BeReal app

20-06-2022 13:54 21 berichten
Ik had er nog niet eerder van gehoord maar ontdekte vandaag BeReal.
Een app waarbij je het niet mooier kunt maken dan het is. Je krijgt een bericht en binnen 2 minuten moet je dan een foto maken van wat je aan het doen bent incl. een selfie.

https://www.adformatie.nl/bureaus/waaro ... o-populair


Wat vinden jullie?

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat we écht ver zijn afgedreven als mensheid, dat we een app nodig hebben om een selfie te maken van je ware omgeving.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren Quote
Lijkt mij iets dat hoogstens kort een hype is.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik denk dat er vooral veel saaie foto's op komen.
Alle reacties Link kopieren Quote
dianaf schreef:
20-06-2022 14:03
Lijkt mij iets dat hoogstens kort een hype is.
Dat denk ik ook. Ik begrijp niet waarom je dit zou gebruiken?
Alle reacties Link kopieren Quote
Koekiemonster10 schreef:
20-06-2022 14:06
Dat denk ik ook. Ik begrijp niet waarom je dit zou gebruiken?
Dit is voor controlerende mensen wel heel erg fijn, zo'n app. Uit bezorgdheid natuurlijk allemaal ...
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Doreia* schreef:
20-06-2022 14:12
Dit is voor controlerende mensen wel heel erg fijn, zo'n app. Uit bezorgdheid natuurlijk allemaal ...

Die snap ik niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Koekiemonster10 schreef:
20-06-2022 14:06
Dat denk ik ook. Ik begrijp niet waarom je dit zou gebruiken?
Omdat ik denk dat het voor pubers best grappig kan zijn. Voor een week of zo. Daarna worden de notificaties genegeerd.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Koekiemonster10 schreef:
20-06-2022 14:06
Dat denk ik ook. Ik begrijp niet waarom je dit zou gebruiken?

Verfrissend om gewoon irl foto's te zien ipv gestyleerde, geposeerde met filters denk ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij hebben deze app met onze vriendengroep, leuk om te doen juist omdat je zo meer een kijkje in iemands leven krijgt
Alle reacties Link kopieren Quote
Foux schreef:
20-06-2022 14:35
Wij hebben deze app met onze vriendengroep, leuk om te doen juist omdat je zo meer een kijkje in iemands leven krijgt
Ik lees dat je 2 minuten de tijd hebt om een foto te maken nadat dat je op een random moment op de dag een notificatie krijgt. Red je dat elke keer? Ik neem niet aan dat je altijd bereikbaar bent? Buiten werk en sport heb ik vaak m'n telefoon niet binnen handbereik liggen thuis.
Alle reacties Link kopieren Quote
Koekiemonster10 schreef:
20-06-2022 14:39
Ik lees dat je 2 minuten de tijd hebt om een foto te maken nadat dat je op een random moment op de dag een notificatie krijgt. Red je dat elke keer? Ik neem niet aan dat je altijd bereikbaar bent? Buiten werk en sport heb ik vaak m'n telefoon niet binnen handbereik liggen thuis.
Die 2 minuten kan je heel ruim nemen en soms lukt het idd niet of heb je geen zin en dat is ook prima.
Alle reacties Link kopieren Quote
En waarom zou ik persé een foto moeten willen maken? Om te delen met vrienden ofzo? Een twitter voor saaie kantoordagfoto's?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ugli schreef:
20-06-2022 15:00
En waarom zou ik persé een foto moeten willen maken? Om te delen met vrienden ofzo? Een twitter voor saaie kantoordagfoto's?
Je hoeft t niet te doen hè, als je het niks vindt moet je m vooral niet downloaden
Alle reacties Link kopieren Quote
Foux schreef:
20-06-2022 15:06
Je hoeft t niet te doen hè, als je het niks vindt moet je m vooral niet downloaden
Ja maar ik vraag me gewoon af welke mensen denken "já leuk, even een foto sturen naar iedereen van ik achter mijn bureau, ik op de bank, ik in mijn onesie en dan kijk ik ook meteen even naar de foto's van hoe mijn vrienden ook achter hun bureau zitten". Maar then again verbaas ik me ook al over het digitale leven wat mensen op Insta, Twitter, Facebook, etc leven dus misschien is het sowieso al niet aan mij besteed.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ugli schreef:
20-06-2022 15:10
Ja maar ik vraag me gewoon af welke mensen denken "já leuk, even een foto sturen naar iedereen van ik achter mijn bureau, ik op de bank, ik in mijn onesie en dan kijk ik ook meteen even naar de foto's van hoe mijn vrienden ook achter hun bureau zitten". Maar then again verbaas ik me ook al over het digitale leven wat mensen op Insta, Twitter, Facebook, etc leven dus misschien is het sowieso al niet aan mij besteed.
Ik denk dat het voor jongeren nog wel leuk is. Die doen meer verschillende dingen op een dag dan ik met mijn kantoorbaan. :lol: En die zijn daar sowieso meer mee bezig.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren Quote
De behoefte van mensen om zo nodig hun zelfportretten op het weide web te slingeren is al bizar. Laat staan deze app.

Oppervlakkig, dat is wat ik het vind.
Do not go gentle into that good night, Old age should burn and rave at close of day; Rage, rage against the dying of the light.
Leuk als je op de pot zit. Onder de douche staat. Aan het vozen bent.
Alle reacties Link kopieren Quote
Alle gevraagde selfies van mij zijn al real want ik ben te lui om met filters te werken (en ik snap die add-on dingen ook niet)
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren Quote
Soort snapchat op commando dus.
Wat een onzin.
Ik snap sowieso al dat geforceerde posten op internet niet. Vind het forum al heel wat :biggrin: maar foto's, filmpjes enz., nou nee. Mijn ding is het niet. Een korte nieuwe hype voor de jeugd denk ik deze app.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren Quote
RoamingZombie schreef:
20-06-2022 15:40
De behoefte van mensen om zo nodig hun zelfportretten op het weide web te slingeren is al bizar. Laat staan deze app.

Oppervlakkig, dat is wat ik het vind.
Je slingert niks op het wijde web aangezien het alleen je vrienden zijn die het kunnen zien, verder niemand en na 24 uur verdwijnt de foto.
Oordelen over iets wat je niet kent is pas oppervlakkig

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven