Al 6 delen lang spelen wij farmerama, de gekste boerderij

09-02-2019 10:57 1181 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we verder kletsen over onze, o zo geliefde boerderij.

Je hebt geen facebook account nodig. Dit staat daar volledig los van.

Een lijst met afkortingen zet ik direct als eerste post vanwege lange OP.

Iedereen mag mee kletsen en je mag alle vragen stellen als je hulp wilt!
Zoek je buurtjes? De handigste tips voor komende events? Ruilen tijdens een ruilevent? Uithuilen omdat je
mysterieuze stekjes of stallen oude meuk is? Juichen omdat je een oogstbonus draait? Klagen over de droprate bij een event?
Bespreken hoe je het beste je sterren en gouden bananen uit kan geven? Snap je iets niet? Wil je weten wanneer en wat het volgende event is?
Denk je bij het lezen: geen idee waar dit over gaat laat ik eens een kijkje nemen en een account aanmaken?

Werkelijk alles over de farm kan hier besproken worden, zowel nieuwbakken boeren als oude rotten in het boerenleven vak zijn welkom.

Veel plezier!


Afbeelding
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Ik heb heel praktisch gekeken naar welke dieren ik het minste heb en welke dan langer duren. De reducties zoek ik er even niet bij. Het lijkt wel werk :proud:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ibi dank je, heb je toegevoegd! Wat betreft ruilen ga ik eens rustig voor zitten. Heb zoveel niet dat ik het overzicht kwijt ben haha.
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
Een bonuscode:
https://board-nl.farmerama.com/threads/ ... ONXyAe4mI0
Alle reacties Link kopieren
Bedankt! Die had ik nog niet gezien.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de bonuscode. Had hem ook even gemist.
"After all this time?" "Always."
Severus_Snape schreef:
19-03-2020 16:49
Bedankt voor de bonuscode. Had hem ook even gemist.
Heb je al geïnventariseerd wat je nog mist? Morgen begint het ruilevent.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
19-03-2020 16:58
Heb je al geïnventariseerd wat je nog mist? Morgen begint het ruilevent.
Ja ik heb geïnventariseerd en het is een mega lijst. Ik verwacht niet alles te kunnen ruilen, net al wel een krabbenbad geruild met iemand dus die is vast binnen. Wat ik nog mis:

Stallen:
Algeneter
Chinchilla
Hellehond
Horrortomaat
Mierenhoop
Koffervis
Pony
Bidsprinkhaan
Kraaghagedis
Wandelende tak
Smaragdvaraan
Paling
Manta

Bomen:
Montezuma cipres
Ramboetan
Apensinaasappel
Amerikaanse populier
Sigillaria
Ijsboon
Rode els
Oerspar
Wollemia
Boomvaren
Ambarella
Middernachtfruit
Medusa
Sintelblad
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
Oei, daar kan ik je ook niet aan helpen, Severus. Het meeste heb ik ook maar net 1x
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alleen een sigillaria en pony voor je. De rest heb ik zelf ook niet heel vaak. Wat was je ingame?
Alle reacties Link kopieren
Mniekske. Super bedankt alvast. En dreamer geen probleem hoor
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze je gestuurd, en nog een amerikaanse populier. :)
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel! Heel blij mee
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
Severus_Snape schreef:
20-03-2020 22:15
Dankjewel! Heel blij mee
Graag gedaan, veel plezier ermee!
Sneep, de volgende zaken kun je wegstrepen:

Chinchilla
Horrortomaat
Paling
Oerspar
Amerikaanse populier
Ahuehuete + XXL (daar komt die Montezuma Cypresfruit vanaf)
Alle reacties Link kopieren
Ik stuur je een manta! Severus
Alle reacties Link kopieren
Wow dank jullie wel voor de vele cadeaus al! Super blij mee!
Ik struin ook de aanbiedingen af dus zo word mijn lijstje langzaam maar zeker steeds korter. Echt enorm bedankt jullie!
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
Aaargh
Hele dagen thuis, tijd zat, vergeet ik de boerderij steeds :facepalm:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het bij jullie met de events?
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
Severus_Snape schreef:
02-04-2020 22:11
Hoe gaat het bij jullie met de events?
Het fokevent sla ik over. Je kan er niet eens een wolkenrij mee behalen en ik wil even mn voorraden aanvullen. Heb volgens mij de vorige 2/3 fok events mee gedaan.
Bij dat andere event gaat het wel redelijk, maar ik weet niet of ik het ga halen. Al maak ik me daar ook niet zo heel druk over want daar is ook geen wolkenrij te behalen. Waneer er een leuke wolkenrij die kistjes geeft, dan ben ik wel wat fanatieker. Ik probeer nu gewoon zo ver mogelijk te komen.

Hoe gaat het bij jou?
En heb je nog veel kunnen ruilen bij het ruilevent?
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb nog wel wat bij elkaar kunnen ruilen met het event. Helaas mis ik ook echt nog wel een aantal bomen waardoor ik bij sommige quests niet verder kan. Maar ach, die komen vast vanzelf uit een stekje of anders bij het volgende ruilvent weer opnieuw proberen.
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
Nou wat een geluk zeg, Ik zie dat er vanmiddag een extra ruilevent start, maar weer proberen wat bij elkaar te scharrelen dan! De lijst wat ik nodig heb wordt wel steeds korter.

Ow ja en ik wilde nog even klagen dat ik telkens vergeet hoeveel EP ook al weer nodig is om te levelen. Gisteren een level omhoog gegaan...nu weer ruim 85 miljoen nodig. Dat gaat wel weer even duren..
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
In welk level ben je nu severus? Na level 100 heb je telkens maar 10miljoen nodig, die gaan best fijn. Na 200 wordt het weer lastiger
Rosetrea schreef:
06-04-2020 13:12
In welk level ben je nu severus? Na level 100 heb je telkens maar 10miljoen nodig, die gaan best fijn. Na 200 wordt het weer lastiger
20 miljoen toch? Hoewel dat ook een makkie is natuurlijk.

Ik zit nu in 211 en het levelen gaat steeds langer duren. Maar daar zit ik niet zo mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben level 98 nu. Heb deels wel meegedaan met het fokevent, omdat daar dus heel veel EP bij te verdienen was.
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
Severus_Snape schreef:
06-04-2020 13:36
Ik ben level 98 nu. Heb deels wel meegedaan met het fokevent, omdat daar dus heel veel EP bij te verdienen was.
Ik heb bijv. vanochtend heel veel kistjes open gemaakt en ik heb echt heel veel EP gekregen daarvan. Misschien heb jij die ook nog wel in je schuur staan?

Dat laatste paasevent heb ik makkelijk gehaald. Ik snap ook niet waarom ik dacht dat ik het niet zou halen :facepalm:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven