Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Tante van me ging uit eten.

- Foto van het restaurant.
- Foto van het bittergarnituur.
- Foto van een gigantische biefstuk zwemmend in de jus.
- Foto van een leeg bord, op wat overgebleven jus na.
- Foto van een kop koffie toe.

Paar uur later een bericht dat ze weer thuis waren.

Zo fijn om dit allemaal mee te mogen beleven :P
You don't have to fit into the format
Zo iemand heb ik ook op fb. Ze is thuisblijfmoeder want ( haar eigen text) ze vindt niet dat anderen haar kinderen horen op te voeden. Die zitten al op een basisschool met continurooster, dus dan lijkt mij dat school ook deels opvoedt. Maar soit.

Ze is fan van Jan Smit, en gaat bijna naar elk concert of tv-optreden. Ook die in Duitsland. Ze reageert ook op alles dat over hem gaat, en doet dus ook aankondigen dat ze tickets heeft, wanneer ze gaat, live opnames en na afloop foto's van hen zelf met elke keer weer dezelfde hashtags. Al járen.
Een rijke man heeft ze ook niet, dus vraag me altijd af hoe ze het betaald. Plus dat ze overal op facebook roept dat zij zélf voor haar kind zorgt ( en ook anti vac is) maar wel alle weekenden naar concerten gaat, inclusief naar Duitsland met hotelovernachting met vriendinnen.
Alle reacties Link kopieren
Lotte35 schreef:
26-05-2019 21:56
Tante van me ging uit eten.

- Foto van het restaurant.
- Foto van het bittergarnituur.
- Foto van een gigantische biefstuk zwemmend in de jus.
- Foto van een leeg bord, op wat overgebleven jus na.
- Foto van een kop koffie toe.

Paar uur later een bericht dat ze weer thuis waren.

Zo fijn om dit allemaal mee te mogen beleven :P
Ik ken iemand die ook foto's van eten deelt. Dat gebeurt dan meestal als ze naar een vreetschuur gaan. Dat is niet erg, maar als je zo'n lopend buffet hebt dan ziet zo'n bord er echt niet uit. Alles door elkaar en alles loopt uit. Wie wil in hemelsnaam zo'n bord zien? Als je nou een foto van een mooi opgemaakt bord deelt ... maar dit ...
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
26-05-2019 21:59
Ik ken iemand die ook foto's van eten deelt. Dat gebeurt dan meestal als ze naar een vreetschuur gaan. Dat is niet erg, maar als je zo'n lopend buffet hebt dan ziet zo'n bord er echt niet uit. Alles door elkaar en alles loopt uit. Wie wil in hemelsnaam zo'n bord zien? Als je nou een foto van een mooi opgemaakt bord deelt ... maar dit ...


Snap ik ook niet.

Die tante van mij kreeg trouwens allemaal reacties (haar vaste fanclub, die reageert werkelijk op elke scheet), en daar reageerde ze zelf ook weer op. Ze heeft dus steeds met haar telefoon gezeten.

Gezellig; uit eten.
You don't have to fit into the format
Froezel schreef:
26-05-2019 17:01
Beterschap eronder zetten😂
Helaas, ik ken die vriendin van vriendin niet, iemand anders vertelde over die statusupdate. Anders had ik dat inderdaad kunnen posten en waarschijnlijk direct ontvriend kunnen worden :P
Iemand op Facebook die weer eens issues heeft in vriendschappen blijkbaar. En dat dan niet bespreekt met degene (n) over wie het gaat, maar dan afgelopen weekend weer deze suggestieve tekst plaatst..... Om van te kotsen, en dan heel triest erboven zetten

'quality over quantity' :

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Al die ongesterilliseerde/ongecastereerde en ongechipte (‘we zouden het echt laten doen volgende maand!’) katten die kwijt zijn en waar dan door alle kattenvrouwtjes om wordt gehuild. En het bericht uit zuid-Holland wordt gedeeld in Friesland en in Zuid-Limburg ‘want hij kan meegelift zijn met iemand!’

:facepalm:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
minnimouse schreef:
26-05-2019 21:32
Vakantiegeld?
Vakantiegeld is deze maand pas. Die kaarten moet je al maanden eerder kopen.
Dan nog reizen en overnachten.
Dure vakantie hoor.

Maar ja, ieder zijn meug
-Darkside- schreef:
27-05-2019 07:35
Vakantiegeld is deze maand pas.
Dat hangt er maar net vanaf waar je werkt, wij krijgen dat bv niet als 1 groot bedrag in mei maar elke maand 1/12 deel bovenop het salaris.
hamaika schreef:
27-05-2019 07:39
Dat hangt er maar net vanaf waar je werkt, wij krijgen dat bv niet als 1 groot bedrag in mei maar elke maand 1/12 deel bovenop het salaris.
En? Dat is het punt helemaal niet.
Sowieso vind ik het raar dat mensen antwoorden gaan verzinnen op een retorische vraag.
Alle reacties Link kopieren
-Darkside- schreef:
27-05-2019 07:35
Vakantiegeld is deze maand pas. Die kaarten moet je al maanden eerder kopen.
Dan nog reizen en overnachten.
Dure vakantie hoor.

Maar ja, ieder zijn meug
Voorgeschoten van spaargeld en het vakantiegeld gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Lotte35 schreef:
26-05-2019 21:56
Tante van me ging uit eten.

- Foto van het restaurant.
- Foto van het bittergarnituur.
- Foto van een gigantische biefstuk zwemmend in de jus.
- Foto van een leeg bord, op wat overgebleven jus na.
- Foto van een kop koffie toe.

Paar uur later een bericht dat ze weer thuis waren.

Zo fijn om dit allemaal mee te mogen beleven :P
Gruwelijk irritant is dat. Om de zoveel tijd een geweldig mooi opgemaakt bord met iets bijzonders alla, maar waarom mensen per se moeten melden dat ze hutspot hebben gemaakt inclusief foto...

Oud-klasgenoot van me had ook nooit iets anders te melden dan haar avondmaaltijd. Elke dag weer, en elke dag een doodnormaal zielig lapje knor, aardappels met sperziebonen. Wat moet ik daarmee?

Curieus genoeg ging ze ineens van zoiets over naar het posten van close-ups en gedetailleerde beschrijvingen van het proces van de geslachtsverandering van haar vriend naar haar vriendin. Echt heel fijn dat die zichzelf wordt, echt, maar ik kende die niet en hoef dus ook geen foto's van de hechtingen van operaties in intieme zônes en zulks.
Alle reacties Link kopieren
lotus77 schreef:
27-05-2019 12:46
en hoef dus ook geen foto's van de hechtingen van operaties in intieme zônes en zulks.


Haha, dan toch liever een paar verlepte sperziebonen op een boerenbont-bordje.
You don't have to fit into the format
derooiekater schreef:
23-05-2019 21:50
Persoonlijke ergenis een vriendin die gek is op de backstreet boys en nu dus voor elk Europees concert een ticket heeft. Ik word gek van die updates an 4 keer per dag :facepalm:

Hebben wij dezelfde "vriendin"?
Bij mij is het een oude klasgenoot van de middelbare school.
Ze is intussen 38 jaar oud en nog steeds een puberale BSB fan, en ze gaat dus ook naar die concerten.
Ik heb mijn FB pas geleden weggedaan, maar echt ze deelde werkelijk álles van de BSB met "I love the BSB" erbij en ze gedraagt zich nog altijd als een puber als het daarop aankomt. O_o
Lotte35 schreef:
26-05-2019 22:43
Snap ik ook niet.

Die tante van mij kreeg trouwens allemaal reacties (haar vaste fanclub, die reageert werkelijk op elke scheet), en daar reageerde ze zelf ook weer op. Ze heeft dus steeds met haar telefoon gezeten.

Gezellig; uit eten.

En dat is dan de oudere generatie van 60+, die zitten het meeste op FB en het meeste op hun telefoon en maken overal foto's van en posten alles.
En dan steeds hun vaste vrienden die steeds dezelde reactie's posten.
Alle reacties Link kopieren
LAgirl82 schreef:
27-05-2019 15:24
Hebben wij dezelfde "vriendin"?
Bij mij is het een oude klasgenoot van de middelbare school.
Ze is intussen 38 jaar oud en nog steeds een puberale BSB fan, en ze gaat dus ook naar die concerten.
Ik heb mijn FB pas geleden weggedaan, maar echt ze deelde werkelijk álles van de BSB met "I love the BSB" erbij en ze gedraagt zich nog altijd als een puber als het daarop aankomt. O_o
Ze 35 maar verder heel herkenbaar :rofl:

Ik ga morgen ook naar Marco Borsato maar verder dan 1 mogelijke foto zal het niet gaan.
Alle reacties Link kopieren
LAgirl82 schreef:
27-05-2019 15:29
En dat is dan de oudere generatie van 60+, die zitten het meeste op FB en het meeste op hun telefoon en maken overal foto's van en posten alles.
En dan steeds hun vaste vrienden die steeds dezelde reactie's posten.

Zij is 50, maar verder klopt het precies wat je zegt.
Ook als ze niets te doen heeft, zet ze dat op Facebook.

'Even met een tijdschrift op de bank'.

En dan heeft ze een half uur later 30 reacties, waarvan de helft dan weer van haarzelf is, omdat ze overal op reageert.
Als ze mijn tante niet zou zijn, zou ik haar verwijderen als vriend.
Ach, verder is ze best lief.
You don't have to fit into the format
Lotte35 schreef:
27-05-2019 17:10
Zij is 50, maar verder klopt het precies wat je zegt.
Ook als ze niets te doen heeft, zet ze dat op Facebook.

'Even met een tijdschrift op de bank'.

En dan heeft ze een half uur later 30 reacties, waarvan de helft dan weer van haarzelf is, omdat ze overal op reageert.
Als ze mijn tante niet zou zijn, zou ik haar verwijderen als vriend.
Ach, verder is ze best lief.

Haha zo 1 heb ik ook in mijn lijst. Oud-collega. Ik heb haar inmiddels op niet-volgen gezet, want mijn hele tijdlijn explodeerde met haar berichten. Het zijn ook altijd dezelfde mensen die bij haar reageren. En ze reageert ook vaak zelf als 1e :P Het zijn echt van die berichten van: "vandaag lekker niks doen" "lekker in de tuin aan het zonnen he mensen" "bah bah wat een regen"

En dat gaat dus de hele dag door :facepalm:
-Darkside- schreef:
27-05-2019 08:35
En? Dat is het punt helemaal niet.
Sowieso vind ik het raar dat mensen antwoorden gaan verzinnen op een retorische vraag.
Zo, zit je tampon soms scheef?
hamaika schreef:
28-05-2019 07:10
Zo, zit je tampon soms scheef?

Of de jouwe?
Alle reacties Link kopieren
Wie of wat is BSB?
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
28-05-2019 19:00
Wie of wat is BSB?
Backstreetboys.
Sabeltandcavia schreef:
28-05-2019 19:00
Wie of wat is BSB?

Backstreet Boys

Afbeelding
Oh mosterd, ik had het tabblad al even open staan ;-D
Alle reacties Link kopieren
Die foto is wel erg oud :rofl: :rofl: Je mag daar gerust een jaar of 15/20 bij op tellen incl de veroudering van het lijf :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven