Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Ja, wanneer is die staking nou?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon elke dag naar het Maliveld, voor de zekerheid, Darkside!
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Het is vooral grappig als daar zoveel gedeeld en verontwaardig gereageerd wordt, en op de dag zelf is het 3 man die het doet :D .
Een tijdje geleden was hier in België ook zoiets vlak voor het WK voetbal. Een van de voetballers werd niet geselecteerd. Ophef alom. Wat een schande, zo'n goede speler, wat denkt die bondscoach wel? Wil hij dat we gaan verliezen? Die speler moet mee! Een heel event aangemaakt dat mensen gingen protesteren bij de voetbalbond. Hopen reacties op. Het ging een grote betoging tegen de bond worden. Duizenden mensen zouden komen.
En dan om het moment zelf stond er een man of 20 voor de deur :D .
Toen ze ook nog eens derde werden kraaide niemand meer naar die achtergelaten speler :rofl: .
Dreamer schreef:
10-10-2018 10:47
Gewoon elke dag naar het Maliveld, voor de zekerheid, Darkside!
Oh.. .ik moet er wat voor doen? Ik dacht dat ik gewoon thuis kon blijven van werk en dan de hele dag netflixen.
Alle reacties Link kopieren
-Darkside- schreef:
10-10-2018 10:52
Oh.. .ik moet er wat voor doen? Ik dacht dat ik gewoon thuis kon blijven van werk en dan de hele dag netflixen.

Ja, misschien elke dag zo'n plaatje delen en vooral liken, mogelijk helpt het. Nog een 'amen' eronder en gáán
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Twee facebook'vrienden' deelden het bericht van Zwarte Piet fans dat de blokkeerfriezen waren veroordeeld tot 18 maanden, waarvan 6 voorwaardelijk. Echt, hoe stom kun je zijn? Het is overal in het nieuws geweest, dat de hele week de verdachten gehoord worden en dat vrijdag de eis van de officier bekend wordt. Dan is er nog steeds geen uitspraak, dat zal dan vrijdag ook wel bekend worden wanneer de uitspraak volgt.
Hoe kan iemand dat nou delen? Even los van het feit wat je van Zwarte Piet vindt, het is toch overal in het nieuws geweest, wat er deze week allemaal gebeurt omtrent deze zaak. Zo bizar, dat mensen dat klakkeloos delen. Beide 70 plussers trouwens, van die mensen die je uit beleefdheid accepteert. De vader van een vriendin die je wel eens op een verjaardag ziet en de ander is volgens mij een tante van mijn moeder (maar dan eentje die ongeveer van dezelfde leeftijd als mijn moeder is). Zij delen altijd van die onzin dingen fakenieuws. Waarom volgen die mensen dat soort pagina's voor hun nieuwsvoorziening ipv de bekende dagbladen en het journaal? Of horen ze liever fake-nieuws, zodat ze ten onrechte kunnen gaan schelden op dingen die er helemaal niet aan de hand zijn? Normaal reageer ik niet, maar nu heb ik er toch onder gezet dat ze fake-nieuws delen.
lattemachiato schreef:
10-10-2018 11:53
Twee facebook'vrienden' deelden het bericht van Zwarte Piet fans dat de blokkeerfriezen waren veroordeeld tot 18 maanden, waarvan 6 voorwaardelijk. Echt, hoe stom kun je zijn? Het is overal in het nieuws geweest, dat de hele week de verdachten gehoord worden en dat vrijdag de eis van de officier bekend wordt. Dan is er nog steeds geen uitspraak, dat zal dan vrijdag ook wel bekend worden wanneer de uitspraak volgt.
Hoe kan iemand dat nou delen? Even los van het feit wat je van Zwarte Piet vindt, het is toch overal in het nieuws geweest, wat er deze week allemaal gebeurt omtrent deze zaak. Zo bizar, dat mensen dat klakkeloos delen. Beide 70 plussers trouwens, van die mensen die je uit beleefdheid accepteert. De vader van een vriendin die je wel eens op een verjaardag ziet en de ander is volgens mij een tante van mijn moeder (maar dan eentje die ongeveer van dezelfde leeftijd als mijn moeder is). Zij delen altijd van die onzin dingen fakenieuws. Waarom volgen die mensen dat soort pagina's voor hun nieuwsvoorziening ipv de bekende dagbladen en het journaal? Of horen ze liever fake-nieuws, zodat ze ten onrechte kunnen gaan schelden op dingen die er helemaal niet aan de hand zijn? Normaal reageer ik niet, maar nu heb ik er toch onder gezet dat ze fake-nieuws delen.
Zo, dat is wel heel stom. Net alsof die mensen die dat doen in een eigen wereldje leven.
Alle reacties Link kopieren
Niet ergelijk maar misschien opmerkelijk of apart

Op mijn tijdlijn heb ik al 5 mensen die een overlijdens bericht van een kind delen die helaas kort geleden is overleden

Maar zij dus niet kennen

een familie-lid van kind heeft gevraagd het te delen,

Ik vraag mij alleen af waarom ?

Uiteraard begrijp ik dat het heel triest is maar ik zie niet in waarom het nu al 450* gedeeld is ,
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weer mensen die echt geloven dat ze een mandje nutella krijgen door het invullen van hun gegevens :facepalm:
Gooi de link van de hoax wijzer er dan onder :whistle:
Alle reacties Link kopieren
mamsvan schreef:
15-10-2018 21:14
Niet ergelijk maar misschien opmerkelijk of apart

Op mijn tijdlijn heb ik al 5 mensen die een overlijdens bericht van een kind delen die helaas kort geleden is overleden

Maar zij dus niet kennen

een familie-lid van kind heeft gevraagd het te delen,

Ik vraag mij alleen af waarom ?

Uiteraard begrijp ik dat het heel triest is maar ik zie niet in waarom het nu al 450* gedeeld is ,
Dat is ook maar raar. Misschien zien menen het als een nieuwe vorm van krantenbericht? Zo van in plaats in de krant aan de hele bevolking te laten weten dat hij overleden is, zetten we het op facebook voor de hele wereld? Maar ik zou daar zelf denk ik als laatste nog aan denken op zo'n moment, facebook. Het zijn ook echte overlijdensberichten, geen "Truusje heeft na 3 jaar dapper vechten het gevecht tegen kanker verloren. Hier een foto van haar in het ziekenhuis, kunnen wij een amen krijgen?"

Ik heb nu iemand in het groepje van mijn dorp die zovéél reclame maakt voor haar product dat ik er nu juist op afhaak. Het is iets wat ze zelf heeft ontworpen dus niet van een piramidespel ofzo verkoopster. En de eerste keer denk je nog "oh leuk voor haar dat ze dat aanbiedt". Maar nu post ze wel elke dag en soms meerdere keren erover. Dan gaat het over "overmorgen heb ik een interview met de lokale radio over.." ; "morgen heb ik een interview met de lokale radio over.." *dag zelf* deelt ze eerst het facebookbericht van de lokale radiozender "straks gaan we het met x hebben over haar product..", dan nog eens "spannend, zo dadelijk wordt mijn interview uitgezonden!" daarna een "zoals jullie in mijn interview hebben kunnen horen is mijn product.."; daarna wordt nog eens de link van de facebookpagina gedeelt waar je het fragment kan herbeluisteren en dan deelt ze nog een persoonlijke blog over hoe ze die dag beleefd heeft.
En zo bljft ze dus elkse scheet die ze meemaakt rond haar product delen en als dat op meerder plaatsen op facebook terug te vinden is moet ze die links àllemaal in de groep smijten.

:facepalm:

En al die berichten hebben 1, 2 of uitzonderlijk eens 4 likes en worden voor de rest genegeerd, reacties staan er al helemaal niet bij. Dan heb ik echt zin om erbij te schrijven "steek je x eens in je gat ja", maar ik wil nu ook niet de zuurpruim van het dorp zijn
:clown:
Ik denk dat je juist de held van het dorp bent dan :hihi:
Ik zeg: doen :proud: En dan hier een verslagje van de reacties uiteraard.
Alle reacties Link kopieren
Zo heb ik een kennis met een bedrijfspagina. Producten die hij ook online verkoopt. Afgelopen week is hij hiermee allerlei verkooppagina's van steden, buurten en wijken langs gegaan om zijn pagina te delen. Ik heb nu dus diezelfde bedrijfspagina geblokkeerd, na 5x hetzelfde praatje had ik het wel gehad.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Butterscotch schreef:
16-10-2018 08:46
Dat is ook maar raar. Misschien zien menen het als een nieuwe vorm van krantenbericht? Zo van in plaats in de krant aan de hele bevolking te laten weten dat hij overleden is, zetten we het op facebook voor de hele wereld? Maar ik zou daar zelf denk ik als laatste nog aan denken op zo'n moment, facebook. Het zijn ook echte overlijdensberichten, geen "Truusje heeft na 3 jaar dapper vechten het gevecht tegen kanker verloren. Hier een foto van haar in het ziekenhuis, kunnen wij een amen krijgen?"
Dit is inderdaad een echte overlijdens bericht,

Naam kind
+ Woonplaats
Nabestaanden,
Waar die is opgebaard en word begraven + tijd

En onderaan
Zeg het voort aan familie en bekenden,

Nou van de 5 mensen die het tot nu al gedeeld hebben in mijn vriendenlijst wonen geen een in die buurt van dat stad of dorp naam, of zijn vrienden met die familie lid die begon met delen

Ik denk dat de familie lid het goed bedoeld heeft en zegt graag delen maar dat ze niet besefte dat opeens ook onbekende het ook zouden delen
En of dat was bedoeld met "deel voort aan familie en bekenden"

Of er moet een doel zijn die ik niet weet of begrijp

Ik vind het echt apart raar en als zoiets in mijn omgeving zo gebeuren of mijn kind dan zou ik dat niet eens bedenken,

Kijk ik ga er ook geen commentaar op leveren bij degene die delen maar ik denk wel van, uhm waarom doe je dit eigenlijk ?

Ik vind het ook sneu voor het kind en zijn familie maar ik ga niet een overlijdens bericht delen van iemand die ik niet ken, Nu deel ik sowieso heel weinig op Facebook
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Gisteren had iemand iets geplaatst over een programma waarbij je, zonder dat je iets hoeft te doen, geld kan verdienen. Je legt 50 euro in en na een paar weken is dat dan opeens 60 euro. Nou ja...niks doen. Je moet zieltjes winnen. Voor ieder persoon die jij aanmeldt krijg je geld. En op advertenties klikken geloof ik. Eigenlijk gewoon een piramidespel, maar het wordt dan anders genoemd.

Ik heb daarop gereageerd dat dit soort dingen toch verboden waren en dan als het klinkt alsof het te mooi is om waar te zijn, dat het dat dan ook vaak is. Nou, dat was natuurlijk niet goed. Ze wilde geen negatieve berichten erover en ik kreeg natuurlijk reacties van mensen die er ook ingetrapt waren. Dat er mensen zijn die er nu van kunnen leven enzo. In mijn ogen klinkklare onzin. Toch vreemd dat niemand anders er positief op reageert.

Maar goed...over een tijdje kan zij haar bedrijf waarschijnlijk verkopen, want dan is ze rijk. Als je er nou echt zoveel geld mee kan verdienen, waarom doe dan niet heel de wereld mee?
Alle reacties Link kopieren
Daantje1970 schreef:
20-10-2018 07:33
Gisteren had iemand iets geplaatst over een programma waarbij je, zonder dat je iets hoeft te doen, geld kan verdienen. Je legt 50 euro in en na een paar weken is dat dan opeens 60 euro. Nou ja...niks doen. Je moet zieltjes winnen. Voor ieder persoon die jij aanmeldt krijg je geld. En op advertenties klikken geloof ik. Eigenlijk gewoon een piramidespel, maar het wordt dan anders genoemd.

Ik heb daarop gereageerd dat dit soort dingen toch verboden waren en dan als het klinkt alsof het te mooi is om waar te zijn, dat het dat dan ook vaak is. Nou, dat was natuurlijk niet goed. Ze wilde geen negatieve berichten erover en ik kreeg natuurlijk reacties van mensen die er ook ingetrapt waren. Dat er mensen zijn die er nu van kunnen leven enzo. In mijn ogen klinkklare onzin. Toch vreemd dat niemand anders er positief op reageert.

Maar goed...over een tijdje kan zij haar bedrijf waarschijnlijk verkopen, want dan is ze rijk. Als je er nou echt zoveel geld mee kan verdienen, waarom doe dan niet heel de wereld mee?
Futurenet?

In het verleden ben ik eens (was niet op Facebook overigens) beschuldigt door een Aloë-Vera mevrouw die vond dat ik 'mijn vriendin geen geluk en hoog inkomen gunde' toen ik op een Aloë-Vera avond bij die vriendin (die dat wilde gaan doen) zei dat ik het onzin vond (dat je er rijk mee kunt worden).
Alle reacties Link kopieren
Yep Futurenet. Zo ben ik eens bij een bijeenkomst van Herbalife geweest. Jeetje, het leek wel een sekte.
Alle reacties Link kopieren
Dat je een taart ziet en als je het recept wilt hebben moet je als reactie 'recept' intypen.
Vind ik zo irritant en kinderlijk. Geef dat recept gewoon!
Of maken ze reclame voor een creme of ander product en kun je alleen in een pb informatie over de prijs enzo krijgen. Ik moet me er natuurlijk niet zo druk om maken, maar het irriteert me altijd zo.
Beter een half motto....
Alle reacties Link kopieren
Anoniem241120161651 schreef:
08-11-2016 20:53
Kijk, dit kom ik dan weer tegen.
Die is dan wel grappig
Alle reacties Link kopieren
Bim schreef:
20-10-2018 23:23
Dat je een taart ziet en als je het recept wilt hebben moet je als reactie 'recept' intypen.
Vind ik zo irritant en kinderlijk. Geef dat recept gewoon!
Of maken ze reclame voor een creme of ander product en kun je alleen in een pb informatie over de prijs enzo krijgen. Ik moet me er natuurlijk niet zo druk om maken, maar het irriteert me altijd zo.
Natuurlijk krijg je dat niet zo, als jij reageert hebben ze je naam en kunnen ze je blijven bestoken met persoonlijke advertenties. En dan maar hopen dat je iets gaat bestellen (ze hebben vast de ingrediënten of de gereedschappen ook voor die taart) . Net zoals al die berichten: tag iemand die ook wel een stuk taart lust. dan hebben ze zelfs 2 namen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Could one friend copy and repost? I am trying to demonstrate that someone is always listening.
💚💚💚💚❤️❤️❤️❤️❤️
#SuicideAwareness

Just one !! Anyone.

heb gezegd dat ik niet meedoe, omdat het alleen de tijdlijn maar volmaakt, heb al boze reactie, dat ik niet weet waar het over gaat.
(zal mijn reactie direct maar weghalen, voor het uit de hand loopt)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Daantje1970 schreef:
20-10-2018 20:29
Yep Futurenet. Zo ben ik eens bij een bijeenkomst van Herbalife geweest. Jeetje, het leek wel een sekte.
Oh god nou inderdaad, die zaten een keer in hetzelfde restaurant aan de bar als wij,........ Ze probeerden ons nog net niet te dwingen....... Verschrikkelijk........
Alle reacties Link kopieren
Futurenet: een kennis van mij is dat gaan doen nadat hij door een ziekte zijn hele leven heeft heroverwogen.
Hij heeft laatst ook een reis gemaakt naar het buitenland voor die club. Geen idee hoe of wat verder.
Alle reacties Link kopieren
Futurenet word hier gepromoot door mensen waarbij het eigen bedrijf niet goed loopt en dan vervolgens boos zijn omdat ze kritiek krijgen.

Heb er ook nog 1 op mijn time line die promoot juice plus zn afval iets waarbij je ook in een sekte terecht komt lijkt wel.
Daantje1970 schreef:
20-10-2018 20:29
Yep Futurenet. Zo ben ik eens bij een bijeenkomst van Herbalife geweest. Jeetje, het leek wel een sekte.
Op Netflix staat een documentaire over Herbalife: Bettin on Zero

Deze documentaire duikt in de complexe wereld van Herbalife, het internationale voedingssupplementenbedrijf dat ervan beschuldigd werd een piramidespel te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven