Hét avatartopic voor nieuwe ava`s en alle andere

14-11-2019 21:14 323 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag verder praten over Hét avatartopic voor nieuwe ava`s en alle andere vragen!.

Hét avatartopic voor nieuwe ava`s en alle andere vragen. Knutsel mee, stel elkaar vragen en mocht je een avatar verzoek hebben dan kan dat ook. Hopelijk wordt het net als ooit, weer een leuk lopend topic rondom de feestdagen.


Ooit is dit topic samen met een enthousiast forummaatje in ava's tot stand gekomen. Samen hebben we gelachen en genoten van de zooi die we maakten. Nu kan het topic doorstart gaan vinden en zoals toen al beloofd ; Niet zonder jou MV! Jij blijft in ons hart! :heart:

Here we go!

Afbeelding

Enn schreef:
20-12-2019 22:52
Handleiding voor het opslaan op eigen device en uploaden naar het forum

Opslaan op jouw device:
1) Klik (rechtermuisknop) op de afbeelding die geplaatst is
2) Afbeelding opslaan als (verander deze niet)
3) Check welke bestandtype jouw device aangeeft
4) Kies voor gif (als er sterren/glitters oid gebruik zijn)
5) Als dit niet zo is kies dan voor :jpg of png)
6) Kijk goed naar de naam en onthoud deze even (dan kun je het terugvinden)
7) Sla op

Uploaden naar het forum:
1) Klik linksboven op jouw naam
2) Dan kom je in jouw profiel
3) Klik rechts op wijzig profiel
4) Klik links (middelste) op Avatar
5) Klik op bestand selecteren
Nu kom je in jouw computer
6) Ga naar het bestand dat je wil uploaden
7) klik hierop (misschien dubbel klikken)
enn wijzigde dit bericht op 20-12-2019 22:55
Reden: Handleiding toegevoegd
35.67% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ohja, ik mag geen plaatjes plakken/quoten. :@
Ik zei: Superleuk! over die laatste.
Wie is het?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een forummer die ik leuk vind en ook een hele leuke ava heeft! Dus ben ik wat gaan knutselen gewoon voor de lol. Sowieso vind ik het leuk en ik kwam haar ergens tegen. Hier is het vrij stil, niets mis mee maar dan ga ik rommelen. :biggrin:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn, wil je mijn ava een rode achtergrond geven? De rode achtergrond bij jouw eigen ava vind ik erg mooi.
Alle reacties Link kopieren
ramy72 schreef:
19-02-2020 11:06
Enn, wil je mijn ava een rode achtergrond geven? De rode achtergrond bij jouw eigen ava vind ik erg mooi.
Tuurlijk!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wow, super, dankjewel!
Alle reacties Link kopieren
Staat je goed Ramy! :)
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil afscheid nemen van mijn kerstplaatje.
Nu had je een mooie andere gemaakt voor mij, maar hij pakt mn niet.

9cprqs3.webp.

Hij maakt er een webp iets van in plaats van jpg.

Hoe los ik dit op? Weet jij dat Enn?
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Dit varkentje dus

Laat maar wezen, het is al gelukt! :D
Alle reacties Link kopieren
Lieve Enn; ik zou mijn avatar lekker lentefris willen hebben.
Courage mag roze blijven en sparkelen, maar de achtergrondkleur fris groen zou ik mooi vinden. Heb je daar tijd voor?

Wil je dat ik het origineel nog hier plak?
Heb je volgens mij niet nodig of wel?

Hier zitten mooie groene tinten in, iets dat niet de heftig clashed met het hondje zelf graag. :P

Afbeelding
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Leuk Courage! Ik vond het leuker om het plaatje om te draaien

Afbeelding

Kleuren versterkt
Afbeelding


Maar als je dit niet wil dan kan het natuurlijk ook zo:
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Deze achtergrond kan ook
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Wauw, nog weer beter dan ik had gedacht; ik kies de versterkte kleuren!
Dank je wel! :bigkiss:
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Há een fel gekleurde courage! Nice B)
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
15-03-2020 12:36
Há een fel gekleurde courage! Nice B)

En zometeen een klein nick-wisseltje, met hetzelfde nieuwe jasje. :)
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
@Feow
Ik kan wel slapen maar vind dit te leuk.
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hoi Enn, Als je tijd en zin hebt, zou ik het wel leuk vinden om een paas-avatar te krijgen. Iets met oren of een paasei of een kuikentje ofzo. En glitters natuurlijk :peep:
Alvast veel dank.
[quote=Enn post_id=31131644 time=1584753371 user_id=110778]
@Feow
Ik kan wel slapen maar vind dit te leuk.
Topic is niet echt actief meer zie ik. Ik moet ook een nieuwe ava, alleen ik weet nog niet wat..
Hoi Enn, ik weet niet of je het nog leuk vindt, maar ik zou heel graag een mondkapje op willen. Gewoon zo'n wit of blauw wegwerpmondkapje.
Kan/wil jij dat maken voor me?
Het is me zelf gelukt.
Ik heb deze site gebruikt https://socialdistancing.works/
en een handleiding staat hier https://tipsmake.com/how-to-create-a-fa ... eason-mask
Hoi Enn, het viva forum bevalt me wel daarom lijkt het me wel leuk om ook een avatar te hebben.
Kan je mij daarbij helpen.
Alle reacties Link kopieren
Test gifje
ditjedatje wijzigde dit bericht op 01-07-2021 11:48
67.44% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven