Facebook account in zonder authenticator

07-11-2024 20:51 9 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kan al een jaar mijn facebook account niet meer in en wil eigenlijk nog een keer proberen of het niet toch kan om mijn berichten te lezen.

Ik ben een keer zo stom geweest om mijn authenticator app te verwijderen die was gekoppeld aan mijn account.

Ben meerdere malen in de loop van fb terecht gekomen maar kan alleen ander mailadres koppelen en kom uiteindelijk toch elke keer terug op de authenticatiecode. Heb ook geen laptop/telefoon waar ik nog ingelogd sta.

Iemand een idee hoe dit te fixen?
Je had niet toevallig je authenticator app laten syncen naar de cloud? Ik heb de app ook wel eens verwijderd bij een factory reset van m’n telefoon :facepalm: :byee: gelukkig had ik toen nog m’n werktelefoon als back-up. Sindsdien laat ik m’n Google authenticator syncen naar m’n Google account.
Als je je na deze tips nog steeds niet kunt aanmelden, moet je je identiteit bevestigen om je aan te melden.

Probeer je aan te melden en ga verder totdat je je tweestapsverificatiecode moet invoeren.
Klik op Andere verificatiemethode nodig?
Klik op Overige opties en vervolgens op Meer hulp.
Volg de instructies op het scherm.
amby schreef:
07-11-2024 21:29
Je had niet toevallig je authenticator app laten syncen naar de cloud? Ik heb de app ook wel eens verwijderd bij een factory reset van m’n telefoon :facepalm: :byee: gelukkig had ik toen nog m’n werktelefoon als back-up. Sindsdien laat ik m’n Google authenticator syncen naar m’n Google account.
Nee helaas! Inmiddels doe ik dat wel.
Pelle schreef:
07-11-2024 22:43
Als je je na deze tips nog steeds niet kunt aanmelden, moet je je identiteit bevestigen om je aan te melden.

Probeer je aan te melden en ga verder totdat je je tweestapsverificatiecode moet invoeren.
Klik op Andere verificatiemethode nodig?
Klik op Overige opties en vervolgens op Meer hulp.
Volg de instructies op het scherm.
Bij mij staat er dan wederom als enige optie bij andere opties met authenticator en andere opties zijn er niet. Kan het evt eens op mn laptop proberen.
amby schreef:
07-11-2024 21:29
Ik ben ooit overgestapt op Authy omdat ik een backup wilde hebben van mijn authenticator app voor het geval dat mijn telefoon het ineens niet meer doet ofzo. Wil eigenlijk weer terug naar die van Google want die vond ik toch fijner maar hoe werkt dat dan? Staan dan al je codes al in de authenticator app zodra je die installeert op je nieuwe telefoon? (Er vanuit gaande dat je op je telefoon dezelfde account gebruikt natuurlijk)
Whadiepooh schreef:
07-11-2024 23:07
Bij mij staat er dan wederom als enige optie bij andere opties met authenticator en andere opties zijn er niet. Kan het evt eens op mn laptop proberen.
Heb je toevallig je telefoonnummer gekoppeld aan je Facebook account? En heb je dat al opgegeven i.p.v. je email adres bij het inloggen? Ik vergeet nogal eens mijn wachtwoord voor FB omdat ik die vaak wissel en dan krijg ik als ik met mijn telefoonnummer in wil loggen een email en whatsapp bericht. Terwijl mijn 2 staps verificatie ook aan staat. Maar om die verificatie wordt gevraagd omdat ik alleen op vertrouwde apparaten inlog.
Op de laptop was er wel een optie met paspoort identificeren! Dus ben in afwachting van goedkeuring.
Graze schreef:
07-11-2024 23:34
Ik ben ooit overgestapt op Authy omdat ik een backup wilde hebben van mijn authenticator app voor het geval dat mijn telefoon het ineens niet meer doet ofzo. Wil eigenlijk weer terug naar die van Google want die vond ik toch fijner maar hoe werkt dat dan? Staan dan al je codes al in de authenticator app zodra je die installeert op je nieuwe telefoon? (Er vanuit gaande dat je op je telefoon dezelfde account gebruikt natuurlijk)
Je kan in Google authenticator inloggen met je Google account en daar naar syncen. Bij een nieuwe installatie kan je dan weer inloggen en dan haalt hij die configuraties van de codes op.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven