Al 6 delen lang spelen wij farmerama, de gekste boerderij

09-02-2019 10:57 1181 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we verder kletsen over onze, o zo geliefde boerderij.

Je hebt geen facebook account nodig. Dit staat daar volledig los van.

Een lijst met afkortingen zet ik direct als eerste post vanwege lange OP.

Iedereen mag mee kletsen en je mag alle vragen stellen als je hulp wilt!
Zoek je buurtjes? De handigste tips voor komende events? Ruilen tijdens een ruilevent? Uithuilen omdat je
mysterieuze stekjes of stallen oude meuk is? Juichen omdat je een oogstbonus draait? Klagen over de droprate bij een event?
Bespreken hoe je het beste je sterren en gouden bananen uit kan geven? Snap je iets niet? Wil je weten wanneer en wat het volgende event is?
Denk je bij het lezen: geen idee waar dit over gaat laat ik eens een kijkje nemen en een account aanmaken?

Werkelijk alles over de farm kan hier besproken worden, zowel nieuwbakken boeren als oude rotten in het boerenleven vak zijn welkom.

Veel plezier!


Afbeelding
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Dat zeg ik ook regelmatig, wou dat ik net zo makkelijk in het echt geld verdiende als op mn farmpje
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bij de vuurvliegjes goed bezig. Snap alleen de optellijn links niet. Ik heb al 4 patronen vol, maar hij telt niet op?

Bij dat andere spel doe ik maar wat. Ben nu eerst bij de volle maan gewas aan het sparen voor dierenvoer. Daar komen we de laatste tijd helemaal niet meer aan toe.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
En waarom kan ik trouwens nog steeds voer maken voor de 'horrortomaatfeed' maar heb ik die niet? Kan ik daar nog ergens aankomen?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
21-06-2019 19:48
En waarom kan ik trouwens nog steeds voer maken voor de 'horrortomaatfeed' maar heb ik die niet? Kan ik daar nog ergens aankomen?

O f*ck
Ik heb op verzilveren gedrukt en ben nu alles weer kwijt :facepalm:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde dus gaan voor die raadselbomen (hele ring rond) maar ik krijg toch nooit de bomen die ik nodig heb. Ik ga gewoon door met m'n quests, heb ik besloten. Al die events tegelijk is ook teveel voor mij, moet ik me teveel verdiepen en dat doe ik dus niet. Dat is duidelijk :nut:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
De horrortomaat kun je deze keer weer verdienen bij het event. De stal is blijvend daarom kun je er voer voor maken. Het event ziet er ingewikkeld uit, maar is het niet.

Het lichtjes event doe ik niet mee, maar je moet steeds een andere vorm maken en alleen dat inleveren.
Alle reacties Link kopieren
Rosetrea schreef:
22-06-2019 06:45
De horrortomaat kun je deze keer weer verdienen bij het event. De stal is blijvend daarom kun je er voer voor maken. Het event ziet er ingewikkeld uit, maar is het niet.

Het lichtjes event doe ik niet mee, maar je moet steeds een andere vorm maken en alleen dat inleveren.

Ja, daar ben ik nu dus achter ;-))

Maar dat gaat ook vrij snel, dus die doe ik toch maar door. Die andere weet ik nog steeds niet. Ik maak maar eventgewas en kijk waar ik strand.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik ga vrijdag met vakantie en mijn laptop deed het niet meer. Gelukkig hebben we een tweedehands op de kop kunnen tikken, was al bang voor m'n boerderij ;-D

Niet alleen daarvoor hoor, maar ik vind het wel fijn dat ik in elk geval 1x per dag kan oogsten. Gooi er elke dag langdurig gewas in, kan ik daar straks ook eens wat quests mee vullen :rolling:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag geen internet :'(
Wel op de telefoon gelukkig, maar kan dus niet bij de boerderij. :calimero:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Hier qua boerderij even balen. Ben op vakantie en de laptop doet het niet.. had special een nieuwe tweedehands gekocht.

Dus Wiesje mag ik jou vragen mijn boerderij de komende weken bij te houden? Voornamelijk langdurig gewas, zodat je maar 1x per dag hoeft te oogsten, zo had ik het gepland. Mooi voor een aantal quests.
😍
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
En de eventkalender heb i k ook nog niet geplaatst.......
Ben een tikkeltje van slag door de warmte, kan er niet erg goed mee omgaan.. :$

http://nl.bigpoint.com/farmerama/board/ ... -07.33368/
Alle reacties Link kopieren
Ik mis m'n boerderij :'(

Erg hè, op vakantie :facepalm: :mrgreen:
Later is nu
Dreamer schreef:
06-07-2019 11:09
Ik mis m'n boerderij :'(

Erg hè, op vakantie :facepalm: :mrgreen:
Hoe lang moet je nog?

:proud:
Alle reacties Link kopieren
3 weken :devil:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
En dan begint er morgen weer een event met de ons bekende zoekopdrachten!!!
Ik heb er best wel zin in.....

http://nl.bigpoint.com/farmerama/board/ ... 019.33493/

En de FAQ:

http://nl.bigpoint.com/farmerama/board/ ... 019.33490/
Alle reacties Link kopieren
En ook dit is voor ons een bekend terugkerend event...

http://nl.bigpoint.com/farmerama/board/ ... 019.33497/

En de FAQ:

http://nl.bigpoint.com/farmerama/board/ ... ijn.33495/
Alle reacties Link kopieren
Ja dit vind ik allebei leuke events. Ik heb wel vakantie, maar weet nog niet of ik heel veel tijd heb om te spelen, maar heb er weer zin in.
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
Dat lijken mij leuke events. Daar kan ik mooi aan mee doen. Ik heb vanaf morgen 4 weken vakantie. De eerste week ben ik thuis en kan ik tijd aan de farm besteden.
Daarna ben ik 3 weken weg, zonder mobiel internet en alleen in de huisjes wifi.
Zal dan een stuk minder kunnen doen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het bij jullie met de events? Ik had bij die detective even niet door dat het maar op 1 veld gezaaid kon worden, maar toch schiet ik daar best goed op. Ik doe alleen het spel van zoveel mogelijk voorwerpen vinden in 90 seconden.
Het vissen schiet voor geen meter op voor mijn gevoel, krijg alleen maar van dat lokaal waarmee je maar 1 vis vangt, en vind het balen dat je dit deze keer niet zelf kunt maken.
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
Terug van vakantie en mocht gelijk aan de bak. Natuurlijk grote dank aan mijn lieve buurtje voor haar lieve zorgen. :cheer2:

Het vissen schiet hier ook niet echt op. Ik vis wanneer ik iets van aas heb en verder wacht ik maar.
Ik heb al best vaak gevist (21 keer of zo) maar pas één keer muntjes gevangen.

Zoekevent gaat goed, ik heb al 95 keer gezocht. Wel met behulp van het rad en een gewassenbonus die ik per ongeluk nog had, en flink wat SV en SM voor de drops want die drops zijn echt een crime dit keer. Mijn doel is om de 265 spelletjes te halen, en zoals ik het nu heb berekend zou me dat net moeten kunnen lukken maar dan hou ik ook geen SM meer over :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 145 muntjes gekregen met vissen. Heb daarvan 2 updates kunnen nemen. Dus mn vis is vlugger klaar, maar dan nog duurt hij erg lang. Ik gebruik wel de wolkenrij eivaren om het vlugger te laten gaan, dan duurt het ongeveer 40 uur voor ik een kistje krijg. Morgenochtend weer 1 keer. :sheep:

Ik heb nu maar lang gewas gezet voor de drops, kijken wat ik uit hortensia¨s krijg.
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen allen.......
Hoe gaat het met jullie.......iedereen weeer terug van vakantie???
Ik zag, dat het metertje van Dreamer behoorlijk aan het zakken is, helaas......
Ik weet niet zo goed, wat ik zal doen, ik kan er heen gaan en even haar metertje opkrikken, maar ik
heb geeen opdracht van haar.....
Maar dit vind ik ook zo jammer, want zij geniet altijd wel van haar farm, wat zal ik doen??????
Alle reacties Link kopieren
Raakt ze haar buurtjes nog steeds kwijt als te lang niet op haar farm komt?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk het wel Rose, ik denk dan terug aan Mniekske, die moest ons ook allemaal weer opnieuw toevoegen.....
Ik ben er ondertussen even naar toe gegaan, heb wat geoogst en Bommeltje bevrijd van z'n kadootje....
Als ik nu af en toe even inlog, dan komt het wel goed, en dan heeft ze
zelf de keuze of ze wil doorgaan of niet...... pfffff,,,,, moeilijk hè, als je er zo heen kunt, maar dat niet doet, omdat ze het niet heeft gevraagd. Ik ben zooooo blij, dat ik dat voor jou wel mag doen...... :couple: :cheers: :cheer2: :cheer2:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven