Hét avatartopic voor nieuwe ava`s en alle andere

14-11-2019 21:14 323 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag verder praten over Hét avatartopic voor nieuwe ava`s en alle andere vragen!.

Hét avatartopic voor nieuwe ava`s en alle andere vragen. Knutsel mee, stel elkaar vragen en mocht je een avatar verzoek hebben dan kan dat ook. Hopelijk wordt het net als ooit, weer een leuk lopend topic rondom de feestdagen.


Ooit is dit topic samen met een enthousiast forummaatje in ava's tot stand gekomen. Samen hebben we gelachen en genoten van de zooi die we maakten. Nu kan het topic doorstart gaan vinden en zoals toen al beloofd ; Niet zonder jou MV! Jij blijft in ons hart! :heart:

Here we go!

Afbeelding

Enn schreef:
20-12-2019 22:52
Handleiding voor het opslaan op eigen device en uploaden naar het forum

Opslaan op jouw device:
1) Klik (rechtermuisknop) op de afbeelding die geplaatst is
2) Afbeelding opslaan als (verander deze niet)
3) Check welke bestandtype jouw device aangeeft
4) Kies voor gif (als er sterren/glitters oid gebruik zijn)
5) Als dit niet zo is kies dan voor :jpg of png)
6) Kijk goed naar de naam en onthoud deze even (dan kun je het terugvinden)
7) Sla op

Uploaden naar het forum:
1) Klik linksboven op jouw naam
2) Dan kom je in jouw profiel
3) Klik rechts op wijzig profiel
4) Klik links (middelste) op Avatar
5) Klik op bestand selecteren
Nu kom je in jouw computer
6) Ga naar het bestand dat je wil uploaden
7) klik hierop (misschien dubbel klikken)
enn wijzigde dit bericht op 20-12-2019 22:55
Reden: Handleiding toegevoegd
35.67% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
PoesinBoots schreef:
14-11-2019 23:15
.. zou wel graag glitterlaarsjes willen in een hip kleurtje als je tijd hebt Enn.
Ben de rode wel even beu.


Als je tijd hebt Enn?
Alle reacties Link kopieren
Oh wat leuk dat je dit weer doet!
Ben helaas mijn kerstige ava kwijt.
Zou je voor mij glittertjes/sterretjes in mijn haarband willen doen? En, als ik dan toch bezig ben met vragen, de achtergrond zwart met sterretjes? :flirting:
(Sorry, best een boel eisen. Kijk maar wat lukken wil ;-) )


MV :heart:
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
PoesinBoots schreef:
16-11-2019 14:03
Als je tijd hebt Enn?
Yup

Gewoon iets wat ik bedacht heb, mocht je de huidige puss willen houden dan zeg je het maar.
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hij is er weer :heart:
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken_ schreef:
16-11-2019 15:22
Oh wat leuk dat je dit weer doet!
Ben helaas mijn kerstige ava kwijt.
Zou je voor mij glittertjes/sterretjes in mijn haarband willen doen? En, als ik dan toch bezig ben met vragen, de achtergrond zwart met sterretjes? :flirting:
(Sorry, best een boel eisen. Kijk maar wat lukken wil ;-) )


MV :heart:
Afbeelding
enn wijzigde dit bericht op 16-11-2019 23:01
7.68% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Sudrì schreef:
16-11-2019 22:00
Hij is er weer :heart:
:)
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
16-11-2019 21:59
Yup

Gewoon iets wat ik bedacht heb, mocht je de huidige puss willen houden dan zeg je het maar.
Afbeelding


Prachtig!!!
Dank dank.
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn geweldig! Dank je wel! :bigkiss:
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Wat een kunstwerken! :flirting:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
Há! Leuk dat jullie er blij mee zijn! Vind het ook weer superleuk om te doen. :-D
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ja, die van mij passen ook nog!
Enn schreef:
16-11-2019 21:59
Yup

Gewoon iets wat ik bedacht heb, mocht je de huidige puss willen houden dan zeg je het maar.
Afbeelding

Ik krijg een foutmelding :'(

Dit bestand kan niet worden weergegeven omdat de extensie webp niet is toegestaan.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaa, ik wil ook.
Maar ik ben er nog niet uit: een glitterjurk? Of een glitterslinger aan mijn scooter?

Enn, wat vind jij?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
PoesinBoots schreef:
17-11-2019 13:54
Ik krijg een foutmelding :'(

Dit bestand kan niet worden weergegeven omdat de extensie webp niet is toegestaan.
Ik heb het bestand nu geplaatst op een site waar je gifjes kun uploaden: https://gifyu.com/image/vvn9
Afbeelding URL : https://s5.gifyu.com/images/oie_H069pHsVrv9p.gif
Heb je het op jouw device op geslagen als een gif?
Hier hoe het er bij mij uitziet maar ik werk op een mac
Afbeelding

Verander dus niet de naam van het bestandje waardoor het ook als het op jouw computer staat eindigt .gif aan het einde van de bestandsnaam.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
friezinnetje2014 schreef:
17-11-2019 12:12
Ja, die van mij passen ook nog!
:proud:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
17-11-2019 14:23
Ik heb het bestand nu geplaatst op een site waar je gifjes kun uploaden: https://gifyu.com/image/vvn9
Afbeelding URL : https://s5.gifyu.com/images/oie_H069pHsVrv9p.gif
Heb je het op jouw device op geslagen als een gif?
Hier hoe het er bij mij uitziet maar ik werk op een mac
Afbeelding

Verander dus niet de naam van het bestandje waardoor het ook als het op jouw computer staat eindigt .gif aan het einde van de bestandsnaam.

:cheer2: Gelukt met die eerste link.

Ik weet niet wat er mis ging maar nu lukte het gelukkig.
Zou je mij ook willen verKersten?
Over the top mag hoor!
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
17-11-2019 14:14
Jaaaaaa, ik wil ook.
Maar ik ben er nog niet uit: een glitterjurk? Of een glitterslinger aan mijn scooter?

Enn, wat vind jij?
Deze had je: Afbeelding

Deze heb ik nog: Afbeelding

Ik zou gaan voor de glitterjurk met een andere achtergrond? Iets dat past bij een tekening?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
17-11-2019 14:34
Deze had je: Afbeelding


Ik zou gaan voor de glitterjurk met een andere achtergrond? Iets dat past bij een tekening?
Die is toch prachtig?
Of zijn de kerstkleuren dit jaar anders?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Enn schreef:
17-11-2019 14:34

Ik zou gaan voor de glitterjurk met een andere achtergrond? Iets dat past bij een tekening?

Een mooie gouden glitterjurk?
Wat leuk Enn!
Wil je mij ook kerstig maken?
Over de top of klassiek, alles is welkom. :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
17-11-2019 14:36
Die is toch prachtig?
Of zijn de kerstkleuren dit jaar anders?
Nee hoor, wat jij wil! :proud:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
PoesinBoots schreef:
17-11-2019 14:38
Een mooie gouden glitterjurk?
Ik ben niet zo dol op goud.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven