Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ook oppas in huis voor de katten.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:nlies schreef op 10 mei 2017 @ 11:13:

[...]





Och en ik heb weer gelezen ergens dat ze een klas politie in opleiding in 2 groepen hebben verdeeld: de ene helft moest leegstaande huizen opsporen via internet de ander via de "oude" methode van rondfietsen en kijken. De oude won, omdat inbrekers het toch makkelijker vinden in de buurt te blijven en de vluchtwegen goed te kennen. Dus weten dat er 15 km verderop iemand op vakantie is en zien dat er op de hoek van de straat een huis leeg staat, pakken ze toch liever het huis op de hoekDat zag ik laatst ook en klinkt ook logisch. Ga maar op goed geluk op Facebook profielen af om mensen te vinden die openbaar delen dat ze op vakantie gaan en waarbij ook nog het adres te achterhalen is, valt nog best tegen. Rondje door de wijk gaat een stuk sneller.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
gisteren gelezen. Zo trots op mezelf hou mijn dieet goed vol.Vanavond salade dag 2 ik kom eraan en nee ze meende het echt.
Die verwacht dan waarschijnlijk morgen - na salade dag 3 - twee kilo minder te zien op de weegschaal. Dat moet toch, als je een dieet al zo lang volhoudt
quote:MwTheelepel schreef op 10 mei 2017 @ 11:49:

[...]





Dat zag ik laatst ook en klinkt ook logisch. Ga maar op goed geluk op Facebook profielen af om mensen te vinden die openbaar delen dat ze op vakantie gaan en waarbij ook nog het adres te achterhalen is, valt nog best tegen. Rondje door de wijk gaat een stuk sneller.

Precies.

Maar goed, ik vind het niettemin onverstandig om dat soort dingen openbaar te delen.

Ik heb alles op 'alleen vrienden' staan. Ik kan dus gewoon zonder zorgen delen dat ik een weekje weg ben.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt dat je het mogelijk maakt dat ik mn levensmissie waar kan maken
❤️


Met foto van een altaartje. Haar levensmissie is yogales geven en yoga retraites houden, haar moeder maakt het mogelijk door constant op haar kind te passen. Het is maar wat je prioriteit is natuurlijk..
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
MwTheelepel schreef:
12-05-2017 10:25
Bedankt dat je het mogelijk maakt dat ik mn levensmissie waar kan maken
❤️


Met foto van een altaartje. Haar levensmissie is yogales geven en yoga retraites houden, haar moeder maakt het mogelijk door constant op haar kind te passen. Het is maar wat je prioriteit is natuurlijk..
Werkende moeder? Schande!
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Alle reacties Link kopieren
BWitched schreef:
12-05-2017 10:46
Werkende moeder? Schande!
Dat zeg ik nergens hoor, ik heb zelf ook altijd gewerkt. Maar een kind bijna continu bij de grootouders dumpen als het niet op school zit vind ik echt te ver gaan. Als je het dan over je levensmissie gaat en je bent yoga juf dan is er naar mijn mening iets mis met je prioriteiten ja. Als ze nou bij artsen zonder grenzen zou werken..
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Maechtje schreef:
08-05-2017 11:58
@Dreamer: mensen moeten eerlijk zijn tegen hun vrienden, maar vrienden moeten ook eens ophouden met constant vissen wie wanneer zwanger is of moet worden. Ik was vijftien weken zwanger van de eerste toen we voor het eerst de vraag kregen wanneer (niet 'of') we een tweede wilden. En voor het zo ver was werd er elke week gevraagd of ik zwanger was. Inderdaad, pijnlijk want het wilde toen allemaal nog niet zo lukken. Of mijn schoonzusje, die constant met brie/filet Americain/wijn aan kwam zetten om even te 'polsen' en een bekentenis af te dwingen.



Überhaupt de vraag of je zwanger bent is not done. Als ik dat wil vertellen vertel ik het uit mezelf wel.



Sorry, ik moest het even kwijt.

Ik heb geen knuffeltje meer voor je.
Constant vissen heb ik nooit meegemaakt. Maar als ik dat soort posts zie, vraag ik me af of ik überhaupt nog wel belangstellend mag vragen of iemand kinderen wil, een tweede wil of kinderloos wil blijven. Als ik iemand vraag "denken jullie ook over kinderen" en die persoon zegt "ja, maar het wil niet zo lukken" dan vraag ik daarna niet meer. Maar als diegene niets zegt, maar thuis gaat zitten huilen.. hoe moet ik dat dan weten? En mag ik dan nooit meer wat vragen op het gebied van zwangerschap en kinderwens? Ik vind het lastig.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
MwTheelepel schreef:
12-05-2017 10:59
Dat zeg ik nergens hoor, ik heb zelf ook altijd gewerkt. Maar een kind bijna continu bij de grootouders dumpen als het niet op school zit vind ik echt te ver gaan. Als je het dan over je levensmissie gaat en je bent yoga juf dan is er naar mijn mening iets mis met je prioriteiten ja. Als ze nou bij artsen zonder grenzen zou werken..
Oh got wat ben jij een moraalridder zeg? Ik krijg nou zoiets van "who the fuck are you anyway?" Waarschijnlijk een mens zonder passie. Want deze yogalerares voelt passie voor wat ze doet. Maar jij bepaalt dus de regels in de wereld en passie mag een moeder alleen voorbehouden aan haar kinderen?
Alle reacties Link kopieren
iones schreef:
12-05-2017 12:04
Oh got wat ben jij een moraalridder zeg? Ik krijg nou zoiets van "who the fuck are you anyway?" Waarschijnlijk een mens zonder passie. Want deze yogalerares voelt passie voor wat ze doet. Maar jij bepaalt dus de regels in de wereld en passie mag een moeder alleen voorbehouden aan haar kinderen?
Wat een frustratie zeg. Ik erger me er aan, daar gaat dit topic over. Ik vind niet naar je kind omkijken om je passie als yoga juf te volgen en daar dan op facebook over posten alsof je de wereld aan het redden bent gewoon ergerlijk. Mag jij je aan ergeren hoor, jouw goed recht.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Wauw zeg, gevoelige snaar?
Alle reacties Link kopieren
Oke misschien hoort dit hier niet helemaal, maar ik erger me aan kapperszaken die foto's van balayage en extensions alleen met nepgekrulde haren plaatsen op facebook.

Ik begin me serieus af te vragen of ze dit doen om iets te verdoezelen. Bv bij de extensions dat de overloop van kort naar neplang niet mooi is, en dat dat door krullen niet opvalt. En bij de balayage dat de overloop van kleur niet mooi is bij steile haren, en dat die krullen dat wederom verdoezelen. Hebben jullie dat ook?
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik had laatst iemand op facebook die een opleiding doet tot pedicure en die liet een voor en na foto zien van vreselijke eelthoeven. :sick:
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik had laatst iemand op facebook die een opleiding doet tot pedicure en die liet een voor en na foto zien van vreselijke eelthoeven. :sick:
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Muurhanger schreef:
13-05-2017 09:33
Oke misschien hoort dit hier niet helemaal, maar ik erger me aan kapperszaken die foto's van balayage en extensions alleen met nepgekrulde haren plaatsen op facebook.

Ik begin me serieus af te vragen of ze dit doen om iets te verdoezelen. Bv bij de extensions dat de overloop van kort naar neplang niet mooi is, en dat dat door krullen niet opvalt. En bij de balayage dat de overloop van kleur niet mooi is bij steile haren, en dat die krullen dat wederom verdoezelen. Hebben jullie dat ook?
Nu je het zegt.. Ik heb volgens mij allebei nog nooit op een promo-foto met steil haar gezien.. :geek:
Alle reacties Link kopieren
Mag ik ook dingen plaatsen van vraag en aanbod rubriekjes? Handig concept maar wat er soms geschreven wordt...oeioeioei
M zusje doet 11 juni de communi en heeft stijl haar.. aangezien ik en me moeder krulle hebben en zei niet hebben we een krul tang nodig om haar die te maken .. heeft r iemand een krultang die we een keer kunnen lenen? Of verkoopt iemand ene voor een klein prijsje.. het is maar voor een keer te gebruiken ..

:-[
gucciguilty schreef:
13-05-2017 13:08
Nu je het zegt.. Ik heb volgens mij allebei nog nooit op een promo-foto met steil haar gezien.. :geek:
Ik wel. Bij een balayage die ook nog eens een heel lelijke overloop had.
gucciguilty schreef:
13-05-2017 13:08
Nu je het zegt.. Ik heb volgens mij allebei nog nooit op een promo-foto met steil haar gezien.. :geek:
Hier hetzelfde! Toevallig zit ik eraan te denken balayage te doen maar ik heb steil haar! Dus dat krullengebeuren gaat m niet worden bij mij. Heb al bij de kapper geinformeerd wat wijsheid is aangezien het wel mooi moet worden. :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Pfff..... :hamer:

Afbeelding
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren
Dan krijgt hij last van wat anders en jij bent dan de schuldige.
Is het tegenwoordig in om je medische perikelen te delen op Facebook? Kom steeds meer mensen tegen die melden dat ze bij de dokter zijn geweest, waarvoor en foto van de medicijnen die ze hebben mee gekregen.
single1985 schreef:
29-05-2017 17:48
Is het tegenwoordig in om je medische perikelen te delen op Facebook? Kom steeds meer mensen tegen die melden dat ze bij de dokter zijn geweest, waarvoor en foto van de medicijnen die ze hebben mee gekregen.
Ik zie dat ook steeds vaker. Sommige mensen hebben geen ziekte, maar zijn de ziekte geworden.
En dan verwachten ze complimentjes, omdat ze vinden dat ze dapper zijn. Nee, niet iedere zieke is dapper. Sommigen zijn ronduit negatief en vervelend en misbruiken hun ziekte. En ze moeten niet 24/7 hun ellende op Facebook kwakken. Vinden ze het gek dat ze dan vrienden kwijtraken? Als je wilt praten over je verdriet of angsten dan bel je iemand om te praten, één op één, dan ga je dat niet op Facebook dumpen.
Gewoon interessantdoenerij.
Vroeger had je op elke verjaardag zo'n tante die altijd van alles had. Nu gooit zo iemand dat op tv.
Ik snap dat gewoon niet als ik naar een dokter ga en medicijnen krijg weet de dokter en de apotheker dat maar verder hang ik het niet aan de grote klok.
Vraag mij dan af heb kom je dan echt aandacht te kort door zulke dingen online te gooien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven