Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Facebook-vraag : mijn zichtbaarheid als vriend ?

16-05-2018 14:18 9 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb nooit Facebook gewild, maar begin nu toch te overwegen om een account aan te maken :proud: Al is het alleen maar om concertkaartjes te kunnen kopen/verkopen via ticketswap, waarbij een fb account verplicht is. Ik loop wel vaker tegen iets aan waarbij facebook toch wel handig zou zijn. Ik ben van plan om alles op prive te zetten. Maar ik zit nu nog met deze vraag: Kun je zelf voorkomen dat je te zien bent in de vriendenlijst van anderen, als zij die openbaar hebben staan. Kun je dat ergens instellen, net als dat je niet getagt wil worden?
.
Ja dat kan, bij al je berichten instellingen heb je de keuze met wie je ''alles'' wilt delen.

Alles instellen op Alleen ik. Succes!
Links de "Plaatsen" knop zit een knop waarbij je de privacy kunt instellen bij de te plaatsen bericht.

Deze instelling wordt onthouden bij alle volgende berichten, totdat je een andere instelling kiest; dan wordt die onthouden.
World of Warcraft: Legion
TO heeft het er over dat ze niet bij iemand anders gezien wil worden in de vriendenlijst, niet over het delen van posts.

Ik wil zelf ook niet gezien worden bij anderen, maar als je gezamenlijke vrienden hebt kom je volgens mij toch naar voren. Of ik heb nog niet uitgevogeld hoe je dit helemaal kunt dichttimmeren.

Het beste is om een FB account aan te maken zodat jij je ding kan doen, maar geen vrienden toe te voegen.
Volgens mij is een Facebookpagina (profielfoto, omslagfoto) altijd zichtbaar. De persoon kan er echter voor kiezen dat zijn/haar berichten niet zichtbaar zijn voor wie dan ook.
World of Warcraft: Legion
Het gaat niet om de posts, het gaat om het zichtbaar zijn op andermans vriendenlijst.
Lady_Day schreef:
16-05-2018 15:25
Het gaat niet om de posts, het gaat om het zichtbaar zijn op andermans vriendenlijst.
Ja, daar heb je wel gelijk in. Bij nader inzien denk ik dat dat niet valt te omzeilen......
Lady_Day schreef:
16-05-2018 15:25
Ja, daar gaat het inderdaad om.
.
impala schreef:
16-05-2018 15:49
Ja, daar gaat het inderdaad om.
In dat geval, nee, dat kan niet. De ander bepaald of zijn/haar vrienden wel of niet zichtbaar zijn.
I am only responsible for what I say. Not for what you understand.

Anonymous

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven