Digi
alle pijlers
Barst in scherm iPhone, screenprotector nog nut?
zaterdag 10 augustus 2024 10:29
Hoi,
Mijn zoon heeft mijn iPhone laten vallen. Er zit een kleine barst boven in het scherm. Vervelend, maar nog niet zo groot dat het scherm niet meer te lezen valt. De screenprotector is er af gehaald. Ik wilde even checken of we er goed aan doen om er een nieuwe op te plakken? Of kan dit juist veroorzaken dat deze barst groter wordt?
Mijn zoon heeft mijn iPhone laten vallen. Er zit een kleine barst boven in het scherm. Vervelend, maar nog niet zo groot dat het scherm niet meer te lezen valt. De screenprotector is er af gehaald. Ik wilde even checken of we er goed aan doen om er een nieuwe op te plakken? Of kan dit juist veroorzaken dat deze barst groter wordt?
zaterdag 10 augustus 2024 10:57
O, ik dacht dat een screenprotector gewoon zo’n plastic laagje was wat er op het scherm geplakt is. Daar kan toch geen barst in komen?GroenTuintje schreef: ↑10-08-2024 10:51Slechte screenprotector dan… ik laat de mijne regelmatig vallen en er komt alleen maar een barst in de screenprotector
zaterdag 10 augustus 2024 11:00
Ja precies, die heb ik dus altijd. Die andere dingen werken niet
Voor iedereen een groene tuin
zaterdag 10 augustus 2024 11:11
Nou ik heb het ook voor elkaar gekregen om toch mijn scherm te slopen helaas. Wel buiten laten vallen tijdens het fietsen (op de stenen dus van best een hoogte).GroenTuintje schreef: ↑10-08-2024 10:51Slechte screenprotector dan… ik laat de mijne regelmatig vallen en er komt alleen maar een barst in de screenprotector
zaterdag 10 augustus 2024 11:17
O dat wist ik niet. Ik heb er een van plastic die net losgegaan is, die heb ik er af gehaald. Ik heb het idee dat mijn “hoes” van rubber, die om de telefoon zit, de meeste klappen opvangt.
zaterdag 10 augustus 2024 11:24
Glas werkt echt beter! Vangt ook meer op dan het hoesje.
Ik heb een glazen protector op de voorkant maar niet op de achterkant en aan de achterkant zit na een rotsmak mijn telefoon vol scheuren, ondanks dat die kant altijd in het hoesje zit. Voorkant barstvrij, was alleen nieuwe screenprotector nodig.
Ik zou niet weten waarom de scheur groter zou worden van een beschermlaag trouwens.
Ik heb een glazen protector op de voorkant maar niet op de achterkant en aan de achterkant zit na een rotsmak mijn telefoon vol scheuren, ondanks dat die kant altijd in het hoesje zit. Voorkant barstvrij, was alleen nieuwe screenprotector nodig.
Ik zou niet weten waarom de scheur groter zou worden van een beschermlaag trouwens.
zaterdag 10 augustus 2024 12:12
zaterdag 10 augustus 2024 12:42
Ik heb altijd eentje van glas, inderdaad. Wist eerlijk gezegd niet dat er ook andere waren. Wat voor nut dient nou een plastic sticker? Dat is hooguit tegen wat krasjes, maar niet om een barst te voorkomen.
Ik heb wel vaker mijn telefoon laten vallen op tegels ofzo, dan ligt mijn glazen screenprotector aan gruzelementen, maar mijn scherm zelf is oké.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in