Digi
alle pijlers
gedelete foto's komen steeds weer terug
woensdag 9 oktober 2024 om 13:37
Sinds een paar maanden heb ik een Samsung s24, fijne telefoon maar..... oude foto's die ik verwijder uit mijn galerij, of het nu van de camera of whatsapp is, staan na een paar dagen gewoon weer in mijn galerij, en dus ook bovenaan. Het zijn dus foto's die niet met de S24 zijn gemaakt, die kan ik gewoon deleten en komen niet meer terug.
Ik begin het een beetje zat te worden. Deze foto's zijn ook al verwijderd uit de whatsapp media. Wat doe ik niet goed?
Ik begin het een beetje zat te worden. Deze foto's zijn ook al verwijderd uit de whatsapp media. Wat doe ik niet goed?
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
woensdag 9 oktober 2024 om 13:54
woensdag 9 oktober 2024 om 13:57
ja daar kan ik ook nog kijken, ik vind het echt zo irritant... vooral de foto's van mijn ex die steeds weer voorbij komen, yukWinterbloesem schreef: ↑09-10-2024 13:54Ik heb ook de S24 maar herken dit niet. Heb je ze niet op een backup staan? En in de prullenbak blijven ze nog 30 dagen staan, misschien als je ze daar ook handmatig definitief verwijderd?
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
woensdag 9 oktober 2024 om 15:07
Ja kan goed op google foto's.
En even kijken wanneer en of je telefoon misschien backups draait en daarmee dus oude bestanden terugzet.
Ik moet zeggen niets herkenbaars hier (al jaren samsungs)
Maar dit lijken mij de meest verklaarbare opties.
woensdag 9 oktober 2024 om 22:26
Ik heb dus echt geen idee. Er staan nu foto's van een paar telefoons geleden op. Ik denk dat ze ergens in een cloud zitten en deze telefoon heeft natuurlijk veel meer opslag dan mijn oudje.
De oude telefoon heeft alles over gezet naar mijn nieuwe.
Misschien moet ik maar eens vragen bij een telefoon winkel.
Echt vaag verhaal
De oude telefoon heeft alles over gezet naar mijn nieuwe.
Misschien moet ik maar eens vragen bij een telefoon winkel.
Echt vaag verhaal
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in