Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Wie heeft 2 keer Corona gehad?

17-01-2021 22:40 28 berichten
Dag allemaal,

Man ligt met spierpijn en hoge koorts op de bank. In september had hij dit ook en toen had hij corona (en ik daardoor ook maar had nauwelijks klachten).

We gaan ons beiden morgen laten testen. Ik ben doodsbenauwd dat we weer corona hebben en weer in die k*tquarantaine moeten. Theoretisch zou het kunnen want ze zeggen dat je na 3 maanden niet meer immuun bent.

Mijn vraag: is er iemand die 2 keer corona heeft gehad? Hoe lang zat er tussen de eerste en tweede keer?

Groetjes :frusty:
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
18-01-2021 07:10
Ik twijfel veel meer aan hun verstand. Ze hebben kennelijk niets geleerd intussen. En voor dit soort mensen wordt de hele maatschappij on hold gezet door onze voortreffelijke politieke bestuurders.
Zo voortreffelijk dat wij als Nederlanders deze bestuurders zelf gekozen hebben en volgens de peilingen opnieuw gaan kiezen. :applause:
Uitslag: geen corona
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig TO. Om op je vraag terug te komen. Ik ken momenteel 2 personen die het voor de tweede keer hebben. Beide hadden het eind augustus (tegelijk opgelopen) en nu weer. Nu zijn ze echter niet bij elkaar in de buurt geweest, puur toeval. In ieder geval bij eentje is het vrijwel zeker een nieuwe besmetting, aangezien op zijn werk een uitbraakje is. De ander is ook gaan testen omdat hij bij iemand in de buurt was geweest die later positief bleek, lijkt dus ook een nieuwe besmetting. Ik schrik er wel van, best kort geleden en jonge mensen ook (begin 20) dus vast nog wel een goed immuunsysteem, beide hebben ook (net als de eerste keer) nu niet tot nauwelijks verschijnselen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven