Al 6 delen lang spelen wij farmerama, de gekste boerderij

09-02-2019 10:57 1181 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we verder kletsen over onze, o zo geliefde boerderij.

Je hebt geen facebook account nodig. Dit staat daar volledig los van.

Een lijst met afkortingen zet ik direct als eerste post vanwege lange OP.

Iedereen mag mee kletsen en je mag alle vragen stellen als je hulp wilt!
Zoek je buurtjes? De handigste tips voor komende events? Ruilen tijdens een ruilevent? Uithuilen omdat je
mysterieuze stekjes of stallen oude meuk is? Juichen omdat je een oogstbonus draait? Klagen over de droprate bij een event?
Bespreken hoe je het beste je sterren en gouden bananen uit kan geven? Snap je iets niet? Wil je weten wanneer en wat het volgende event is?
Denk je bij het lezen: geen idee waar dit over gaat laat ik eens een kijkje nemen en een account aanmaken?

Werkelijk alles over de farm kan hier besproken worden, zowel nieuwbakken boeren als oude rotten in het boerenleven vak zijn welkom.

Veel plezier!


Afbeelding
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
En dan rollen we zomaar weer het volgende event in......

http://nl.bigpoint.com/farmerama/board/ ... 019.32293/

En de bijbehorende FAQ:

http://nl.bigpoint.com/farmerama/board/ ... 019.32291/
Alle reacties Link kopieren
Ik heb maar geen kruiden gekocht. Krijg vandaag waarschijnlijk de 2e wolkenrij nog. Het blijft bij mij wat hangen op de paarse blommen. En dat ik niet gecontroleerd had of m'n wac op was, was ook niet bevorderlijk :hihi:
Maar lekker Lady, zoveel geld!
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Nog 1 kist en ik krijg 38 supervoer. Maar ik heb nog 7 glasscherven nodig, dus nu ben ik aan het fokken om sv te krijgen. Het voelt wat dubbel :lol:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Oké, toen was ik niet zo slim

Ik ben ook m'n overgebleven bloemen gaan verkopen. Ging goed! Toen bleek dat juist de paarse bloem helemaal niet zo duur is, dus ben ik die gaan kopen om door te kunnen. Vervolgens blijkt dus dat ik zónder te verkopen en alleen paars kopen nog weer 9 miljoen EP had kunnen verdienen.
ik zal nooit een handelaar worden, denk ik :rofl:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Door dit topic probeerde ik een account aan te maken, maar ik kom er niet in. Hebben meer mensen hier last van of van gehad?
Alle reacties Link kopieren
Heb je toevallig last van de flashplayer.....spel geeft aandat je dat niet geinstalleerd hebt.....
Is sinds een tijdje het probleem, dan gewoon klikken op toestaan en dan werkt alles (als het goed is)
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
27-02-2019 11:38
Oké, toen was ik niet zo slim

Ik ben ook m'n overgebleven bloemen gaan verkopen. Ging goed! Toen bleek dat juist de paarse bloem helemaal niet zo duur is, dus ben ik die gaan kopen om door te kunnen. Vervolgens blijkt dus dat ik zónder te verkopen en alleen paars kopen nog weer 9 miljoen EP had kunnen verdienen.
ik zal nooit een handelaar worden, denk ik :rofl:
Ik lach even lekker mee met je. Jij kunt veel plezier hebben om jezelf. Daar hou ik van. :cheer: :hug:


Ik had ook, ik wil in elk geval tot dat kistje komen voor de sv. Toen ben ik van alles gaan verkopen, flink verdiend, en toen weer gaan kopen om toch rechts maar af te krijgen. Tja :hyper:

Morgen ga ik niet mee doen.
Alle reacties Link kopieren
wiesje123 schreef:
27-02-2019 14:04
Heb je toevallig last van de flashplayer.....spel geeft aandat je dat niet geinstalleerd hebt.....
Is sinds een tijdje het probleem, dan gewoon klikken op toestaan en dan werkt alles (als het goed is)
Ohja volgensmij was dit inderdaad het probleem. Thanks!
Skyscraper schreef:
27-02-2019 16:01
Ohja volgensmij was dit inderdaad het probleem. Thanks!
Succes, en veel plezier!
Rosetrea schreef:
27-02-2019 15:23

Morgen ga ik niet mee doen.
Ik wel. Er zit een sieritem in dat 10 TG geeft en voor TG ga ik door roeien en ruiten :proud:
Alle reacties Link kopieren
Het is jammer dat de bios het niet meer doet. Maar iedereen sukses.
Het lijkt alsof ze steeds vaker tg in de prijzenpot stoppen. Dat is ook erg fijn
Die bios deed ik toch al niks meer mee. In het begin nog wel hoor, dan zat ik de hele middag te klikken op filmpjes van Univé of zo (en dan even naar de wc of de afwas doen) en dan had ik aan het eind van het liedje 2 TG verdiend. Nou joechei.
Alle reacties Link kopieren
En vanaf morgen op Baha weer mandjes vangen.......

http://nl.bigpoint.com/farmerama/board/ ... 019.32306/

En de FAQ:

http://nl.bigpoint.com/farmerama/board/ ... 019.32304/
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
27-02-2019 19:47
Die bios deed ik toch al niks meer mee. In het begin nog wel hoor, dan zat ik de hele middag te klikken op filmpjes van Univé of zo (en dan even naar de wc of de afwas doen) en dan had ik aan het eind van het liedje 2 TG verdiend. Nou joechei.

Maar elke dag 2 TG tikt uiteindelijk toch lekker aan. Helaas doet de bioscoop het bij mij vaker niet dan wel, waardoor ik het vergeet.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Maar voor een sieritem dat 10 TG geeft.. ik ga zoeken en moeite doen (vond de lijstjes weer enorm onoverzichtelijk)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
En de kalender voor aankomende maand is er eindelijk

http://nl.bigpoint.com/farmerama/board/ ... -03.32308/
Alle reacties Link kopieren
Nog even over de bios.....
Ik heb ook tijden meegemaakt, dat ik per dag een aantal filmpjes kon kijken en iedere dag
4 TG kon aantikken, dat loopt best wel op, trouwens 2 TG op een dag vind ikzelf ook een leuke aanwinst !!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net de tempel leeggekocht. 4 nieuwe bomen en 4 nieuwe gewassen! Helaas had ik net gezaaid (en ben ik toch nog te zuinig om dat weg te halen :hihi: ) maar we kunnen weer lekker vooruit. Een keertje geen 'hopen op' een item, dmv mysterie of raadsel, maar harde cash en daarvoor terugkrijgen wat je wilt. :jump:

(oké, ik wilde harde bananen tikken, maar dat stond dan weer best raar :whistle: )
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
28-02-2019 14:41
Ik heb net de tempel leeggekocht. 4 nieuwe bomen en 4 nieuwe gewassen! Helaas had ik net gezaaid (en ben ik toch nog te zuinig om dat weg te halen :hihi: ) maar we kunnen weer lekker vooruit. Een keertje geen 'hopen op' een item, dmv mysterie of raadsel, maar harde cash en daarvoor terugkrijgen wat je wilt. :jump:

(oké, ik wilde harde bananen tikken, maar dat stond dan weer best raar :whistle: )
:rofl: :cheer: :rofl: :rofl: :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ik was ook altijd blij met de tg. ( Met dank aan een lief farmvriendin :redrose: ik woon helaas verkeerd)

Ook hier de tempel leeggekocht. Leuk. Er staan er nu wat op kristalwaterval. Ook alle bomen daar neer gezet, de nieuwe. Want we gaan naar carnaval, we gaan naar carnaval........ :hyper: Ik heb er zin in.

(oké, ik wilde harde bananen tikken, maar dat stond dan weer best raar :whistle: ;-D :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het maar weer een gedoe hoor, 4 soorten gewas, die alle4 verschillende tijden hebben om te groeien en dan heb je dit en dan heb je dat. Vermoeiend. Waar zit dat ding dat je TG krijgt? Moet ik daarvoor erg ver?

Het carnaval verraste me ook. IK had net langdurig nieuw gewas gezaaid.
Later is nu
Van langdurig nieuw gewas krijg je vast wel een hoop mandjes :D
Alle reacties Link kopieren
Sja, maar nu het eventgewas nog :hihi:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Wat doe je eigenlijk met die beertjes en blokjes enzo?
Later is nu
Dreamer schreef:
02-03-2019 11:34
Wat doe je eigenlijk met die beertjes en blokjes enzo?
Inleveren bij de Stalverhalen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven