Deze app is niet beschikbaar

13-09-2024 22:18 13 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Deze app is niet beschikbaar als ik Bumble, Tinder of een andere datingapp wil installeren. Instellingen staat gewoon op Nederland.
Weet iemand wat de reden van deze melding kan zijn? En wat de oplossing is? Ik kom er niet achter.
Dank je wel alvast.
Alle reacties Link kopieren Quote
Welke telefoon/tablet gebruik je en wat is de OS versie?

Open deur: OS updaten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ugli schreef:
13-09-2024 22:24
Welke telefoon/tablet gebruik je en wat is de OS versie?

Open deur: OS updaten.
Android A53
Ik heb het al een tijdje.En alleen bij datingapps.
er is sinds een paar dagen een nieuwe update die zal ik installeren. Na de vorige had ik het ook al.
Dank je voor je antwoord
Alle reacties Link kopieren Quote
[....]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-09-2024 11:11
Reden: Offtopic en ongepast/provoceren
0.00% gewijzigd
Fox off!
Alle reacties Link kopieren Quote
Update uitgevoerd. Krijg nog steeds de melding dat de items niet beschikbaar zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Play store -> Rechtsboven in op je account drukken -> Instellingen -> Algemeen -> Account- en apparaatvoorkeuren.

Dit hoort op Nederland te staan. Is het een werktelefoon? Kon je het eerst wel downloaden op deze telefoon?
Alle reacties Link kopieren Quote
Van reddit

This was happening with me, I went onto settings on my android - applications - Google play store and cleared data and cache. Also cleared the cache for Google play services. Went onto the app store and they appeared again! This seemed to work for me!
Alle reacties Link kopieren Quote
Nutella schreef:
13-09-2024 23:06
[...]
:P
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-09-2024 11:11
Reden: Quote verwijderd
13.33% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Heb ik ook al maanden TO, ik zie het maar als seintje van het Universum dat het toch niks is die apps :worship:
Alle reacties Link kopieren Quote
Gevoeligevrouw86 schreef:
14-09-2024 11:56
Heb ik ook al maanden TO, ik zie het maar als seintje van het Universum dat het toch niks is die apps :worship:
Mijn dochter had hetzelfde probleem en benaderde het ook zo :cheer: .
Bij een scheiding in je haar gaat het ook 2 kanten uit dus dikke doei! (by GrumpyCat1983)
Alle reacties Link kopieren Quote
Gevoeligevrouw86 schreef:
14-09-2024 11:56
Heb ik ook al maanden TO, ik zie het maar als seintje van het Universum dat het toch niks is die apps :worship:
En waar vind jij nu de leuke mannen?
Datingsite? In het wild?
Alle reacties Link kopieren Quote
Drumstel schreef:
14-09-2024 20:21
En waar vind jij nu de leuke mannen?
Datingsite? In het wild?
Ik ben nu 3 jaar vrijgezel en sinds een jaar date ik ook niet meer via die apps. Dus ik kan het je niet zeggen. Beste is meestal toch via via of via een feestje oid. Ik probeer er nu zelf maar wat leuks van te maken maar het scheelt dat ik ook geen kinderwens meer heb (m'n zoon is al 18)
Alle reacties Link kopieren Quote
Is dat een werktelefoon?
Staat er kinderbeveiliging op?
Log je in via Google of zo en staat je leeftijd daar verkeerd zodat het lijkt alsof je te jong bent?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven