Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
derooiekater schreef:
04-10-2018 08:33
Is dit weer iets nieuws geld inzamelen ter ere van je verjaardag? Krijg ineens allemaal berichten van mensen die n bijna jarig zijn. Ze willen dan geen kado maar een donatie voor een goed doel.
Met zn ticker er bij hoeveel er al is opgehaald van het streef bedrag.
Heb er ook al twee
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Afbeelding

Om één of andere reden hoort daar altijd een gothic-stijl beeld bij. Terwijl de poster een vijftigjarige vrouw is in glittertruitjes en leggings.
Alle reacties Link kopieren
Hahah ja dat klopt, en dan zou die legging met glittertruitje eigenlijk beter bij de tekst passen :D .

Net gelezen bij de commentarensectie, wel niet op facebook maar een ander social mediakanaal:
Poster 1: Cute meisje
Poster 2: Je bent zelf een kut meisje en kankerhoer!

:rofl: :rofl:
:rofl: geniaal :rofl:
Butterscotch schreef:
04-10-2018 10:21
Hahah ja dat klopt, en dan zou die legging met glittertruitje eigenlijk beter bij de tekst passen :D .

Net gelezen bij de commentarensectie, wel niet op facebook maar een ander social mediakanaal:
Poster 1: Cute meisje
Poster 2: Je bent zelf een kut meisje en kankerhoer!

:rofl: :rofl:
Hahahahaha oh oh oh......
Alle reacties Link kopieren
Geen idee of het hier al eens is genoemd; de ladybosses, buisinessbabes, lifestyle coaches etc.. Vaak een dame, zeker niet slank, die anderen advies wil geven,(lees producten wil verkopen) hoe af te vallen. Bijzonder.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie weer eens allemaal berichten over zwarte piet, die niet meer welkom is in Nederland. Wat een huilies zijn die volwassenen ook. Alsof het kinderen wat uitmaakt wat voor kleur de Pieten hebben :nope:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vorig jaar heel veel van die sites geblokkeerd over zwarte piet ben erg beniewd hoeveel zooi ik nog te zien krijg.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook, maar er komen nieuwe langs :(
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Geen idee alsof deze al voorbij is gekomen maar een tijdje geleden plaatste mensen telkens een foto van een “ziek” kind en dan moest je er iets nutteloos bij typen. Zo van: This child has Huppeldepupvirus, can this poor little girl get an amen?


En al die oude tantes moesten op het bericht reageren en vervolgens delen zodat hun zussen of broers het ook te zien kregen, waardoor zij weer precies hetzelfde deden en het uiteindelijk ook op mijn timeline verscheen. Verschrikkelijk vond ik die dingen, mijn facebook werd er mee doodgegooid.
Amen. :P :monkey:
Alle reacties Link kopieren
eliney schreef:
06-10-2018 23:28
Geen idee of het hier al eens is genoemd; de ladybosses, buisinessbabes, lifestyle coaches etc.. Vaak een dame, zeker niet slank, die anderen advies wil geven,(lees producten wil verkopen) hoe af te vallen. Bijzonder.
Ja ik heb er een

Plaats een 💙💚💛💜
Hoeveel je wilt afvallen
Bla bla
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
eliney schreef:
06-10-2018 23:28
Geen idee of het hier al eens is genoemd; de ladybosses, buisinessbabes, lifestyle coaches etc.. Vaak een dame, zeker niet slank, die anderen advies wil geven,(lees producten wil verkopen) hoe af te vallen. Bijzonder.
Yep heb er ook eentje in de omgeving. Zelf heel erg dik (niks mis mee, want ben ik ook geweest), maar probeert wel producten te voorkopen die je helpen met afvallen. Ik vind haar nog wel slim, degene erin trappen zijn dommer.
Alle reacties Link kopieren
mamsvan schreef:
08-10-2018 07:01
Ja ik heb er een

Plaats een 💙💚💛💜
Hoeveel je wilt afvallen
Bla bla
Oh, en wil je ook tot wel 3000 euro per maand verdienen, alleen door actief te zijn op social media? Reageer dan hieronder met 'info'. Vreselijk!
Alle reacties Link kopieren
Lacer schreef:
08-10-2018 06:13
Geen idee alsof deze al voorbij is gekomen maar een tijdje geleden plaatste mensen telkens een foto van een “ziek” kind en dan moest je er iets nutteloos bij typen. Zo van: This child has Huppeldepupvirus, can this poor little girl get an amen?


En al die oude tantes moesten op het bericht reageren en vervolgens delen zodat hun zussen of broers het ook te zien kregen, waardoor zij weer precies hetzelfde deden en het uiteindelijk ook op mijn timeline verscheen. Verschrikkelijk vond ik die dingen, mijn facebook werd er mee doodgegooid.
Amen. :P :monkey:

Ja, ik ook
Laatst plaatste iemand bij zo'n plaatje dat het een hoax is en de plaatser antwoordde met 'gelukkig'. Ik heb er gelijk maar bijgezet dat dat soort plaatjes altijd een hoax zijn, dus dat ze neit meer hoeft te delen.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
07-10-2018 17:22
Ik zie weer eens allemaal berichten over zwarte piet, die niet meer welkom is in Nederland. Wat een huilies zijn die volwassenen ook. Alsof het kinderen wat uitmaakt wat voor kleur de Pieten hebben :nope:
Hier ook, het gezever over zwarte piet is weer begonnen
Alle reacties Link kopieren
Zijn jullie ook al de onzin over future net tegen gekomen? Geld verdienen door op een advertentie te klikken. Je moet alleen wel eerst zelf geld inleggen en dan teamleden gaan werven :facepalm:
Als je dan reageert met het bericht dat het een piramide spel is krijg je een boze pb en later word je geblokkeerd door de persoon in kwestie :rofl:
Alle reacties Link kopieren
mamsvan schreef:
08-10-2018 07:01
Ja ik heb er een

Plaats een 💙💚💛💜
Hoeveel je wilt afvallen
Bla bla
Ik wordt ermee overspoeld op het moment, vraag me dan ook serieus af hoeveel deze dames daarmee verdienen aangezien het er zoveel zijn.
Alle reacties Link kopieren
Gaat trouwens van make-up (allerlei beauty groepen waar ik aan wordt toegevoegd) tot afslank pillen etc. .
Alle reacties Link kopieren
Daantje1970 schreef:
08-10-2018 07:38
Yep heb er ook eentje in de omgeving. Zelf heel erg dik (niks mis mee, want ben ik ook geweest), maar probeert wel producten te voorkopen die je helpen met afvallen. Ik vind haar nog wel slim, degene erin trappen zijn dommer.
Dat viel me ook al op! Die dames die ik ken zijn zeker niet slank (eerder te zwaar), maar wel die producten aan de man willen brengen. Practice what you preach denk ik dan.
Alle reacties Link kopieren
HERKENBAAR...? 😥
Nee, je bent NIET zwanger, maar hebt vaak last van een opgezette buik, opgeblazen gevoel.
Ben jij altijd moe? Heb je last van stress? Altijd zin om te snaaien?

Wil jij hier vanaf en gewoon weer een platte buik en lekker in je vel zitten?

Reageer dan hieronder met 'YES' en je ontvangt een berichtje met alle info! 💌

Met vriendelijke groet


Neeeeee niet herkenbaar :facepalm: Ik krijg er gil neigingen van
Alle reacties Link kopieren
Was hier een tijd geleden ook zo'n slim iemand bezig: De pagina heette iets van klantenvinden, of in die geest.
eerste keer (dat ik het zag): geef de naam van je huisdier zonder de klinkers, dan gaan wij de naam raden. Nou leuk joh ze konden zo goed raden.
Volgend "spelletje" noem de naam van het bedrijf waar je werkt zonder klinkers.
Dat wordt ook braaf gedaan. En die bedrijven zich maar afvragen hoe ze ineens aan al die spam komen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ja als je denkt "hier trapt toch niemand in", zijn er hopen die het toch voor elkaar krijgen :D .

Wat ik grappig vind bij die afslankgoeroes (ook al berichten van gehad, ik was 7 maanden zwanger), is dat als ze een voor en na foto hebben, je heel vaak ziet dat die voor foto gemaakt is met hele slecht belichting, geen makeup, zeer onflatuleuze oude kleding...en dan de na foto door makeup artis opgemaakt, nieuw kapsel, perfect passende kleren en goed uitbelichte foto. Inderdaad, dan ziet alles er direct een stuk beter uit :D .
nlies schreef:
08-10-2018 20:41
Was hier een tijd geleden ook zo'n slim iemand bezig: De pagina heette iets van klantenvinden, of in die geest.
eerste keer (dat ik het zag): geef de naam van je huisdier zonder de klinkers, dan gaan wij de naam raden. Nou leuk joh ze konden zo goed raden.
Volgend "spelletje" noem de naam van het bedrijf waar je werkt zonder klinkers.
Dat wordt ook braaf gedaan. En die bedrijven zich maar afvragen hoe ze ineens aan al die spam komen
Een tijdje geleden kwam ik een 'spelletje' tegen waarbij je de laatste 4 cijfers van je telefoonnummer moest geven. Ik dacht er niet veel van (maar deed ook niet mee), maar een paar weken later moest ik een e-mailaccount resetten vanwege een vergeten wachtwoord. En toen werd er om de laatste 4 cijfers van mijn telefoonnummer gevraagd...... ik ben blij dat ik nooit aan dat soort onzin meedoe dus.
Alle reacties Link kopieren
Gutgut. 'Heel Holland' gaat dan-en-dan weer staken zodat het oude ziekenfonds terug komt...

Kwestie van druk op de knop, lijkt het.
[Hier had uw advertentie kunnen staan]
Alle reacties Link kopieren
Ja, zo'n plaatje zag ik laatst ook. 'Morgen gaan we staken', originele post was van half september, degene die het deelde, deed dat begin oktober. Ehmm.. wanneer morgen? :huh:
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven