Ai video’s
zondag 29 juni 2025 om 18:20
Hallo allemaal,
Maken jullie wel eens video’s met ai?
Ik zag een video van een kindertekening van een dier die veranderde in een echt dier, maar wel met de getekende verhoudingen.
Het lijkt me heel leuk om de tekeningen van mijn zoontje tot leven te wekken met ai.
En er kan natuurlijk nog veel meer mee.
Ik zag bijv ook een filmpje waarbij je je jongere zelf kan ontmoeten. Het lijkt me leuk om te kijken wat er allemaal kan.
Welk programma vinden jullie fijn om te gebruiken?
Maandelijks betalen vind ik prima.
Credits die je moet betalen lijkt me geen fijn systeem.
Maken jullie wel eens video’s met ai?
Ik zag een video van een kindertekening van een dier die veranderde in een echt dier, maar wel met de getekende verhoudingen.
Het lijkt me heel leuk om de tekeningen van mijn zoontje tot leven te wekken met ai.
En er kan natuurlijk nog veel meer mee.
Ik zag bijv ook een filmpje waarbij je je jongere zelf kan ontmoeten. Het lijkt me leuk om te kijken wat er allemaal kan.
Welk programma vinden jullie fijn om te gebruiken?
Maandelijks betalen vind ik prima.
Credits die je moet betalen lijkt me geen fijn systeem.
zondag 29 juni 2025 om 19:52
Ik gebruik de video dienst van OpenAI, onderdeel van mijn abonnement. Sora. Soms werkt dat heel goed, soms heb je na een uur rommelen nog steeds geen goed resultaat. Maar als het werkt is het inderdaad mooi.
Mijn abonnement kost $200,- en geeft onbeperkt gebruik
Mijn abonnement kost $200,- en geeft onbeperkt gebruik
Oh, Spike, how could you ever know what it's like to be totally obsessed with a pony only to find out they're obsessed with somepony else?
zondag 29 juni 2025 om 21:57
Wilde ik net zeggen. Het zou zo mooi zijn als dit soort dingen voor nuttige zaken zouden worden gebruikt, maar zoals zo vaak worden er gelijk allemaal "lollige" dingen gedaan. Ik heb al een paar toespraken voor recepties e.d. gezien die gewoon helemaal met AI zijn gemaakt. Zo zonde.
zondag 29 juni 2025 om 22:43
Plus 1000.Appletje schreef: ↑29-06-2025 21:57Wilde ik net zeggen. Het zou zo mooi zijn als dit soort dingen voor nuttige zaken zouden worden gebruikt, maar zoals zo vaak worden er gelijk allemaal "lollige" dingen gedaan. Ik heb al een paar toespraken voor recepties e.d. gezien die gewoon helemaal met AI zijn gemaakt. Zo zonde.
De realiteit haalt de werkelijkheid in
zondag 29 juni 2025 om 23:03
Dit, plus hou er rekening mee dat de data die je upload dus ook gebruikt kan worden om verder te trainen.
Met die tekeningen niet zo erg maar ik zou wel huiverig zijn voor het uploaden van foto’s van jezelf, en al helemaal van je kinderen.
Zeker als het een gratis service is, want dan is jouw data sowieso de prijs.
zondag 29 juni 2025 om 23:04

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in