Al 6 delen lang spelen wij farmerama, de gekste boerderij

09-02-2019 10:57 1181 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we verder kletsen over onze, o zo geliefde boerderij.

Je hebt geen facebook account nodig. Dit staat daar volledig los van.

Een lijst met afkortingen zet ik direct als eerste post vanwege lange OP.

Iedereen mag mee kletsen en je mag alle vragen stellen als je hulp wilt!
Zoek je buurtjes? De handigste tips voor komende events? Ruilen tijdens een ruilevent? Uithuilen omdat je
mysterieuze stekjes of stallen oude meuk is? Juichen omdat je een oogstbonus draait? Klagen over de droprate bij een event?
Bespreken hoe je het beste je sterren en gouden bananen uit kan geven? Snap je iets niet? Wil je weten wanneer en wat het volgende event is?
Denk je bij het lezen: geen idee waar dit over gaat laat ik eens een kijkje nemen en een account aanmaken?

Werkelijk alles over de farm kan hier besproken worden, zowel nieuwbakken boeren als oude rotten in het boerenleven vak zijn welkom.

Veel plezier!


Afbeelding
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Severus wanneer kom je terug? Ik heb op jouw boerderij comfortvelden gelegd. Ik weet niet of je daar wel eens mee gewerkt hebt? Gewassen doen er dan langer over, maar het levert per veldje ook meer op. :)
En ik kan je nog heel veel chocoladepannenkoeken sturen, de komende tijd, zodat je sneller kunt levelen bij baha
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf weer behoorlijk steken bij de DI

Gewas genoeg, maar nog steeds bij level 48 :nut:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Heb je al je velden in gebruik. Het bos en kristalwaterval gebruik ik voor de di en dan kan het andere gewas ook snachts erop. Ik gebruik de buffs om langer gewas te verkorten. tot nu toe red ik het aardig met di
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik heb al m'n velden in gebruik en vannacht maar rozen en hazelnoten gezaaid. Nu heb ik 1 zo'n ticket, maar die van baha moet nog. Ik had niet gezien dat het 2 verschillende waren :nut:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ze maken het niet makkelijker om uit te vogelen wat we telkens weer nodig hebben. :idee: Ik lees vaak op het forum over een nieuw event. De manier waarop de faq is opgesteld is vaak voor mij lastig te begrijpen. Mijn denken werkt heel anders. Geeft verder niks en er zijn er gelukkig die hem dan wel begrijpen
Alle reacties Link kopieren
Ik ben weer thuis. Super bedankt Dreamer voor het bijhouden van mijn boerderij. Ik zal zo eens gaan kijken wat nodig is voor het event, of ik nog mee ga doen of niet.
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
02-08-2020 15:27
Severus wanneer kom je terug? Ik heb op jouw boerderij comfortvelden gelegd. Ik weet niet of je daar wel eens mee gewerkt hebt? Gewassen doen er dan langer over, maar het levert per veldje ook meer op. :)
En ik kan je nog heel veel chocoladepannenkoeken sturen, de komende tijd, zodat je sneller kunt levelen bij baha
Comfortvelden is super! Ik ga zo naar mijn boerderij en zal hem vanaf vandaag dus weer bijhouden. Nogmaals heel erg bedankt!
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
Graag gedaan :-]

En welkom terug
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Er komt weer een fokevent aan en vanmiddag begint een babyboom, dus ik heb m'n fokhok vol :jump:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Kijk, fokevents krijg ik wel (snel) af. :biggrin:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem ook gistermiddag gedaan. Schiet lekker op die events. Weer een paar kistjes open voor het vissen
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat vissen gaat bij mij dan weer niet zo hard. Ik krijg alleen maar dat onderste lokding en bovendien vergeet ik het steeds :roll:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of jullie regelmatig op het forum kijken maar vannacht is ons teamlid Ron overleden.
Door zowel onze verslagenheid hierover en het feit dat Ron net iets meer wist over bepaalde zaken kan het zijn dat de komende tijd er wat foutjes vanuit het team insluipen.
Ik voeg de officiele aankondiging hierover toe. Daar staat ook een link in naar waar je wat kan schrijven voor/over Ron.

https://board-nl.farmerama.com/threads/ ... ost-752089

Op persoonlijke noot kan ik zeggen dat Ron een hele fijne collega was die altijd met je mee keek indien nodig en vooral met je mee dacht. De laatste keer dat ik hem gezien heb was met mijn bruiloft en ik vind het erg moeilijk dat ik hem nooit meer zal zien of spreken.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Och Ibi, gecondoleerd :hug:

Nee, ik kijk eigenlijk nooit op het forum van farmerama.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Kostte het trouwens niet altijd 2 supervoer om te fokken? Ik zie dat het nu maar 1 kost? Blij mee hoor. Heb bijna m'n kippen vol, hoef 'nog maar' 2 gouden (kocht er vandaag 1) Na zo'n 6 jaar spelen, het duurt even, maar toch.. (bijna) one down..
Later is nu
Dreamer schreef:
15-08-2020 18:01
Kostte het trouwens niet altijd 2 supervoer om te fokken? Ik zie dat het nu maar 1 kost? Blij mee hoor. Heb bijna m'n kippen vol, hoef 'nog maar' 2 gouden (kocht er vandaag 1) Na zo'n 6 jaar spelen, het duurt even, maar toch.. (bijna) one down..
Is een mini-event, fokken voor de halve prijs :cheer2:
IBIopviva schreef:
15-08-2020 13:22
Ik weet niet of jullie regelmatig op het forum kijken maar vannacht is ons teamlid Ron overleden.
Door zowel onze verslagenheid hierover en het feit dat Ron net iets meer wist over bepaalde zaken kan het zijn dat de komende tijd er wat foutjes vanuit het team insluipen.
Ik voeg de officiele aankondiging hierover toe. Daar staat ook een link in naar waar je wat kan schrijven voor/over Ron.

https://board-nl.farmerama.com/threads/ ... ost-752089

Op persoonlijke noot kan ik zeggen dat Ron een hele fijne collega was die altijd met je mee keek indien nodig en vooral met je mee dacht. De laatste keer dat ik hem gezien heb was met mijn bruiloft en ik vind het erg moeilijk dat ik hem nooit meer zal zien of spreken.
Ik kom (zoals je waarschijnlijk wel weet) wel heel vaak op het farmerama-forum en ik schrok me een hoedje. Voor mij was Ron toch een soort Mister Farmerama. Ik ga hem missen, met zijn kruistocht tegen het eeuwigdurende gemopper.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
15-08-2020 18:28
Ik kom (zoals je waarschijnlijk wel weet) wel heel vaak op het farmerama-forum en ik schrok me een hoedje. Voor mij was Ron toch een soort Mister Farmerama. Ik ga hem missen, met zijn kruistocht tegen het eeuwigdurende gemopper.
Haha mooie omschrijving die kruistocht. Ja wij gaan hem ook enorm missen. Niet alleen omdat hij enorm veel kennis had maar omdat het ook gewoon een heel fijn iemand was om te kennen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Ik schrok ook nogal van het bericht. Ron is zo iemand die voor mij bij het forum hoort. Met zn scherpe opmerkingen vaak waarvan ik moest grinneken. Ik ga hem missen.
DrammerT, ik heb je weer toegevoegd.

Ik durf geen burenoproepje meer op FB te zetten, want dat werd een drama :rofl:

Er was een mevrouw wier hoofdaccount al level 324 is of zo en die maakt steeds puppets aan en dan doet ze net alsof ze van toeten noch blazen weet en maar WAC's ontvangen en mooie stallen en zo, en die mevrouw wilde met haar gloednieuwe account natuurlijk retegraag mijn buur worden want ik ben altijd nogal gul voor nieuwe spelers en dat weet ze natuurlijk. Helaas was iemand anders haar voor en ze ontplofte nog net niet. En dan praten we over iemand van een jaar of zestig he, manman wat een droefenis.
Alle reacties Link kopieren
Dat meen je niet LV, ik ben denk te naief voor dat soort dingen. Om er sowieso op te komen om zoiets te doen. :-o
Alle reacties Link kopieren
Oh wauw dan maak je er ook goed misbruik van zeg. Wel heel treurig van iemand die serieus gewoon in de 60 is.
Alle reacties Link kopieren
Jaaa LV ik zag het :cheer:
Ik heb gelijk taart gekocht voor burendag :cheers:

Jaja, mogen jullie allemaal van meegenieten B-)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Triest trouwens z'n vrouw o_o
Dat is ook de reden dat je maar 1 account mag hebben, natuurlijk. Sneu. (ik merk dat ik ook behoorlijke ideeën heb, hoe zo'n vrouw er dan uitziet.. de vooroordelen stromen over, zeg maar :hihi: )
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
20-08-2020 08:01
Jaaa LV ik zag het :cheer:
Ik heb gelijk taart gekocht voor burendag :cheers:

Jaja, mogen jullie allemaal van meegenieten B-)
Heerlijk taart :rose:

Ik ben tegenwoordig niet zo heel vlug meer et allerlei hoge dingen aanbieden aan nieuwe. Telkens gaf ik van alles weg en dan zag ik dat ze heel vlug stopten daarna. Zo jammer dan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven