Hotmail doet het ineens niet meer

09-08-2024 15:07 25 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Zoals de titel al zegt.. ineens kan ik via mijn laptop niet meer op hotmail.
Hebben meer mensen hier last van? Is er een fout met de server?

Ik heb het ook al geprobeerd via andere browsers, maar hij blijft foutmeldingen aangeven.
Waarschijnlijk is dit een heel domme vraag, maar ik ben echt een digibeet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij mij doet hij het nog gewoon.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Cache geheugen al gewist?
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij mij doet hij het ook.
Heb je wel eens oude mails etc gewist en ook de prullenbak geleegd want dat was het geval bij schoonouders vorig jaar. Ze konden nog wel inloggen maar er kwam geen mail meer binnen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ravena schreef:
09-08-2024 15:07
ineens kan ik via mijn laptop niet meer op hotmail.

Wel via een ander apparaat?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, heb ik ook. Via Hotmail.com lukt het wel, maar niet via mijn mailprogramma. Heel irritant
Alle reacties Link kopieren Quote
S-Groot schreef:
09-08-2024 15:36
Wel via een ander apparaat?
Ja, via mijn telefoon komen nog wel mails binnen...
Alle reacties Link kopieren Quote
S-Groot schreef:
09-08-2024 15:36
Wel via een ander apparaat?
Ja, via mijn telefoon komen nog wel mails binnen...
Alle reacties Link kopieren Quote
dolfje schreef:
09-08-2024 15:29
Bij mij doet hij het ook.
Heb je wel eens oude mails etc gewist en ook de prullenbak geleegd want dat was het geval bij schoonouders vorig jaar. Ze konden nog wel inloggen maar er kwam geen mail meer binnen.
Ja, ik heb een week geleden nog al mijn mails gewist, omdat ik de melding kreeg dat ik geen mails meer kon sturen en ontvangen. Was totaal niet handig.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik log sinds een tijd in via outlook.live ipv hotmail.com. Misschien lukt dat?
Alle reacties Link kopieren Quote
dolfje schreef:
09-08-2024 15:52
Ik log sinds een tijd in via outlook.live ipv hotmail.com. Misschien lukt dat?
Nee, ook niet...
Hij heeft een foutmelding aan, dat de site niet beschikbaar is. Super irritant.
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgens mij heeft Hotmail laatst wat dingen aangepast met betrekking tot het gebruik van derden bij het ophalen van je mail. Eerst was een appwachtwoord voldoende of hoe men dat bij hotmail noemt maar nu moet het ook aan een minimale beveiliging voldoen. Weet niet precies hoe en wat.

Met derden wordt hier o.a. je email client bedoeld zoals Apple Mail, Thunderbird etc.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ravena schreef:
09-08-2024 15:56
Nee, ook niet...
Hij heeft een foutmelding aan, dat de site niet beschikbaar is. Super irritant.
Het lijkt wel of je geblokkeerd bent ofzo. Misschien kan de klantenservice helpen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pimpelmeesje87 schreef:
09-08-2024 15:21
Cache geheugen al gewist?
Dit lijkt me ook de grootste kanshebber als oplossing.
Alle reacties Link kopieren Quote
Graze schreef:
09-08-2024 16:00
Het lijkt wel of je geblokkeerd bent ofzo. Misschien kan de klantenservice helpen.
Dat lijkt mij niet, telefonisch komen de mails wel binnen...
Alle reacties Link kopieren Quote
Wachtwoord opnieuw instellen. Misschien is die eruit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ravena, check even je chache geheugen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Als ik inlog kom ik in een soort Outlook programma terecht waar ik dan niet kan kiezen voor mail. Ik kan dus ook alleen nog op mijn telefoon mijn mail doen. Ook zo irritant, lijkt wel of Outlook of Hotmail niet meer op een laptop gebruikt kunnen worden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Heel vreemd, meerdere links/ sites doen het niet..
Alle reacties Link kopieren Quote
Zojuist bij mijn moeder “hetzelfde” opgelost.

Wat Graze hierboven zegt.

Ik heb microsoft gedownload en ingelogd en dat werkte. Ook heb ik het ww gewijzigd. Ik weet niet of dat laatste nog bijgedragen heeft.

Ik kon wel inloggen via office online, maar outlook op de laptop werkte dus niet meer.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik weet het niet, maar heb laatst deze mail gehad (misschien jij ook?):

De veiligheid van uw gegevens heeft de hoogste prioriteit bij Microsoft. Om uw account veilig te houden biedt Microsoft geen ondersteuning meer voor het gebruik van e-mail- en agenda-apps van derden die u vragen u aan te melden met alleen de gebruikersnaam en het wachtwoord van uw Microsoft-account. Voor meer veiligheidmoet u een e-mail- of agenda-app gebruiken waarmee moderne verificatiemethoden van Microsoft worden ondersteund. Als u geen actie onderneemt, hebben uw e-mail-apps van derden vanaf 15 september 2024 geen toegang meer tot uw Outlook.com-, Hotmail- of Live.com-e-mailadres.

Wat moet u doen?

Als u deze e-mail ontvangt, werkt u momenteel met een e-mail- of agenda-app die een minder veilige verificatiemethode gebruikt om verbinding te maken met uwOutlook.com-e-mailaccount. U moet uw e-mail- en agenda-app van derden upgraden naar een versie die ondersteuning biedt voor moderne verificatiemethoden. 

Microsoft biedt gratis versies van Outlook voor uw pc, Mac en iOS- en Android-apparaten die gemakkelijk kunnen worden gedownload en verbinding kunnen maken met uw e-mailaccount. Door een bijgewerkte versie van een Outlook-toepassing tegebruiken weet u zeker dat u op de meest veilige manier verbinding maakt.

Hoe kunt u Gmail, Apple Mail of een andere e-mailtoepassing van derden instellen?

Diverse niet-Microsoft-toepassingen hebben hun eigen stappen voor het verbindenmet uw Outlook.com-e-mailaccount met moderne verificatiemethoden. Zie ons Help-artikel: Nu moderne verificatiemethoden nodig om Outlook-e-mail te blijvensynchroniseren in niet-Microsoft-e-mailapps. Het is echter mogelijk dat u de makers van deze toepassingen om instructies moet vragen. In de meeste gevallen hoeft u alleen uw account te verwijderen en opnieuw toe te voegen met de nieuwste versie van die toepassing om deze voor het gebruik van de moderne verificatiemethoden te configureren.



Nog niets mee gedaan omdat ik op vakantie was en geen idee heb wat ik er mee moet, en nog even de tijd heb. Maar ik moet er wel iets mee denk ik, want ik kreeg het op allebei mijn hotmail adressen. Aan de andere kant moet je tegenwoordig ook erg oppassen met nep mails. Ik log in met mijn e-mailadres en wachtwoord. Al heel veel jaar. Account verwijderen en opnieuw toevoegen klinkt voor een computer nitwit als ik al erg ingewikkeld. Zijn er meer mensen die dit gehad hebben? En misschien weten hoe dit moet?
Alle reacties Link kopieren Quote
Jeetjejee schreef:
09-08-2024 17:45
Ik weet het niet, maar heb laatst deze mail gehad (misschien jij ook?):

De veiligheid van uw gegevens heeft de hoogste prioriteit bij Microsoft. Om uw account veilig te houden biedt Microsoft geen ondersteuning meer voor het gebruik van e-mail- en agenda-apps van derden die u vragen u aan te melden met alleen de gebruikersnaam en het wachtwoord van uw Microsoft-account. Voor meer veiligheidmoet u een e-mail- of agenda-app gebruiken waarmee moderne verificatiemethoden van Microsoft worden ondersteund. Als u geen actie onderneemt, hebben uw e-mail-apps van derden vanaf 15 september 2024 geen toegang meer tot uw Outlook.com-, Hotmail- of Live.com-e-mailadres.

Wat moet u doen?

Als u deze e-mail ontvangt, werkt u momenteel met een e-mail- of agenda-app die een minder veilige verificatiemethode gebruikt om verbinding te maken met uwOutlook.com-e-mailaccount. U moet uw e-mail- en agenda-app van derden upgraden naar een versie die ondersteuning biedt voor moderne verificatiemethoden. 

Microsoft biedt gratis versies van Outlook voor uw pc, Mac en iOS- en Android-apparaten die gemakkelijk kunnen worden gedownload en verbinding kunnen maken met uw e-mailaccount. Door een bijgewerkte versie van een Outlook-toepassing tegebruiken weet u zeker dat u op de meest veilige manier verbinding maakt.

Hoe kunt u Gmail, Apple Mail of een andere e-mailtoepassing van derden instellen?

Diverse niet-Microsoft-toepassingen hebben hun eigen stappen voor het verbindenmet uw Outlook.com-e-mailaccount met moderne verificatiemethoden. Zie ons Help-artikel: Nu moderne verificatiemethoden nodig om Outlook-e-mail te blijvensynchroniseren in niet-Microsoft-e-mailapps. Het is echter mogelijk dat u de makers van deze toepassingen om instructies moet vragen. In de meeste gevallen hoeft u alleen uw account te verwijderen en opnieuw toe te voegen met de nieuwste versie van die toepassing om deze voor het gebruik van de moderne verificatiemethoden te configureren.



Nog niets mee gedaan omdat ik op vakantie was en geen idee heb wat ik er mee moet, en nog even de tijd heb. Maar ik moet er wel iets mee denk ik, want ik kreeg het op allebei mijn hotmail adressen. Aan de andere kant moet je tegenwoordig ook erg oppassen met nep mails. Ik log in met mijn e-mailadres en wachtwoord. Al heel veel jaar. Account verwijderen en opnieuw toevoegen klinkt voor een computer nitwit als ik al erg ingewikkeld. Zijn er meer mensen die dit gehad hebben? En misschien weten hoe dit moet?
Ja, bovenstaande gedaan op mn moeders laptop. Klikte op het linkje of ding in die mail. Dat linkte naar office/microsoft. Dit gedownload in de appstore. Ingelogd en toen werkte het. Je switched van outlook naar office app.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pruimenboom schreef:
09-08-2024 19:34
Ja, bovenstaande gedaan op mn moeders laptop. Klikte op het linkje of ding in die mail. Dat linkte naar office/microsoft. Dit gedownload in de appstore. Ingelogd en toen werkte het. Je switched van outlook naar office app.

Dank je wel! Over ruim een week ben ik weer thuis, dan ga ik dat uitproberen. En ik moet dan misschien ook op m’n telefoon iets doen om te kunnen blijven inloggen, maar eerst maar eens op m’n laptop uitproberen. Als Hotmail maar blijft werken, want het is de enige e-mail die ik gebruik. Belangrijk dus dat ik in kan blijven loggen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Heb je automatisch na zoveel dagen wachtwoord wijzigen aanstaan? Bij mij zorgde die voor problemen zodra hij verliep...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had dat een jaar geleden ook. Heb hier toen ook een topic over geopend.
Wat een gedoe, uren met Hotmail backoffice gechat maar dat hielp niet, zij kwamen er ook niet uit.
Toen nieuw emailaccount aangemaakt, al mijn contacten deze doorgegeven. Hoop gedoe. Maar op een gegeven moment paar weken ofzo kon ik er weer in. Heel raar en ik vermoed dat er iets misgaat met updaten.

Ik kan nog steeds in dat account trouwens. Het kan best zijn dat dit bij jou ook zo is. Heel vervelend. Als je op een andere manier nog wel je account in kan dan zou ik een automatische reply maken en je contacten doorverwijzen naar een nieuw mailadres.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven