Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....

I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:single1985 schreef op 21 november 2016 @ 18:35:

Hier weet eentje die aandacht wil persoon heeft last van haar emoties maar verder staat er niks bij Zeg dan niks!
En dan nog 18 reacties krijgen en dan nog een zooi zielige plaatjes delen het is dat het familie van mij is maar anders

Een greep uit de reacties:

- Dat is het eerste dat opvalt want er wordt halsreikent naar uitgekeken !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- Maar niemand weet hoe zwaar het is en hoe je er onder lijdt

- Dat doet heel veel pijn maar het zal altijd wel zo blijven. Dat is wat men wil zien.

- Wees blij met je fouten zo groeien wij naar wijsheid. He leven is met vallende en op staan

- Tja zo herkenbaar

- En komen de roddels nog.... . . .! Al dan niet uitvergroot!
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
quote:DG2015 schreef op 21 november 2016 @ 20:14:

[afbeelding]

Een greep uit de reacties:

- Dat is het eerste dat opvalt want er wordt halsreikent naar uitgekeken !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- Maar niemand weet hoe zwaar het is en hoe je er onder lijdt

- Dat doet heel veel pijn maar het zal altijd wel zo blijven. Dat is wat men wil zien.

- Wees blij met je fouten zo groeien wij naar wijsheid. He leven is met vallende en op staan

- Tja zo herkenbaar

- En komen de roddels nog.... . . .! Al dan niet uitvergroot!

"halsreikent"

... en dit soort mensen mag ook stemmen hè...
quote:Starshine-2 schreef op 21 november 2016 @ 17:04:

[...]

Ik denk dat ze Liefde teksten bedoeld.Oeps, typefoutje! Bedoelde die inderdaad
Wish you were beer
Foto van een kind gepost door moeder met de tekst: "kijk eens ben ik niet knap"

Ik had echt de impuls om er "nee." onder te zetten.

Ohja, waarom zetten mensen op Facebook wat ze elke dag eten met de meest smerige foto's?
Wish you were beer
]Politiewaarschuwing.

Dit bericht kreeg ik van een familielid, die bij de politie werkt:

Deze waarschuwing is bij ons door een leidinggevende op de mail gezet.

Geachte geadresseerden,

Hier een waarschuwing voor jullie en voor vele anderen wellicht.

Er worden op dit moment veel sleutelhangers, stickers en hangertjes voor in

de auto uitgedeeld bij tankstations. Zogenaamd gratis.

Neem deze niet aan, er zit een chip in verwerkt.

Criminelen volgen je vanaf het tankstation naar huis en kunnen zo op deze

manier te weten komen wanneer je niet thuis bent.

Ze kunnen jou dus in je eigen auto volgen via de chip wanneer je weer naar

huis komt.

En zo kan de crimineel weer op tijd uit jouw huis vertrekken.

Volgens de politie zit er een chip in verwerkt en is dit het werk van Roemenen.

Een nieuwe vorm van criminaliteit.

Deze spulletjes dus niet aannemen.

Kopieer deze mail en laat het zoveel mogelijk mensen weten.

Uiteraard weer gepost door een aardige maar goedgelovige vriendin
Gaat dat verhaal niet al jaren rond? Ik weet niet wat ik vreemder vind; die chip of dat de politie zo omslachtig zou waarschuwen
Oja die sleutelhangers....

Dus die roemenen houden een hele administratie bij van wie waar woont. Ik vind het bijzonder knap dat ze weten dat ik die sleutelhanger niet gewoon in een la smijt thuis. En dat ze weten dat ik weg ben, maar de rest van het gezin niet.

Deze hoax is ook al zo oud.
O dan zal die munt die tussen de deurklink van de auto gefrommeld wordt ook wel weer op gaan duiken. Die sleutelhanger bestond al in de tijd dat je dit soort berichten per mail kreeg
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik had in het vorige topic als eens geschreven over de onzekere Crea Bea in een knutselclubje. Zij als beginneling postte haar kunstwerken maar ging op een zeker moment klagen dat ze te weinig likes kreeg en maakte daar een heel drama van.

Domweg omdat meer ervaren knutselaars meer likes kregen.

Nu heeft ze haar pijlen gericht op het fenomeen 'photoshoppen': ze is er van overtuigd dat de knutselwerkjes van de meer ervaren personen niet echt is en dus gephotoshopt is...

Het belooft een hete herfst te worden, zo met dat geknutsel bij het haardvuur...
I can explain it to you, but I can't understand it for you
ik ben zo benieuwd naar dat clubje.
Gephotoshopt
quote:aspirientje schreef op 23 november 2016 @ 10:45:

ik ben zo benieuwd naar dat clubje.Ik ook
Bij vrienden van vrienden van vrienden:

LUISTER MENSE!!!

Weet niet wat er voor onderkruipsels rond lope hier in da land maar gehet er toch ok gwn echt zieke bij zweer ut hierr!!

Neem nou een voor beeld aan Angel Engelen !!!!

Dit is Angel engelen ?

Luister mense als jullie haar kenne of weet waar ze woont of hoe dat ik met haar in contact kan kome graaaag reageren

Weet niet wat voor halve zol zij is ma denkt ff dood leuk allemaal verhaale rond te bezuine over Henry Pfaff zal jou ff heel duidelijk make dat dit nog ma ut begin is voor jou en dat jij echt moet gaan kappe met waar jij mee bezig bent echt da meen ik vieze vuile junk heelemaal klaar mee zou jou is ff goed voor schut zette hier op da fb wij als FUCKING FAMILIE MOETE HIER IEDEREDAG MEE LEVE EN dan komt er zon pannekoekewijf aan met der psychische verhaale laatste x dat ik jou waarschuw anders worde er andere maat regelen getroffe !!!!!

Ge praat FUCKING OVER MIJ BROER DUS ECHTT KAPPE !!!!!!!!????????????????
geneet van 't laeve
OMG
Iemand het bericht al voorbij zien komen over de man die kaartjes voor een dierenpark aanbied in ruil voor foto's van je kind? Ik vraag me dan af of ze niet iemand in de maling nemen.
geneet van 't laeve
Hier iemand die in een reactie zegt 'dat ze geen innerchatief' meer gaat nemen.

Zo veel makkelijker is die schrijfwijze nu toch ook weer niet?
Wat wordt er mee bedoeld dan, Aspirientje?

Gus, misschien de namen uit het bericht halen? Niet dat het een helder bericht is, ik snap er gewoon niets van, maar ik zie wel namen staan.
Later is nu
Initiatief, gok ik
Ah.. ja, dat zou kunnen

Ik zat er echt even op te puzzelen
Later is nu
quote:Gus schreef op 24 november 2016 @ 03:29:

Bij vrienden van vrienden van vrienden:

LUISTER MENSE!!!

Weet niet wat er voor onderkruipsels rond lope hier in da land maar gehet er toch ok gwn echt zieke bij zweer ut hierr!!

Neem nou een voor beeld aan Angel Engelen !!!!

Dit is Angel engelen ?

Luister mense als jullie haar kenne of weet waar ze woont of hoe dat ik met haar in contact kan kome graaaag reageren

Weet niet wat voor halve zol zij is ma denkt ff dood leuk allemaal verhaale rond te bezuine over Henry Pfaff zal jou ff heel duidelijk make dat dit nog ma ut begin is voor jou en dat jij echt moet gaan kappe met waar jij mee bezig bent echt da meen ik vieze vuile junk heelemaal klaar mee zou jou is ff goed voor schut zette hier op da fb wij als FUCKING FAMILIE MOETE HIER IEDEREDAG MEE LEVE EN dan komt er zon pannekoekewijf aan met der psychische verhaale laatste x dat ik jou waarschuw anders worde er andere maat regelen getroffe !!!!!

Ge praat FUCKING OVER MIJ BROER DUS ECHTT KAPPE !!!!!!!!????????????????Nieuwsgierig dus even gekeken op facebook. Maar die man is blijkbaar al bijna twee jaar vermist en nu loopt die Angel vage foto's te plaatsen over die man. Ik kan me voorstellen dat de familie daar pissig om is.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven