Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Wie gaat er komende week weer zijn corona vaccinatie halen?

01-10-2023 14:55 804 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Het kan weer. Je kan vanaf morgen een afspraak inplannen. Ga jij hem ook dit keer halen?
Alle reacties Link kopieren Quote
To begint geloof ik hier? Anyways ik ga hem halen want risico groep. En zorgmedewerker. Dus dat is een nobrainer voor mij.
Ik niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nope.
I will not let anyone walk through my mind with their dirty feet.
- Gandhi
Alle reacties Link kopieren Quote
Voor mezelf niet meteen, heb tot nu toe alle prikken gehaald en een mild verlopen infectie doorgemaakt. Waar ik me wel aan ergert; mijn thuiswonende kwetsbare 92 jarige vader wil wel graag maar heeft nog steeds geen brief gehad. Dus ik maar weer aan de slag via digid, kan over twee maar weer op 20 km van z’n woonplaats, dus weer snipperdag nemen en met hem heen en weer rijden. Doe het met liefde maar waarom is het voor de kwetsbaren-dieren niet nog steeds niet geregeld. Snap ik echt niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nee. De basisprikken+ booster gehad. Laatste prik was januari '22. Afgelopen maart een milde infectie doorgemaakt. Ik vind het wel best.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb 4 prikken gehad,vorig jaar november de laatste en wilde in maart de vijfde halen toen ik Corona kreeg. Het was een verkoudheid met koorts,lichte klachten dus. Maar ik ga de prik gewoon alsnog halen. Ik werk met kwetsbare mensen.
Je pense donc je suis
Alle reacties Link kopieren Quote
Vlaginvaas schreef:
01-10-2023 17:04
Voor mezelf niet meteen, heb tot nu toe alle prikken gehaald en een mild verlopen infectie doorgemaakt. Waar ik me wel aan ergert; mijn thuiswonende kwetsbare 92 jarige vader wil wel graag maar heeft nog steeds geen brief gehad. Dus ik maar weer aan de slag via digid, kan over twee maar weer op 20 km van z’n woonplaats, dus weer snipperdag nemen en met hem heen en weer rijden. Doe het met liefde maar waarom is het voor de kwetsbaren-dieren niet nog steeds niet geregeld. Snap ik echt niet.
je moet zelf de ggd bellen morgen een afspraak inplannen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Anaïs schreef:
01-10-2023 17:20
Nee. De basisprikken+ booster gehad. Laatste prik was januari '22. Afgelopen maart een milde infectie doorgemaakt. Ik vind het wel best.
me 2
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja ik heb zelf de afspraak voor hem gemaakt. Maar op de officiële rivm website staat “ u krijgt een brief”. En ik moet weer een eind weg met m.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik niet. Het virus is gemuteerd tot op het niveau van griep. De vaccins zijn niet bewezen effectief.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik val in de risico groep en twijfel nog. Waarschijnlijk ga ik hem wel halen. En dan hoop ik dat ze met Pfizer prikken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vlaginvaas schreef:
01-10-2023 17:04
Voor mezelf niet meteen, heb tot nu toe alle prikken gehaald en een mild verlopen infectie doorgemaakt. Waar ik me wel aan ergert; mijn thuiswonende kwetsbare 92 jarige vader wil wel graag maar heeft nog steeds geen brief gehad. Dus ik maar weer aan de slag via digid, kan over twee maar weer op 20 km van z’n woonplaats, dus weer snipperdag nemen en met hem heen en weer rijden. Doe het met liefde maar waarom is het voor de kwetsbaren-dieren niet nog steeds niet geregeld. Snap ik echt niet.
Ik moet voor mijn vader ook heen en weer rijden, maar plan dit gewoon in het weekend. Weet niet hoe het deze ronde geregeld is. Het zou wel fijner zijn als de huisarts dit zou kunnen doen. Dan kunnen veel meer ouderen zelf de prik halen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb nu eerst de uitnodiging voor de griepprik, die haal ik volgende week
Alle reacties Link kopieren Quote
Nope
Alle reacties Link kopieren Quote
Lila-Linda schreef:
02-10-2023 09:11
Ik heb nu eerst de uitnodiging voor de griepprik, die haal ik volgende week
Die uitnodiging heb ik ook gehad, maar is bij ons pas op 1 november.
Alle reacties Link kopieren Quote
Val buiten de risicogroepen en werk niet in de zorg, dus nee. Als er weer een grote vaccinatieronde zou komen met positief advies van GGD zou ik het wel doen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Absoluut! Deze week zelfs al een afspraak staan. En volgende week de griep- en de pneunomakokkenprik.
Fijn dat dat allemaal kan!
al héél lang "op" dit forum.
Alle reacties Link kopieren Quote
Anaïs schreef:
01-10-2023 17:20
Nee. De basisprikken+ booster gehad. Laatste prik was januari '22. Afgelopen maart een milde infectie doorgemaakt. Ik vind het wel best.
Nou dit inderdaad. Mijn ouders halen prikken tegen corona en de griep wel wat ik logisch vind omdat ze al wat op leeftijd beginnen te zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
We zijn nooit helemaal gestopt met vaccineren, maar zijn nu weer fors opgeschaald", zegt Jeannette Provoost, projectleider vaccinatiecampagne bij GGD Fryslân.

In principe hoeven gezonde mensen zich niet te laten vaccineren. "99 procent van de Nederlandse bevolking heeft antistoffen", zegt Provoost.

bron: NOS
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nee, de vorige boosters heb ik ook niet gehaald
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb ondertussen ook de afspraak voor het corona-vaccin staan
Alle reacties Link kopieren Quote
pkaatje schreef:
01-10-2023 20:28
Ik niet. Het virus is gemuteerd tot op het niveau van griep. De vaccins zijn niet bewezen effectief.
Aan (complicaties door) griep gaan ook mensen dood.
Alle reacties Link kopieren Quote
pkaatje schreef:
01-10-2023 20:28
Ik niet. Het virus is gemuteerd tot op het niveau van griep. De vaccins zijn niet bewezen effectief.
Waar heb je dat nou vandaan? Dat klopt niet. Ja,je kunt ondanks dat je gevaccineerd bent nog steeds Corona krijgen. Maar het vaccin beschermt je wel tegen ernstig ziek worden. Dus dat het helemaal niets helpt is absoluut niet waar.
madamebijoux wijzigde dit bericht op 02-10-2023 21:12
4.24% gewijzigd
Je pense donc je suis
Alle reacties Link kopieren Quote
Flipflop schreef:
02-10-2023 20:56
Aan (complicaties door) griep gaan ook mensen dood.
Dit dus!
Je pense donc je suis

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven