hoe zit het nu met wat app en blokkeren....

27-01-2019 22:58 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo, graag hoop ik dat iemand mij duidelijkheid geven over het volgende.
ik ben recent geblokkeerd door iemand op whats app. Ik zag geen tijdstatus meer en geen profielfoto.
vandaag keek ik en zag dat de profielfoto weer zichtbaar is maar de tijdstatus niet, terwijl deze laatste bij anderen wel zichtbaar was.
een berichtje sturen om naar de vinkjes te kijken vind ik niet zo'n goed idee.
Mijn vraag is, ben ik nu nog wel geblokkeerd of niet..... ik hoop dat iemand me duidelijkheid kan geven.

bedankt!!
Alle reacties Link kopieren
Als je diegene geen berichtje wil sturen wat boeit het dan of je geblokkeerd bent of niet?
...
Waarschijnlijk heeft diegene zijn tijdstatus uitgezet. Heb ik ook. Niemand kan dan zien wanneer ik voor het laatst op whatsapp ben geweest. Maar dat kan ik dan ook niet zien van een ander. Dus je bent niet meer geblokt denk ik
bel even wat de bedoeling is :idee:
Berichtje sturen. Lukt het niet? Geblokkeerd
Alle reacties Link kopieren
Djessy schreef:
27-01-2019 23:31
Als je diegene geen berichtje wil sturen wat boeit het dan of je geblokkeerd bent of niet?
Wat is de reden van waarom je geblokkeerd bent?
Zo geel als een kanariepiet
Alle reacties Link kopieren
als je opeens whats app profiel foto ziet dan ben je wel gedeblokkkeerd ja.
Alle reacties Link kopieren
Je was geblokt maar nu niet meer. Hij/zij heeft idd tijdstatus uitgezet. Zien anderen maar hij andersom ook niet meer wanneer iemand voor het laatst online was en geen blauwe vinkjes.
Heerlijk! Heb het zelf ook uitstaan.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Dit alles zegt weinig tegenwoordig kun je op app geblokeerd worden en toch zien dat de geblokeerde online is en zijn/ haar afbeelding.

Tijdstatus kun je idd uitzetten die vinkjes ook.

Je kunt zelf een contact op stilzetten, waardoor die persoon niet ziet dat je online bent.

Dus eigelijk offline kan appen.

Maargoed het beste wat je kunt doen is vragen wat de reden was waarom je geblokeerd was.

Wat heb je te verliezen als iemand al zo met je omgaat.

Denk niets. :-)-)

Succes!
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Alle reacties Link kopieren
Denk dat je het alleen kan testen door toch een berichtje te sturen.. als je geblokkeerd bent, komt het toch niet aan dus geen man overboord.

Ik snap dit sowieso niet. Heb nog nooit iemand geblokkeerd. Wat moet er toch gebeurd zijn wil je iemand blokkeren?? Kan alleen stalkersituatie voorstellen, maar anders...
Such fun!1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven