Kwaliteit foto's verbeteren

06-04-2024 13:14 12 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hey,

Ik ben druk bezig om foto's te digitaliseren met Photoscan. Dit lukt aardig, maar graag zou ik de kwaliteit van de foto's willen verbeteren. Het zijn foto's van meer dan 20 jaar geleden en de kwaliteit is niet heel denderend. Hebben jullie ervaring hiermee? Tips hoe ik dit kan doen?

Op zich vind ik het ook prima als ik een paar euro moet betalen voor een programma die het voor mij kan doen.

Bedankt!
Alle reacties Link kopieren Quote
Lees wel veel negatieve reviews over Photoscan. Ziet het er beter uit als je een foto van de foto maakt?
Alle reacties Link kopieren Quote
Andre schreef:
06-04-2024 14:02
Lees wel veel negatieve reviews over Photoscan. Ziet het er beter uit als je een foto van de foto maakt?
Ja, ik vind persoonlijk van wel. Doordat je meerdere foto's maakt van meerdere hoeken heb je niet die glans etc.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ben je bereid om me 1 foto te mailen ?
Alle reacties Link kopieren Quote
Andre schreef:
06-04-2024 14:21
Ben je bereid om me 1 foto te mailen ?
Nee
Alle reacties Link kopieren Quote
Kaastosti schreef:
06-04-2024 15:44
Nee

Zoooo wat onaardig! Volgens biedt André indirect aan er voor je naar te kijken en je zo te helpen. Sjongejonge.
We're just two lost souls
Alle reacties Link kopieren Quote
Kaastosti schreef:
06-04-2024 15:44
Nee
Misschien kan je het iets anders formuleren. Zoiets als: "Heel aardig dat je me eventueel wil helpen maar dat is te persoonlijk"
Alle reacties Link kopieren Quote
Kattentuintje schreef:
06-04-2024 16:03
Zoooo wat onaardig! Volgens biedt André indirect aan er voor je naar te kijken en je zo te helpen. Sjongejonge.
Vind het een bizarre vraag eigenlijk, om zoiets op het internet aan een vreemde te vragen. Nee zou ook mijn enige antwoord zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Kattentuintje schreef:
06-04-2024 16:03
Zoooo wat onaardig! Volgens biedt André indirect aan er voor je naar te kijken en je zo te helpen. Sjongejonge.
Mijn reactie was wel wat kortaf (ik moest op dat moment plots weg), maar ik ben inderdaad niet van plan om privé foto's te delen met een vreemde.

En ik maak ook niet uit de reactie van André uit dat die mij perse wil helpen. De foto's digitaliseren lukt mij wel. Ik ben alleen benieuwd naar of anderen hier een fijne manier gevonden hebben om oude foto's wat beter qua kwaliteit te maken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Fotor.com

Unblur optie is redelijk goed. Wellicht moet je geregistreerd zijn om het resultaat te downloaden maar het kan ook anders. Download knopje en dan gewoon het plaatje wat je in het download venster ziet downloaden. Registreren zal makkelijker werken en wellicht betere resultaten geven.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jollaheu schreef:
07-04-2024 14:06
Fotor.com

Unblur optie is redelijk goed. Wellicht moet je geregistreerd zijn om het resultaat te downloaden maar het kan ook anders. Download knopje en dan gewoon het plaatje wat je in het download venster ziet downloaden. Registreren zal makkelijker werken en wellicht betere resultaten geven.
Daar wordt je foto echt niet beter van hoor of je moet je zin 3x3 cm in je fotoboek willen plaatsen
Alle reacties Link kopieren Quote
Als je een windows pc/laptop hebt.

Een 30 dagen proefversie van Magix Photo Manager Deluxe.
Kijk eerst even bij technische gegevens of je aan de minimale systeemeisen voldoet.

https://www.magix.com/nl/foto-illustrat ... e/#c566381

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven