Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Zarayda chillt met ‘Coronagriepje’ in het ziekenhuis

28-11-2021 10:53 145 berichten
Alle reacties Link kopieren
https://twitter.com/renskerh/status/146 ... 72581?s=21

..en de verpleging is volgens haar hartstikke relaxed en vrolijk!
Woorden schieten te kort.
Wát een lef.
Ze ligt nu dus in ziekenhuis, niet gevaccineerd met een "coronagriepje" aan de zuurstof. Voor haar moet een reguliere operatie wijken.

Ik had Zarayda Groenhart best hoog zitten. Als presentatrice bij BNN begonnen is ze nu succesvol onderneemster met haar eigen mediaplatform.
mwaris wijzigde dit bericht op 28-11-2021 11:00
19.03% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nou! Vreselijk dat de verpleging zingend en op rollerskates door de gangen gaan en deze jonge vrouw met liefde verzorgen.

Eigenijk moesten ze haar op de stoep voor het ziekenhuis laten liggen. Ook dat de verpleging niet depressief lijkt valt tegen. Moet je nu het beeld dat je had bijstellen.

Het schijnen vooral mensen met een donkere huidskleur te zijn die erg ziek kunnen worden, iets met vitamine D, moeilijker opnemen, herfst/winter, weinig zon....is niet zo moeilijk.
Och en Sanny is ook van de partij zie ik. Net terug van haar filantropische tripje naar de Antillen.
Wat zijn sommige mensen toch vreselijk egoïstisch.. >:-(
Yeauheauheau schreef:
28-11-2021 11:00
Nou! Vreselijk dat de verpleging zingend en op rollerskates door de gangen gaan en deze jonge vrouw met liefde verzorgen.

Eigenijk moesten ze haar op de stoep voor het ziekenhuis laten liggen. Ook dat de verpleging niet depressief lijkt valt tegen. Moet je nu het beeld dat je had bijstellen.

Het schijnen vooral mensen met een donkere huidskleur te zijn die erg ziek kunnen worden, iets met vitamine D, moeilijker opnemen, herfst/winter, weinig zon....is niet zo moeilijk.
Ook ongevaccineerden schijnen een stuk harder getroffen te worden...

En mensen met kanker gaan nu eerder dood omdat de vrolijke corona patiënten voorgaan..

Hartstikke normaal. Moet gewoon kunnen. Zelfbeschikking.. :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Wat een doos. Haar verpleegkundigen zijn vrolijk en relaxed, dus er is helemaal geen probleem in de ziekenhuizen. Wat een kortzichtigheid…
Alle reacties Link kopieren
Wat een ego!

Ik opteer voor zo'n leegstaand ziekenhuis waar ongevaccineerden met minimale zorg opgenomen kunnen worden.

Mensen die medisch gezien niet kunnen vaccineren natuurlijk wel in een 'normaal' ziekenhuis opnemen.
Ik kan dit niet geloven. Ik verdenk dit dan ook echt van opruiing. Ik geloof dit niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik had die geldwolf vrouw al niet hoog zitten i.t.t. TO dus dit verbaast me eigenlijk totaal niet.
Wel jammer dat er zoveel mensen in haar praatjes trappen.
Alle reacties Link kopieren
Sjesus :facepalm:
Asjemenou!
(L. de Leeuw, 1972)
Alle reacties Link kopieren
Ttroeteltje schreef:
28-11-2021 11:05
Ik kan dit niet geloven. Ik verdenk dit dan ook echt van opruiing. Ik geloof dit niet.
Daar zou je best weleens gelijk in kunnen hebben.
Dat maakt het alleen nog maar verwerpelijker.
Alle reacties Link kopieren
In de reacties op de Twitterfeed onderstaande afbeelding. Is hier ook nog niet langsgekomen.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Yeauheauheau schreef:
28-11-2021 11:00
Nou! Vreselijk dat de verpleging zingend en op rollerskates door de gangen gaan en deze jonge vrouw met liefde verzorgen.

Eigenijk moesten ze haar op de stoep voor het ziekenhuis laten liggen. Ook dat de verpleging niet depressief lijkt valt tegen. Moet je nu het beeld dat je had bijstellen.

Het schijnen vooral mensen met een donkere huidskleur te zijn die erg ziek kunnen worden, iets met vitamine D, moeilijker opnemen, herfst/winter, weinig zon....is niet zo moeilijk.
[…]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-11-2021 12:49
Reden: Racistisch en ongepast
6.57% gewijzigd
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
S oliver je afbeelding is niet zichtbaar. Als je even de link los plakt dan plakt iemand hem wel voor je
Alle reacties Link kopieren
Is dat trouwens hip om je teksten op te pimpen met Engelse woorden?
Alle reacties Link kopieren
[…]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-11-2021 12:49
Reden: Ongepast
98.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Yeauheauheau schreef:
28-11-2021 11:00
Het schijnen vooral mensen met een donkere huidskleur te zijn die erg ziek kunnen worden, iets met vitamine D, moeilijker opnemen, herfst/winter, weinig zon....is niet zo moeilijk.

Kennelijk is dat juist wel vreselijk moeilijk te begrijpen, want je mag drie keer raden bij welke bevolkingsgroep de vaccinatiegraad het laagste is.
Alle reacties Link kopieren
Subnautica schreef:
28-11-2021 11:11
Is dat trouwens hip om je teksten op te pimpen met Engelse woorden?
Pimpen is ook Engels. Dus als dat hip is, doe jij ook hip.
Volgens mij is hip van origine ook Engels, trouwens.
HobbeltVerder schreef:
28-11-2021 11:11
S oliver je afbeelding is niet zichtbaar. Als je even de link los plakt dan plakt iemand hem wel voor je
Ik zie de afbeelding gewoon hoor.
Alle reacties Link kopieren
HobbeltVerder schreef:
28-11-2021 11:13
Pimpen is ook Engels. Dus als dat hip is, doe jij ook hip.
Volgens mij is hip van origine ook Engels, trouwens.
Op te leuken dan? Om stoer over te komen? Beter zo?
Alle reacties Link kopieren
Ttroeteltje schreef:
28-11-2021 11:05
Ik kan dit niet geloven. Ik verdenk dit dan ook echt van opruiing. Ik geloof dit niet.
Het is waar en ze is niet de enige
Iedere dag is gehaktdag
Alle reacties Link kopieren
[…]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-11-2021 12:50
Reden: Ongepast
97.48% gewijzigd
De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
Ik begeef mij verder niet op SM. Ik kom deze dingen dus niet tegen. Voor mij is dit nieuw. Jullie kennen die types al van naam lees ik.
Alle reacties Link kopieren
Haar volgens zijn ook doodeng. Een jank-bericht van iemand die geen kapje droeg op de ggz afdeling en daarop aangesproken werd. Helemaal van de werkelijkheid losgeweekt.
Ttroeteltje schreef:
28-11-2021 11:25
Ik begeef mij verder niet op SM. Ik kom deze dingen dus niet tegen. Voor mij is dit nieuw. Jullie kennen die types al van naam lees ik.
Zarayda is gewoon een presentatrice, volgens mij al 10+ jaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven