Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Wie durft te bekennen dat......

21-05-2020 19:08 208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie durft te bekennen dat hij/zij een van de vele dombo's was die vandaag naar strand of recreatieplas zijn geweest?

Echt mijn mond viel open.
Wat bezielt een mens om in deze tijd hutje mutje op een strandje te gaan?
calvijn1 wijzigde dit bericht op 21-05-2020 19:11
1.59% gewijzigd
Frankly my dear, I don"t give a damn
vrijenblij20220 schreef:
24-05-2020 09:39
Rokers hoesten ook vaak maar dat is geen reden om thuis te blijven. Bij hoesten door verkoudheid wel.
Ja maar je weet het niet he?

Hoe herkennen wij en zij het verschil?

Ik weet niet waarom iemand hoest. Iemand die wel vaker een hoestje heeft door het roken kan net zo goed ook corona hebben.
Daarom: blijf binnen of dan tenminste een mondkapje of elleboog voor je mond en uit mijn aura blijven.
Echt wat is hier zo moeilijk aan?
Alle reacties Link kopieren
blauwebessensap schreef:
24-05-2020 09:42
Ja maar je weet het niet he?

Hoe herkennen wij en zij het verschil?

Ik weet niet waarom iemand hoest. Iemand die wel vaker een hoestje heeft door het roken kan net zo goed ook corona hebben.
Daarom: blijf binnen of dan tenminste een mondkapje of elleboog voor je mond en uit mijn aura blijven.
Echt wat is hier zo moeilijk aan?
Wat er moeilijk aan is, is dat ik dan komend jaar nooit meer naar buiten kan. Ik rook en ik heb heel erge hooikoorts, dus ik kuch wel eens en moet mijn neus regelmatig ophalen. En toch ga ik elke dag lekker naar buiten. Je voelt écht wel of je verkouden bent of hooikoorts/rokershoest hebt hoor.

Hoesten doe ik trouwens wel in mijn elleboog. Mondkapje weiger ik.
Alle reacties Link kopieren
Maar daar ging het helemaal niet om blauwebessensap. Jij haalt er nog iets bij. Eerst een hoest en nu zelfs migratie achtergrond..
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel bijzonder dat ik veel buiten ben, maar vrijwel geen hoestende of niesende persoon tegen kom en al helemaal nooit binnen die anderhalve meter.

Echt, waar komen jullie die mensen toch tegen?
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
a_nick_is_crini schreef:
24-05-2020 10:22
Maar daar ging het helemaal niet om blauwebessensap. Jij haalt er nog iets bij. Eerst een hoest en nu zelfs migratie achtergrond..
Echt hoor, dat dat er weer bijgehaald moet worden...
Overigens zie ik ook nergens mensen hoestend over straat lopen. Lees vooral dat blauwebessensap behoorlijk wat opgekropte woede heeft.
Alle reacties Link kopieren
Even een andere vraag voor de strandgangers; ik kijk er wel naar uit om op een rustige dag (doordeweeks) een keer naar zee te gaan, maar het is voor mij wel een stukje rijden. Kun je nog wel ergens naar het toilet?
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
24-05-2020 11:42
Even een andere vraag voor de strandgangers; ik kijk er wel naar uit om op een rustige dag (doordeweeks) een keer naar zee te gaan, maar het is voor mij wel een stukje rijden. Kun je nog wel ergens naar het toilet?
Ja! In Scheveningen hebben sommige strandtenten met een buiten toilet (een hokje los van de strandtent zeg maar) en die zijn gewoon open :)!
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
24-05-2020 11:42
Even een andere vraag voor de strandgangers; ik kijk er wel naar uit om op een rustige dag (doordeweeks) een keer naar zee te gaan, maar het is voor mij wel een stukje rijden. Kun je nog wel ergens naar het toilet?
Je mag bij mij naar het toilet :)
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven