Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Weekend weg vriendinnen tijdens corona [Geen OP]

14-09-2020 23:44 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-09-2020 12:49
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen
99.82% gewijzigd
lilalinda schreef:
15-09-2020 12:40
Maar Mijn Huis is MIjn Koninkrijk, alleen IK bepaal hier de regels. En als iemand die onredelijk vind, dan staat het hem/haar vrij elders te gaan wonen
Maar je gelijk willen halen op een forum, gaat mijn regels niet veranderen hoor. Al houden we een landelijk referendum: als ik wil dat iedereen alleen maar paarse sokken aanheeft in mijn huis, dan zullen wij parsen sokken dragen
Ik sta er simpelweg anders in. Dat mag toch? Dat heeft verder niets met gelijk willen halen te maken, want er is geen absoluut gelijk in dezen.
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
15-09-2020 13:53
Ik sta er simpelweg anders in. Dat mag toch? Dat heeft verder niets met gelijk willen halen te maken, want er is geen absoluut gelijk in dezen.
ik heb het niet over jou hoor
ik heb het over TO, die kan op een forum proberen haar gelijk te halen, maar het blijft haar schoonouders goed recht, om in hun huis, hun regels te bepalen
Kan ze hoog of laag springen. Ze heeft gewoon pech
Alle reacties Link kopieren
Susan schreef:
15-09-2020 13:34
In verreweg de meeste gevallen is het ook mogelijk, zeker als je de situaties waarin het niet mogelijk is kan vermijden.
Maar ik kan me wel voorstellen dat het in een aantal beroepsgroepen bijvoorbeeld echt niet kan.
En ook dat het, ook bij mensen die van zeer goede wil zijn, wel eens een moment misgaat, omdat ze ergens een verkeerde inschatting maken en toch een ander op te korte afstand passeren o.i.d. Ik denk dat daar ook niet op gehandhaafd zal worden.
Dat is hier toch niet relevant? TO plant een weekend in December waarvoor ze nu al aangeeft dat ze niet echt afstand gaat houden (dat is dus makkelijk te voorkomen door niet te gaan) en dat ze daarover liegt.
Alle reacties Link kopieren
Eze schreef:
15-09-2020 14:05
Dat is hier toch niet relevant? TO plant een weekend in December waarvoor ze nu al aangeeft dat ze niet echt afstand gaat houden (dat is dus makkelijk te voorkomen door niet te gaan) en dat ze daarover liegt.
Nee, dat sloeg ook niet specifiek op deze situatie, jij had het toch over de maatregelen in het algemeen die niet bedoeld waren om alle besmettingen te voorkomen? Wat ik van deze situatie vind had ik volgens mij tig posts geleden al gezegd.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
15-09-2020 11:59
I

Als je die eis vooraf stelt, prima. Dan mag je iedere idiote eis stellen.
Het is nou ook weer niet zo dat we een jaar eerder wisten dat er een pandemie zou komen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Buiten dat kinderachtige gelieg om, vind ik het eigenlijk ook wel bijzonder dat je in deze tijd met een stel volwassenen buiten je huishouden een weekend samen in een huisje gaat zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven