Ergelijke facebookberichten deel 6

04-10-2019 10:44 2270 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Van plaatjes die het eerste product in de po van het kleine wondertje laten zien tot ellenlange slecht geschreven verhalen, die toch maar door 5% van de vrienden gedeeld worden. Wat kwam jij tegen op facebook vandaag?

Afbeelding


Een groot deel van de vorige ergernissen is hier te vinden digi/ergerlijke-facebookberichten-deel- ... #p30455537
Later is nu
-Darkside- schreef:
31-12-2020 13:29
Nou ja, ik ook niet. Ik ben geen afgestudeerd viroloog of zo. Maar ik vertrouw er gewoon op dat de overheid en medische wetenschap er niet op uit is iedereen ziek of dood te maken.
En ja, natuurlijk hebben medicijnen bijwerkingen. Hele nare bijwerkingen soms. En ja, we kennen allemaal voorbeelden van medicijnen die vreselijke gevolgen hadden.
Maar de bijwerkingen voor zover nu bekend van het coronavaccin zijn niet erger dan wat verhoging, hoofdpijn en een zere arm. Boehoe.

Als 'ze' me dood wilden hebben, dan hebben 'ze' daar veel efficiënter middelen voor dan eerst een jaar aanmodderen met een niet heel dodelijk virus en dan een vaccin die ik niet eens verplicht moet halen.
Kunnen wij misschien vrienden worden, heerlijk verhelderend hoor.

Als er nog één keer iemand met schaapjes die over een hek springen reageert, dan gaan er echt gewonden vallen. De domheid van de mensen is bijna een pandemie opzich.

Afbeelding
anoniem_393793 wijzigde dit bericht op 22-01-2021 12:24
1.57% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb een kennis op Facebook die altijd teksten plaats waar ik werkelijk niets mee kan (ze is nogal van het zelfmedelijden). Ik heb dus al jaren geleden ingesteld dat ik haar niet meer volg, zodat ik haar berichten niet in mijn tijdlijn krijg.

Prima.

Nu dacht ik van de week: 'Laat ik eens kijken of ze intussen misschien veranderd is', dus ik ben haar weer gaan volgen. Maar al na twee dagen was ik weer helemaal klaar met die zeikteksten op m'n tijdlijn (want nee, ze is dus niet veranderd). Ik heb het dus weer zo ingesteld dat ik haar niet meer volg.

Fijn zo.

Maar nu vroeg ik me net opeens af: ziet zij dat eigenlijk?
Dat ik haar ben gaan volgen, en toen opeens weer niet?
Krijgt ze daar een melding van of zo?

Zou best een beetje merkwaardig overkomen.
Geen ramp, maar merkwaardig.
You don't have to fit into the format
Valt me ook op dat de coronawappies allemaal massaal reageren en liken als één van hun weer eens iets doms op Facebook heeft geplaatst.
Dan zie je tientallen reacties met 'inderdaad!" 'Helemaal mee eens!' etc.
Als je dan een kritische vraagt stelt of naar een bron vraagt, dan vliegen de over een hek springende schaapjes gif'jes en de verwijten dat je een volgzaam schaap bent je om de oren. Maar zij volgen elkaar toch klakkeloos?

Maak me wel zorgen over mijn Linkedin connecties met WO geschoolde banen die zichzelf óók heel kritisch vinden en tegen alles wat met een v en eindigt op accinatie ingaan. Zelfs eentje die verkondigde dat hij vanaf nu een 'no tolerance beleid' ging voeren tegen iedereen die voorstander was van een avondklok of een van de andere maatregelen. Het moest maar eens afgelopen zijn met alle domme, niet kritische en volgzame schapen die trillend van angst achter het 'Kwaadinet' aanlopen............

Zij willen die vaccinatie toch niet omdat ze bang zijn dat ze sterven, dan zijn zij toch de angstige onder ons? Echt waar, met dit onnozele klootjesvolk gaan we het land niet redden hoor. Man man man.
Slushpup schreef:
22-01-2021 12:21


Kunnen wij misschien vrienden worden, heerlijk verhelderend hoor.

Als er nog één keer iemand met schaapjes die over een hek springen reageert, dan gaan er echt gewonden vallen. De domheid van de mensen is bijna een pandemie opzich.

Afbeelding
Echt he. Treurig hoe sommigen zich leren kennen bij de minste tegenwind
Alle reacties Link kopieren Quote
-Darkside- schreef:
31-12-2020 13:29
Nou ja, ik ook niet. Ik ben geen afgestudeerd viroloog of zo. Maar ik vertrouw er gewoon op dat de overheid en medische wetenschap er niet op uit is iedereen ziek of dood te maken.
En ja, natuurlijk hebben medicijnen bijwerkingen. Hele nare bijwerkingen soms. En ja, we kennen allemaal voorbeelden van medicijnen die vreselijke gevolgen hadden.
Maar de bijwerkingen voor zover nu bekend van het coronavaccin zijn niet erger dan wat verhoging, hoofdpijn en een zere arm. Boehoe.

Als 'ze' me dood wilden hebben, dan hebben 'ze' daar veel efficiënter middelen voor dan eerst een jaar aanmodderen met een niet heel dodelijk virus en dan een vaccin die ik niet eens verplicht moet halen.

Dat heb ik ooit een keer gereageerd op een opmerking over de chemtrails, dat het veel effectiever is zoiets in de rookmachine bij de Toppers te verspreiden. :hihi:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren Quote
Ach zo heb ik ook eens gereageerd op een anti-vader die over de hpv zat te zeveren.. wat een rotzooi het is.. bla bla bla.
Ik vroeg hoe ze tegen de rotzooi aankeek die je ingespoten kreeg als je wel kanker ontwikkeld? Chemo... lijkt mij veel heftiger.. toen heeft ze mij geblokkeerd. Heerlijk rustig!
ach.. ik doe ook maar wat..
Dreamer schreef:
22-01-2021 13:56
Dat heb ik ooit een keer gereageerd op een opmerking over de chemtrails, dat het veel effectiever is zoiets in de rookmachine bij de Toppers te verspreiden. :hihi:
:rofl:
Alle reacties Link kopieren Quote
Lotte35 schreef:
22-01-2021 12:22
Ik heb een kennis op Facebook die altijd teksten plaats waar ik werkelijk niets mee kan (ze is nogal van het zelfmedelijden). Ik heb dus al jaren geleden ingesteld dat ik haar niet meer volg, zodat ik haar berichten niet in mijn tijdlijn krijg.

Prima.

Nu dacht ik van de week: 'Laat ik eens kijken of ze intussen misschien veranderd is', dus ik ben haar weer gaan volgen. Maar al na twee dagen was ik weer helemaal klaar met die zeikteksten op m'n tijdlijn (want nee, ze is dus niet veranderd). Ik heb het dus weer zo ingesteld dat ik haar niet meer volg.

Fijn zo.

Maar nu vroeg ik me net opeens af: ziet zij dat eigenlijk?
Dat ik haar ben gaan volgen, en toen opeens weer niet?
Krijgt ze daar een melding van of zo?

Zou best een beetje merkwaardig overkomen.
Geen ramp, maar merkwaardig.
Nee, dat kan zij niet zien.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren Quote
Dreamer schreef:
22-01-2021 13:56
Dat heb ik ooit een keer gereageerd op een opmerking over de chemtrails, dat het veel effectiever is zoiets in de rookmachine bij de Toppers te verspreiden. :hihi:
:rofl: :rofl: :rofl:
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren Quote
DG2015 schreef:
22-01-2021 18:38
Nee, dat kan zij niet zien.


Oh gelukkig :)

Bedankt voor het reageren, fijn.
You don't have to fit into the format
Er komen nu berichten op FB dat Trump toch opnieuw president is geworden en dat het echt Trump was die de eed had afgelegd.
Ja, want er was een face swap tussen Trump en Biden. Of er zijn zelfs mensen die op social media beweren dat het Trump was in het lichaam van Biden.
Want ja, Trump is de verlosser tegen de deep state.

Telkens als je denkt dat het niet gekker kan... :facepalm:
Alle reacties Link kopieren Quote
:-o

Dat zullen rellers zijn, toch??
Later is nu
Dreamer schreef:
23-01-2021 10:59
:-o

Dat zullen rellers zijn, toch??

Nou er zijn genoeg mensen die het geloven, geloof het of niet. Het komt van die Q-Anon onzin geloof ik.
Er zijn ook "bewijzen" voor blijkbaar... :-?
Dreamer schreef:
23-01-2021 10:59
:-o

Dat zullen rellers zijn, toch??
Dat mag je hopen ja
Dit staat op Twitter. En blijkbaar komen er meer dan dit soort berichten op Twitter en Facebook. Vooral bij Q-Anon groepen

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
Het initiatief zal mogelijk bij rellers liggen die kijken hoever ze kunnen aan. De wakkere wolven hobbelen er vervolgens als ... eh.. geen schaapjes natuurlijk, achteraan.

OH.. ah.. de roedel! :idee:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren Quote
LAgirl82 schreef:
23-01-2021 11:07
Dit staat op Twitter. En blijkbaar komen er meer dan dit soort berichten op Twitter en Facebook. Vooral bij Q-Anon groepen

Afbeelding
:rofl: :@@: :@@: :rofl: :O

(mixed feelings)
Later is nu
Dreamer schreef:
23-01-2021 11:08
Het initiatief zal mogelijk bij rellers liggen die kijken hoever ze kunnen aan. De wakkere wolven hobbelen er vervolgens als ... eh.. geen schaapjes natuurlijk, achteraan.

OH.. ah.. de roedel! :idee:

Inderdaad. Maar hoe ver kan je gaan dat al die "wakkere mensen" je geloven en het delen? :@@:
LAgirl82 schreef:
23-01-2021 11:07
Dit staat op Twitter. En blijkbaar komen er meer dan dit soort berichten op Twitter en Facebook. Vooral bij Q-Anon groepen

Afbeelding
Het valt ook totaal niet op dat Biden een slank postuur heeft en Trump een vadsige pad is.
Alle reacties Link kopieren Quote
-Darkside- schreef:
23-01-2021 11:10
Het valt ook totaal niet op dat Biden een slank postuur heeft en Trump een vadsige pad is.

Ach, als je toch aan het photoshoppen bent :lol:
En Melania (de arme ziel) heeft natuurlijk ook een make-over als Jill. De Obama's waren er eigenlijk helemaal niet bij. Enz.
Later is nu
Dreamer schreef:
23-01-2021 11:14
Ach, als je toch aan het photoshoppen bent :lol:
En Melania (de arme ziel) heeft natuurlijk ook een make-over als Jill. De Obama's waren er eigenlijk helemaal niet bij. Enz.
Hilarisch.
Dit moet gewoon ironisch bedoeld zijn.
Wie bedenkt zoiets en verwacht dan ook nog dat mensen het geloven?
Alle reacties Link kopieren Quote
Sowieso, hoe kan iemand Trump zien als grote redder. Dat snap ik al niet.
Later is nu
Dreamer schreef:
23-01-2021 11:14
Ach, als je toch aan het photoshoppen bent :lol:
En Melania (de arme ziel) heeft natuurlijk ook een make-over als Jill. De Obama's waren er eigenlijk helemaal niet bij. Enz.
Trouwens....wel fijn dat Bill Gates en big tech en hun software dit allemaal mogelijk maakt.
Dreamer schreef:
23-01-2021 11:23
Sowieso, hoe kan iemand Trump zien als grote redder. Dat snap ik al niet.

Is dat niet zo bij Q-Anon? Trump is daar de grote redder die de deep state gaat ontmantelen. Hij is de enige goede.
Je zou bijna denken dat Trump zelf die zogenoemde Q is :rofl:
Alle reacties Link kopieren Quote
LAgirl82 schreef:
23-01-2021 11:42
Is dat niet zo bij Q-Anon? Trump is daar de grote redder die de deep state gaat ontmantelen. Hij is de enige goede.
Je zou bijna denken dat Trump zelf die zogenoemde Q is :rofl:

Ja!
Er is een wereldwijd pedofielennetwerk en Trump zou die gaan ontmantelen. Nou, als ik íemand niet een pedofielennetwerk zie ontmantelen is het Trump en dat vooral door dingen die hij zelf zegt en hoe hij zelf laat zien dat hij dingen (vrouwen) ziet. Maar goed, de wakkere wolven geloven dat, want hun grote roedelleider zegt dit.

In inderdaad, fijn dat Gates dit alles mogelijk maakt. Misschien gaan we door de chip in onze hersenen ook wel dingen zien, die er alláng niet meer zijn.
Later is nu

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven