Bestanden en foto's weg na Windows update

01-03-2021 11:09 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi lieve forummers,

Gisteravond heb ik mijn hp laptop een windows update laten uitvoeren. Doet ie vaker, helemaal prima. Ik heb het zonder er al te veel over na te denken geaccepteerd. Dom, dat besef ik me nu ook.

Vanochtend startte ik mijn laptop op en kreeg ik de melding 'service user profile service verhindert het aanmelden'. Uiteindelijk lukte het me wel weer om in te loggen.
Nu is het zo dat alles er anders uitziet qua lay-out. Ook zijn al mijn bestanden en foto's verdwenen. Bijna al mijn mappen zijn leeg :cry:

Is er iemand die me hiermee kan helpen? Ik wil die bestanden echt heel graag terug :"-(
Alle reacties Link kopieren
Zo te lezen ben je ingelogd maar niet echt op jouw eigen profiel. Het moet nl heel raar lopen wil een update alles deleten.

Welke versie van windows heb je?
"I love not Man the less, but Nature more..."
Lijkt me sterk dat je na een update alles kwijt bent
Alle reacties Link kopieren
Heb je de laptop al opnieuw opgestart? Ik heb het idee dat je nu in de veilige modus bent ingelogd
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens met de Verkenner in C:\Gebruikers\jouwgebruikersnaam en dan in Afbeeldingen.....
Alle reacties Link kopieren
PimPom schreef:
01-03-2021 11:14
Zo te lezen ben je ingelogd maar niet echt op jouw eigen profiel. Het moet nl heel raar lopen wil een update alles deleten.

Welke versie van windows heb je?
Dat denk ik inderdaad ook. Ik heb nu Windows 10 versie 20H2.

lautje62 schreef:
01-03-2021 11:59
Heb je de laptop al opnieuw opgestart? Ik heb het idee dat je nu in de veilige modus bent ingelogd
Ja, opnieuw opstarten haalt helaas niks uit.
Nova66 schreef:
01-03-2021 12:41
Kijk eens met de Verkenner in C:\Gebruikers\jouwgebruikersnaam en dan in Afbeeldingen.....
Ik kom tot C:\Gebruikers\mijngebruikersnaam, Afbeeldingen staat er niet, maar documents bijvoorbeeld is leeg...
Echt zo vreemd.
Ik kan wel zien dat de C schijf al voor de helft vol is, dus volgens mij zijn dat mijn bestanden etc. Ik kom er alleen niet bij :confused:
summerday wijzigde dit bericht op 01-03-2021 16:17
52.91% gewijzigd
Ga via start->instellingen->accounts->instellingen synchroniseren
Staat er dan dat je bent aangemeld met een tijdelijk profiel?

Probeer eens opnieuw op te starten
Alle reacties Link kopieren
Vreemd, anders een zoekopdracht in de verkenner met *.jpg
Die foto's zijn er echt nog wel.
Alle reacties Link kopieren
Ja je ziet dat de schijf vol staat, want die foto's staan nog gewoon op je computer. Zo te horen heb je geen backup op een externe harde schijf gemaakt van de bestanden?

Ik heb zelf even moeten zoeken naar een recent bericht met mogelijke oplossingen. Het zijn soms nogal ingrijpende oplossingen daar 1 stap is dat je in het register wijzigingen gaat aanbrengen....

https://www.pcwebplus.nl/windows-10-kan ... iet-laden/

https://thegeekpage.com/solved-the-user ... -10-error/
"I love not Man the less, but Nature more..."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven