gedelete foto's komen steeds weer terug

09-10-2024 13:37 10 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Sinds een paar maanden heb ik een Samsung s24, fijne telefoon maar..... oude foto's die ik verwijder uit mijn galerij, of het nu van de camera of whatsapp is, staan na een paar dagen gewoon weer in mijn galerij, en dus ook bovenaan. Het zijn dus foto's die niet met de S24 zijn gemaakt, die kan ik gewoon deleten en komen niet meer terug.
Ik begin het een beetje zat te worden. Deze foto's zijn ook al verwijderd uit de whatsapp media. Wat doe ik niet goed?
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Zijn ze op je drive opgeslagen en draait die drive af en toe een synchronisatie?
hmmm, dat zou kunnen. Dan moet ik ze dus eerst op mijn drive gaan verwijderen en dan van mijn telefoon?
Ik had dit bij mijn vorige telefoon dus helemaal niet, dus voel me echt een groentje
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Ik heb ook de S24 maar herken dit niet. Heb je ze niet op een backup staan? En in de prullenbak blijven ze nog 30 dagen staan, misschien als je ze daar ook handmatig definitief verwijderd?
Winterbloesem schreef:
09-10-2024 13:54
Ik heb ook de S24 maar herken dit niet. Heb je ze niet op een backup staan? En in de prullenbak blijven ze nog 30 dagen staan, misschien als je ze daar ook handmatig definitief verwijderd?
ja daar kan ik ook nog kijken, ik vind het echt zo irritant... vooral de foto's van mijn ex die steeds weer voorbij komen, yuk
Ik zie trouwens geen foto's in mijn drive dus het zal dan in google foto's moeten, toch?
Voel me zo blond!
felice71 schreef:
09-10-2024 14:03
Ik zie trouwens geen foto's in mijn drive dus het zal dan in google foto's moeten, toch?
Voel me zo blond!
Ja kan goed op google foto's.

En even kijken wanneer en of je telefoon misschien backups draait en daarmee dus oude bestanden terugzet.

Ik moet zeggen niets herkenbaars hier (al jaren samsungs)
Maar dit lijken mij de meest verklaarbare opties.
De betreffende foto's staan dus niet in drive maar ook niet in Google foto's. Ik begrijp er echt niks van.
Maar hoe kwamen die foto´s dan in eerste instantie op je telefoon? Stonden ze op je vorige mobiel en heb je alles overgezet?
Toch niet ergens anders een backup?
Ik heb dus echt geen idee. Er staan nu foto's van een paar telefoons geleden op. Ik denk dat ze ergens in een cloud zitten en deze telefoon heeft natuurlijk veel meer opslag dan mijn oudje.
De oude telefoon heeft alles over gezet naar mijn nieuwe.
Misschien moet ik maar eens vragen bij een telefoon winkel.
Echt vaag verhaal😅

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven