Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Prachtige opener!

Ben hier een lurker, maar zal ook eens plaatjesplakrechten aanvragen. Heb verschillende leden in mijn facebooklijst die zo nu en dan gemeend dit soort pareltjes posten.
Alle reacties Link kopieren
I can explain it to you, but I can't understand it for you
ja, nieuw deel!
Alle reacties Link kopieren
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Zo, de toon is weer gezet



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Humor mag natuurljik ook.



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
haha tegek topic
Alle reacties Link kopieren
Wanneer komt de instagram versie.. heb namelijk geen fb
Alle reacties Link kopieren
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 08 november 2016 @ 20:20:

Humor mag natuurljik ook.



[img]http://0.static.upcoming.nl/static/imag ... t-noup.jpg[/img]Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens
Alle reacties Link kopieren
I'm in the house
Ik moet toch altoijd wel goed zoeken hoor, ben bang dat ik redelijk nuchtere vrienden en kennissen heb...

Nog wel een tip: volg 'The Devil' op Facebook, geweldig!
Kijk, dit kom ik dan weer tegen.



Dat plaatje van "ok""
Alle reacties Link kopieren
Vandaag veel foto's van dichtgevroren auto's op mijn tijdlijn. Een paar mensen waarvan ik weet dat ze eigenlijk maar een kippeneindje van hun werk afwonen het advies kunnen geven om maar te gaan fietsen.
Alle reacties Link kopieren
iedereen zegt: " als je iets nodig hebt, aarzel dan niet, ik zal er zijn voor je "...

dus ik ga een weddenschap maken, zonder pessimistisch te zijn, ik wil 20 vrienden halen " zet dit op je muur. Je hoeft alleen maar te kopiëren (niet delen)!! Ik wil weten op wie ik kan rekenen... en ik vermoed dat het minder zal zijn dan verwacht.

Schrijf "klaar" in reactie als je dat doet!





Dus.


Ik moet ook maar eens plakrechten aanvragen. Ik zit sinds kort in een facebookgroep met low budget kooktips en my god, er gaat een wereld aan taalfouten, relletjes en glitterplaatjes voor me open.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in de war. Wat is een psychische inrichting?

Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
Ordinaire tvp van mij
Alle reacties Link kopieren
De oude alweer vol?

Dankjewel, Soetkees!
Alle reacties Link kopieren
Die kerstman mag bij mij wel langs langskomen





------------------------------------------------------------------------------

Ik ben absoluut geen racist maar ik ben het zat. Ik zeg dit één keer en daarna zeg ik er niets meer over.

Ik heb namelijk zo’n gruwelijke hekel aan mensen die alles in Nederland racistisch vinden.

Het wordt van kwaad tot erger. De Marokkaanse gemeenschap voelt zich gediscrimineerd omdat het programma ‘Opsporing Verzocht’ teveel items toont waarin de daders van Marokkaanse afkomst zijn. De programmamakers zijn gevraagd om minder daders van die afkomst op televisie te laten zien. Moeten zij smurfen laten zien dan?

De woorden ‘negerzoenen’ en ‘zigeunersaus’ mogen ook niet meer. De Jodenkoeken hebben zich inmiddels verstopt. Die voelen de bui al hangen; zij zijn vast en zeker de volgende slachtoffers.

De kwestie ‘Zwarte Piet’ vind ik helemaal diep triest. Hoe durven enkele gefrustreerde een kinderfeest zo te vergallen? Dacht ik een paar jaar geleden nog dat het een grap was om Zwarte Piet een andere look te willen geven. Nu is inmiddels de kwestie dusdanig op het spits gedreven dat volwassenen met elkaar op de vuist willen gaan tijdens de intocht van Sinterklaas. En hoe zit het dan met hun voorbeeldrol die ze de kinderen zouden moeten geven? Het doel heiligt de middelen, blijkbaar. Zwarte Piet moet verboden worden en om deze mening kracht bij te zetten, moet er gemept worden. Ik heb hier geen woorden voor.

Begrijpen die mensen dan niet dat ze juist door dit gedrag discriminatie in de hand werken? Dat het merendeel van het Nederlandse volk de grens van tolerantie heeft bereikt nu zelfs een traditie aangepast moet worden voor een paar tere zieltjes?

Een nieuw dieptepunt is bereikt. De Efteling is in gesprek met leden van de actiegroep Stop Oppressive Stereotypes, omdat die groep vindt dat het attractiepark iets moet doen aan enkele racistische stereotypering van enkele attracties. Als je jezelf ergens aan stoort, dan blijf je toch lekker thuis?

Ik ben er klaar mee! Hebben die mensen niets beters te doen? Ze zeiken om te kunnen zeiken.

Ik heb het helemaal gehad met die azijnpissers. Ik vind dat mensen die zich niet willen aanpassen of die anderen hun wil willen opdringen ergens naar toe moeten gaan waar geen Sinterklaas gevierd wordt, waar geen efteling is, waar geen kinderliedjes gezongen worden, waar geen lekkernijen zijn enz.

Ik weet zeker dat heel veel mensen het met mij eens zijn. Heb jij ook de ballen om daar vooruit te komen. Kopieer en plak dit bericht op je tijdlijn en laat zien dat jij het ook zat bent. Ik weet zeker dat de helft die dit lees wel de gedachten hebben maar niet de ballen om dit te plaatsen.

Kom maar op!!

Wie volgt?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven