Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
een oud klasgenootje die zelf op emotionele berichten van andere ouder school genoten alleen maar oke antwoord

een heel relaas over overleden huisdieren en anekdotes over dingen op school die ook emotioneel waren en de enigste antwoord oke

je zou denken oke lekker droog

maar ze reageert met alles op oke

een vermissing die ze gedeeld had
melding ze is al gevonden hoor

antwoord oke

misschien moet je de bericht dan verwijderen

nogmaals oke

(deel bericht staat er nog steeds)

:rofl:


ze doet ook aan bingo en laat dan haar prijzen zien op fotos

reacties met ow wat mooi, dat wil ook wel

dan reageert ze

de volgende keer is daar en daar

o dan kan ik niet, ik moet mijn hond in laten slapen

antwoord : Oke
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Ja ik zocht op zo'n toen/nu foto en die kon ik niet vinden.
Deze kapsels vond ik het leukst ;-D
Alle reacties Link kopieren
derooiekater schreef:
28-05-2019 19:30
Die foto is wel erg oud :rofl: :rofl: Je mag daar gerust een jaar of 15/20 bij op tellen incl de veroudering van het lijf :rofl:
Afbeelding

De meesten zijn goed opgedroogd ;-)
Ik vind die Kevin er toch maar eng uit zien hoor. Zo plastiek. o_o
Alle reacties Link kopieren
LAgirl82 schreef:
28-05-2019 21:22
Ik vind die Kevin er toch maar eng uit zien hoor. Zo plastiek. o_o
Hij wordt ook wel de 'white snoop dogg' genoemd :rofl:

Afbeelding

Afbeelding
Geen bal aan die bsb, kortom
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
28-05-2019 21:28
Hij wordt ook wel de 'white snoop dogg' genoemd :rofl:

Afbeelding

Afbeelding
:rofl:

Ik zie dat echt niet

Vroeger vond ik ze leuk

Nu luister ik niet meer na ze..
Misschien er over heen gegroeid ?

Wel denk ik met warme leuke gevoelens terug aan de tijd dat ik ze wel leuk vind

Maar zo,n foto nu
Het doet mij niet veel


🤣
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Ieuw! :sick: Die Kevin ziet er gewoon echt eng uit, wat is er met hem gebeurt?! :@@:

Vroeger vond ik hem nog wel leuk, maar nu, my goodness gracious! :bonk: :frusty:
Dit was hun eerste hit eind 1995/begin 1996, en hier zag hij toch echt een stuk beter uit.
Een stuk jonger natuurlijk ook, maar als puber vond ik hem toen wel echt "hot" :lol:

https://www.youtube.com/watch?v=kHBXPoJhnHQ
Toen was het allemaal niks en dat is echt niet beter geworden. :-D :-D
Alle reacties Link kopieren
LAgirl82 schreef:
29-05-2019 13:49
Dit was hun eerste hit eind 1995/begin 1996, en hier zag hij toch echt een stuk beter uit.
Een stuk jonger natuurlijk ook, maar als puber vond ik hem toen wel echt "hot" :lol:

https://www.youtube.com/watch?v=kHBXPoJhnHQ
Tja, hij is ook geen 20 meer ;-)
Ik vind hem er nog steeds goed uitzien, maar dan wel met kort haar (wat hij nu ook heeft) :proud:
Alle reacties Link kopieren
Is dat weer nieuw van de wannabee coaches dat ze mij via chat berichten wijzen op iets wat ze gaan doen :facepalm: gooi het gewoon op Facebook als ik het intresant vind hap ik vanzelf wel.
derooiekater schreef:
31-05-2019 17:17
Is dat weer nieuw van de wannabee coaches dat ze mij via chat berichten wijzen op iets wat ze gaan doen :facepalm: gooi het gewoon op Facebook als ik het intresant vind hap ik vanzelf wel.
Gewoon dat hele kutmessenger eraf gooien
Alle reacties Link kopieren
Vandaag gaat het van start.
Autisme week.
Wie o wie? Maak de verbinding!
Al is het maar één iemand in de vriendenkring die het overneemt, ben ik al tevreden.
Het is de week van het speciaal onderwijs.
Autisme, hechtingsproblemen, dyslexie, dyscalculie, adhd (Attention Deficit/Hyperactivity Disorder) en ga zo maar door, voor alle kinderen die elke dag vechten om succesvol te zijn... en degenen die hen helpen.
Kinderen met speciale behoeften zijn niet raar of vreemd. Ze willen wat iedereen wil: geaccepteerd worden!!!
Is er iemand bereid om dit te kopiëren en te plakken in eer van alle kinderen die uniek zijn maar anders!😉
Alle reacties Link kopieren
derooiekater schreef:
01-06-2019 22:34
Vandaag gaat het van start.
Autisme week.
Wie o wie? Maak de verbinding!
Al is het maar één iemand in de vriendenkring die het overneemt, ben ik al tevreden.
Het is de week van het speciaal onderwijs.
Autisme, hechtingsproblemen, dyslexie, dyscalculie, adhd (Attention Deficit/Hyperactivity Disorder) en ga zo maar door, voor alle kinderen die elke dag vechten om succesvol te zijn... en degenen die hen helpen.
Kinderen met speciale behoeften zijn niet raar of vreemd. Ze willen wat iedereen wil: geaccepteerd worden!!!
Is er iemand bereid om dit te kopiëren en te plakken in eer van alle kinderen die uniek zijn maar anders!😉
En dan zou ik op mijn handen moeten gaan zitten om geen opmerkingen te maken zoals:
Uniek is toch anders dan anderen
En wat zijn kinderen die niet op speciaal onderwijs zitten dan? Meer of minder uniek?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Opvallend en terugkerend verschijnsel op weggeef-hoeken:

Als er staat: '... alleen voor iemand die het goed kan gebruiken' wordt er meestal bedoeld: 'Voor mensen in de schuldsanering die verplicht zielsgelukkig moeten zijn met mijn ouwe, kapotte meuk!'

En als iets 'nog wel een ronde mee kan', staat dat meestal gelijk aan kots- of pisvlekken. (Het wordt helemaal spannend wanneer er een kleed overheen mag...)

En wat dacht je van: 'voor de eerste die reageert'. Die stilte die daarop volgt...

Beter dan dat hoogverhevene 'ik kies zelf'. Ja, duh!!!
[Hier had uw advertentie kunnen staan]
Alle reacties Link kopieren
Mensen die alleen maar (voornamelijk lelijke) foto's van zichzelf op social media plaatsen :sick:
In this mad house we must all survive
Katatoniaaa schreef:
02-06-2019 11:58
Opvallend en terugkerend verschijnsel op weggeef-hoeken:

Als er staat: '... alleen voor iemand die het goed kan gebruiken' wordt er meestal bedoeld: 'Voor mensen in de schuldsanering die verplicht zielsgelukkig moeten zijn met mijn ouwe, kapotte meuk!'

En als iets 'nog wel een ronde mee kan', staat dat meestal gelijk aan kots- of pisvlekken. (Het wordt helemaal spannend wanneer er een kleed overheen mag...)

En wat dacht je van: 'voor de eerste die reageert'. Die stilte die daarop volgt...

Beter dan dat hoogverhevene 'ik kies zelf'. Ja, duh!!!
:rofl:

In heb iemand op en die allerlei spullen op verkooppagina's plaatst. Er reageert alleen geen hond op dus regelmatig komt het met een upje weer terug.
Alle reacties Link kopieren
Zijdehoentje schreef:
02-06-2019 12:17
Mensen die alleen maar (voornamelijk lelijke) foto's van zichzelf op social media plaatsen :sick:
Ja precies dit! Ik heb dus zo’n familielid die zowel op FB als op IG wel 10 selfies op een dag post. Allemaal uit de minst charmante hoek genomen en met van die rare glitterfilters en/of andere “bijzondere” filters.
Het is hier in huis een bron van entertainment. :hihi:
"Nee" is ook een antwoord.
Katatoniaaa schreef:
02-06-2019 11:58
Opvallend en terugkerend verschijnsel op weggeef-hoeken:

Als er staat: '... alleen voor iemand die het goed kan gebruiken' wordt er meestal bedoeld: 'Voor mensen in de schuldsanering die verplicht zielsgelukkig moeten zijn met mijn ouwe, kapotte meuk!'

En als iets 'nog wel een ronde mee kan', staat dat meestal gelijk aan kots- of pisvlekken. (Het wordt helemaal spannend wanneer er een kleed overheen mag...)

En wat dacht je van: 'voor de eerste die reageert'. Die stilte die daarop volgt...

Beter dan dat hoogverhevene 'ik kies zelf'. Ja, duh!!!
'zelf demonteren! Moet vandaag weg!'

Ik vraag me altijd af wat er gebeurt als vandaag niemand de oude meuk komt ophalen.
ik heb weer allemaal voetenfoto's van mensen die buiten zitten.
Alle reacties Link kopieren
Vergeetmenietje1980 schreef:
02-06-2019 18:54
ik heb weer allemaal voetenfoto's van mensen die buiten zitten.
:*( vaak ook geen mooie voetjes.
Vergeetmenietje1980 schreef:
02-06-2019 18:54
ik heb weer allemaal voetenfoto's van mensen die buiten zitten.

Oh vreselijk! Die mensen moeten ze een boete geven.
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
02-06-2019 19:09
Oh vreselijk! Die mensen moeten ze een boete geven.
Een voetenboete :biggrin:
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
Meyana schreef:
02-06-2019 14:29
Ja precies dit! Ik heb dus zo’n familielid die zowel op FB als op IG wel 10 selfies op een dag post. Allemaal uit de minst charmante hoek genomen en met van die rare glitterfilters en/of andere “bijzondere” filters.
Het is hier in huis een bron van entertainment. :hihi:
Och ja, die filters, die had ik verdrongen. Nog erger...
In this mad house we must all survive

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven