Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....

I can explain it to you, but I can't understand it for you
Ik begrijp ook niet waarom vrouwen van 40 plus met een raar poezen/konijnen/eenhoornenmasker op fb willen staan.

Ik heb er ook 1 die net doet alsof ze uniek is met haar eeuwige voetenfoto’s. Ze heeft het zelfs voor elkaar dat haar vaste fanclub al vraagt wanneer ‘de voetenfoto komt’ als het 2 minuten mooi weer is. Best knap.
Ik heb deze vrouw gehaat. Ik heb niet op volle kracht van haar gehouden. Ik heb haar leugens gevoed en haar verteld dat ze niet goed genoeg was en anderen had toegestaan ​​om haar te vertellen dat ze niet goed genoeg was. Ik heb haar toegestaan ​​gebroken te worden. Ik heb toegestaan ​​dat anderen haar respectloos behandelen.

Ik heb haar laten strijden voor anderen die niet eens voor haar hetzelfde deden. Ik kon niet voorkomen dat mensen haar in de steek lieten, toch zag ik haar opstaan ​​en een licht voor de wereld zijn en ondanks dat van anderen mensen houden. Ze is verlamd van angst gebleven terwijl ze in haar hoofd, met hart en ziel, gevochten heeft.

Deze vrouw heeft het vele malen verknoeid, als een vrouw, een dochter, een moeder of als een vriendin, omdat ze niet altijd de "juiste dingen" zegt of doet. Ze is slim en ze heeft geheimen. Ze heeft littekens ... omdat ze een rugzak met herinneringen heeft.

Sommige mensen houden van deze vrouw zoals ze is, en sommige mensen geven helemaal niets om haar. Ze heeft het goed gedaan in haar leven. Ze heeft het slecht gedaan in haar leven. Ze gaat dagen naar buiten zonder make-up of geschoren benen. Ze kleedt zich soms als een sloddervos. Ze is soms gewoontjes en soms een dwaas. Ze zal niet doen alsof ze iemand is die ze niet is. Zij is wie ze is. Elke fout, iedere mislukking, elke teleurstelling, ieder succes en elke prestatie heeft van haar de vrouw gemaakt die ze vandaag is.

Je kunt van haar houden of niet. Maar als ze van je houdt, zal ze het met haar hele hart doen en ze zal geen excuses aanbieden voor de manier waarop ze is.

Deze vrouw is een STRIJDER. Ze is niet perfect, maar ze is heel veel WAARD! Ze is GEWELDIG. Gebroken maar weer opgestaan. Ze is geliefd. Zij is het goede leven. Zij is een moeder, dochter en vriendin. Zij is dapper!

Dames, ik daag je uit om dit op je status te zetten, met een foto van jezelf, Als je trots bent om te zijn wie je bent. ❤️
OMG wat een draak van een tekst!
Oh nee, wat een vreselijke tekst zeg! :sick: :sick:

En het zijn natuurlijk altijd dezelfde mensen die zoiets delen met hun foto. :nooo:
De foto die er onder staat kan ik hier niet plaatsen maar die is net zo erg :sick:
:facepalm:

En als je dit plaatst, krijg je allemaal van die types die eronder zetten: Wat ben je sterk meis.
-Darkside- schreef:
05-06-2019 17:36

En als je dit plaatst, krijg je allemaal van die types die eronder zetten: Wat ben je sterk meis.

Ja inderdaad. Of 'powervrouw' :roll:
Na de eerste twee zinnen haakte ik al af, wat een verschrikkelijke tekst zeg...
In this mad house we must all survive
-Darkside- schreef:

Bingo
Gouwe ouwe op mijn profiel :flirting:

Nou, ik ga geen afscheid nemen van een aantal van jullie.. maar kijk ik naar diegenen die de tijd nemen om dit bericht tot het einde te lezen . Het is een kleine test, gewoon om te zien wie het leest en wie deelt zonder te lezen! Als je alles hebt gelezen, selecteer 'likes' zodat ik een bedankje op je profiel kan zetten! Ik weet dat 97 % van jullie niet het hele verhaal lezen, maar van mijn vrienden zullen 3 % dit doen.
Alstublieft, ter ere van iemand die dood is, of in de strijd tegen kanker is of zelfs kanker had,
Iedereen zegt: " als je iets nodig hebt, aarzel dan niet, ik zal er voor je zijn "... dus ik ga een weddenschap aan zonder pessimistisch te zijn, ik zeg dat er maar 3 % van mijn " vrienden " dit op zijn profiel zet Je hoeft alleen te kopiëren en te plakken (niet delen)!!! ik wil weten op wie ik kan rekenen ... en ik weet zeker dat het minder dan 25 zijn....schrijf "gedaan" in de reacties als je dat doet!
Dank jullie wel, elk steuntje helpt, groetjes Ikke 😊
97 % van jullie niet het hele verhaal lezen, maar van mijn vrienden zullen 3 % dit doen.
Ja als 97 % het niet leest is de kans aanwezig dat 3 % het wel doet. Of zijn "jullie"en "vrienden"2 verschillende groepen? dan is het wel heel toevallig.
Dat soort opmerkingen wil ik altijd onder dat soort teksten zetten, maar meestal probeer ik me toch maar in te houden
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
En de week van het speciaal onderwijs is nog steeds niet voorbij... Mijn schoonmoeder heeft hem gedeeld. En ik ben erin getagd :cry:
Vast aardig bedoeld ofzoiets, want mijn dochter heeft autisme. Maar ze gaat niet eens naar het speciaal onderwijs - en ik haat dit soort teksten.

❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Vandaag gaat het van start.
Het is de week van het speciaal onderwijs.
Autisme, dyslexie, dyscalculie, adhd (Attention Deficit/Hyperactivity Disorder en (geef er maar een naam aan) zijn niet raar of vreemd. Ze willen wat iedereen wil: geaccepteerd worden!!!
Wie o wie? Maak de verbinding!
Al is het maar één iemand in de vriendenkring die het overneemt, ben ik al tevreden.
Is er iemand bereid om dit te delen in eer van alle kinderen die uniek zijn maar anders!😉

Bedankt
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Ja maar DG, je snapt toch wel dat door te reposten je autisme de wereld uithelpt? Snap dat nou
Hvg2017 schreef:
11-06-2019 12:51
Ja maar DG, je snapt toch wel dat door te reposten je autisme de wereld uithelpt? Snap dat nou
:rofl:
Hvg2017 schreef:
Ja net als kanker, homo-, vreemdelingen- en Zwarte Pieten haat.
En begrip voor roodharigen, brildragers, lange en korte mensen, wordt allemaal ineens gekweekt. Gewoon delen. f nog liever kopiëren, want dan zie je niet meer dat het bericht al een jaar of 5 rondgaat, en er in die 5 jaar nog niets veranderd is
Mijn buurvrouw:

"Geleefd zonder liefde, in een wereld waarin je werd gehaat.
Gestorven door het gehaaste leven van de mens.
Nooit een kans gemaakt in deze maatschappij.
De dader doorgereden, zonder spijt.
Nu ben je over de regenboog.
Rust zacht!!!"

Er is gister een vos dood gereden. Inclusief foto van het miniscule bloedspatje op de weg.

Opruimen deed ze het kadaver trouwens niet :wtf:
jeskanana schreef:
11-06-2019 17:23
Mijn buurvrouw:

Rust zacht!!!"

Er is gister een vos dood gereden. Inclusief foto van het miniscule bloedspatje op de weg.

en hoeveel sterktes, hartjes en knuffels was de opbrengst voor haar?
267 likes/hartjes/huillies
Reacties wil ik niet tellen :mrgreen:
Hvg2017 schreef:
Ja. Vet aso dat je dat niet doet.
jeskanana schreef:
11-06-2019 17:23
Mijn buurvrouw:

Rust zacht!!!"

Butterscotch schreef:
08-06-2019 11:38
Gouwe ouwe op mijn profiel :flirting:

Nou, ik ga geen afscheid nemen van een aantal van jullie.. maar kijk ik naar diegenen die de tijd nemen om dit bericht tot het einde te lezen . Het is een kleine test, gewoon om te zien wie het leest en wie deelt zonder te lezen! Als je alles hebt gelezen, selecteer 'likes' zodat ik een bedankje op je profiel kan zetten! Ik weet dat 97 % van jullie niet het hele verhaal lezen, maar van mijn vrienden zullen 3 % dit doen.
Alstublieft, ter ere van iemand die dood is, of in de strijd tegen kanker is of zelfs kanker had,
Iedereen zegt: " als je iets nodig hebt, aarzel dan niet, ik zal er voor je zijn "... dus ik ga een weddenschap aan zonder pessimistisch te zijn, ik zeg dat er maar 3 % van mijn " vrienden " dit op zijn profiel zet Je hoeft alleen te kopiëren en te plakken (niet delen)!!! ik wil weten op wie ik kan rekenen ... en ik weet zeker dat het minder dan 25 zijn....schrijf "gedaan" in de reacties als je dat doet!
Dank jullie wel, elk steuntje helpt, groetjes Ikke 😊
Zo ben ik van schoonzus af gekomen. Ik heb die dus niet gedeeld of gedaan gevolg ontvriend :rofl:
derooiekater schreef:
11-06-2019 18:36
Zo ben ik van schoonzus af gekomen. Ik heb die dus niet gedeeld of gedaan gevolg ontvriend :rofl:
Oh hoe triest!
Nou ja aan de andere kant,, dat soort pareltjes zal je ook niet erg missen :-D
-Darkside- schreef:

Ja dat. Dat! 😂
Never stop making wishes♡
nlies schreef:
11-06-2019 17:34
en hoeveel sterktes, hartjes en knuffels was de opbrengst voor haar?
Oh ja, dat zo iemand dan steunberichten krijgt. Alsof ze die vos persoonlijk heeft gekend :rofl:

Ik zie dat ook weleens met berichten over ongelukken en rampen. Dat mensen zo'n nieuwsbericht delen en dan blijkt dat ze het slachtoffer nog kennen van de kleuterschool, maar ze elkaar sindsdien nooit meer gesproken hebben. En dan allemaal mensen die gaan reageren met 'Oh heeeeel veel sterkte' en 'Ik ben er voor je'. Heel raar vind ik dat.
AnnabeldeDertiende schreef:
26-05-2019 16:41
Ik heb ook zo'n vriendin die werkelijk ieder dansfeestje afloopt. Eerst krijg ik de evenementaankondiging met Miepje heeft interesse. Dan Miepje gaat. Dan een post dat de kaarten gescoord zijn, vaak inclusief verslag over hoe moeilijk het was om kaarten te krijgen. Dan zijn er nog kaarten over voor de liefhebber. Op de dag een outfitpost of verslag van de voorbereidingen. Op het moment supreme is ze live. En volgen foto's. The day after dat ze brak is en dat het zo leuk was. En dan begint de cyclus voor het volgende feest. Vermoeiend.
:facepalm: :proud:
Never stop making wishes♡

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven