen de mens irl en diezelfde persoon online. Want wat ik hier continu lees: Best eng!
En nu gaan er weer mensen roepen dat de niet gevaccineerden de grote griezels zijn en zo blijven we rondrennen in zo'n rad tot we er een keer uitgeslingerd worden. Dit heeft toch geen zin mensen!
Een grote griezel? Nee hoor, dat is echt teveel eer, niet-gevaccineerden zijn absolute eikels.
Alle reacties Link kopieren
Altea schreef:
27-11-2021 10:41
:frusty:

Tegen mij zei een wappie-collega ook een keer: "Dus jij vindt het wel prima om thuis te werken?"
Nee, ik vind het helemaal niet prima!

🤐
Nee de meesten niet naar die houden zich gewoon aan de regels. Doodvermoeiend.
Alle reacties Link kopieren
LadyTramp schreef:
27-11-2021 10:52
Doodeng, inderdaad, die mensen die op zo'n schoolplein denken (maar niet zeggen): "Stomme kuttekop".
Je reinste Jeckyll and Hyde.
Wij denken het tenminste alleen maar. Ik heb nu al een paar keer ongevaccineerden onwijs van leer zien trekken in winkels en horeca. Dus de boom in met je doodeng.
Alle reacties Link kopieren
Maki15 schreef:
27-11-2021 10:52
Hhhmmm haten misschien niet, maar ik heb momenteel wel een hekel aan zo'n 90% van de bevolking. Zelfs winkels zijn momenteel te beroerd om de schermen tussen de zelfscan kassa's, die ze er zo enthousiast hadden afgesloopt ondanks dat het griep/verkoudheid seizoen er aankwam, terug te plaatsen. Of ervoor te zorgen dat je een schone tang kunt gebruiken bij de broodjes. Verder houdt in de winkel zelf echt niemand 1,5 meter aan, ik zag een vakkenvuller die met kratten een fort om zich heen gebouwd waardoor niemand meer bij de fruit kon, maar ik kon het hem niet kwalijk nemen, ik was op dat moment zelfs een beetje jaloers op hem.
Echt mensen is het zo moeilijk om een prik te gaan halen, een beetje afstand van elkaar te houden en je mondkapje fatsoenlijk op te doen? Als we dat allemaal dit jaar hadden gedaan, zaten we nu niet in deze shitzooi dat mensen met kanker niet eens hun behandeling kunnen krijgen, maar daar lijkt het overgrote deel van de bevolking schijt aan te hebben.

Zo dat lucht al een beetje op, jammer dat alles opschrijven teveel kost :)
Tot ze zelf zorg nodig hebben en dat niet nu accuut in het ziekenhuis om de hoek kan, met dagelijks twintig man visite. Dan worden ze natuurlijk wel weer zo aggresief dat de ziekenhuizen beveiligers moeten inzetten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hekel aan wappies.
Ik heb een hekel aan de wappie kant van mijn zus en vader.
Bah.
Eerst vacineerde ze zich zelf niet omdat ze zwanger was maar nu zie ik dat dit een excuus was. Ze plaatst zoveel wappie berichten. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Ik haat het constante geklaag van mensen, ik woon over de grens en hier kan je al je boosterprik halen als laatste vaccinatie 5 maanden geleden is. Met afspraak bij huisartsen etc. Of zonder afspraak bij een priklocatie, en dan klagen mensen op FB dat de rij te lang was waardoor er buiten in de regen gewacht moest te worden tijdens het ‘spitsuur’.. zo slecht geregeld vinden ze. Tel verdorie je zegeningen en wees blij dat er zo snel iets opgezet is.
Alle reacties Link kopieren
Wat pas eng is, mensen die prediken door "gezond verstand" te gebruiken en een beetje "logisch nadenken" de plank in volle overtuiging voortdurend gigantisch misslaan. Sterker, ik heb er de schurft aan.
Echt hoor, Wat Een Debielen lopen er rond….
Zojuist op de hockey ook weer: te dikke man kan me niet verstaan met mijn mondkapje op in clubhuis, hij droeg er geen. Prima joh, gaan we naar buiten stelde ik voor. Nee joh, het regent, doe jij je mondkapje maar af: Ben Jij Gek Geworden Ofzo?!?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven