Letter N toetsenbord kapot

22-05-2019 21:44 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb een klein probleem de letter “N” van mijn toetsenbord doet het niet meer op mijn Chromebook. (De letter / knopje was er al eerder afgegaan) . Als ik op de letter klikte dan hing hij vast en kwam de letter 1000 x in beeld. Ik heb toen zo hard geslagen op de letter dat hij het nu helemaal niet meer doet 😂

Het vervelende is dat ik nu niet meer op mijn pc kom alleen onder “ gast” . Omdat de letter “ N” dus in het wachtwoord verwerkt staat om aan te melden op mijn Chromebook en een nieuw wachtwoord wordt pas ingevoerd na 1 x inloggen. Het was Slim geweest als ik het wachtwoord al veranderd had toen hij constant vast hing op de N maar dit heb ik dus helaas niet gedaan.

Wat raden jullie mij aan?. het gaat me namelijk niet om de chromebook maar om de gegevens en bestanden die onder mijn account staan.

Maar hoe zou ik toch als nog kunnen inloggen op mijn Chromebook? Kan dit door een virtueel toetsenbord te kopen als ik deze aansluit via de USB of Gaat dit niet op het beginscherm ? Helaas kan ik op het begin scherm de letter N niet kopiëren dat gaat alleen als ik ingelogd ben...

Ik hoor graag wat ik nu het beste kan doen de letter N doet het helaas echt niet meer alle andere letters doen het wel nog.

Alvast bedankt voor het meedenken.
Alle reacties Link kopieren
Chromebook inlog is toch de inlog van je Google account? Zou je dat wachtwoord niet kunnen wijzigen op een ander apparaat zodat je in kunt loggen met een wachtwoord zonder n?
Alle reacties Link kopieren
Ander toetsenbord met usb poort aansluiten.
Alle reacties Link kopieren
Cookieholic schreef:
22-05-2019 21:47
Chromebook inlog is toch de inlog van je Google account? Zou je dat wachtwoord niet kunnen wijzigen op een ander apparaat zodat je in kunt loggen met een wachtwoord zonder n?
Ja klopt alleen snap niet echt hoe want weet daar verder geen gegevens van.
Alle reacties Link kopieren
Ik gok dat je een los toetsenbord kunt aansluiten en dat die dan 'wint' en je dus in kunt loggen.

Zou even ergens proberen? Op je werk of school of bij vrienden?
Alle reacties Link kopieren
linnylow schreef:
22-05-2019 21:49
Ja klopt alleen snap niet echt hoe want weet daar verder geen gegevens van.
Is die niet gekoppeld aan een gmail adres?
Al geprobeerd om de letter N te typen via een alt-code? Geen idee of dat werkt in een wachtwoordveld maar je kan het allicht proberen.

Alt+78 = N
Alt+110 = n
Onder gast inloggen, de 'n' ergens kopiëren naar klembord en dan kijken of je kunt inloggen? Ik weet niet of de CTRL V het onthoudt.
Alle reacties Link kopieren
Cookieholic schreef:
22-05-2019 21:50
Is die niet gekoppeld aan een gmail adres?
ja dat wel maar ik weet niet hoe dat verder werkt weet ook het wachtwoord er niet van en er staat dat je eerst 1 x ingelogd moet zijn voordat het nieuwe wachtwoord ingaat
Alle reacties Link kopieren
kintsugi schreef:
22-05-2019 21:59
Onder gast inloggen, de 'n' ergens kopiëren naar klembord en dan kijken of je kunt inloggen? Ik weet niet of de CTRL V het onthoudt.
Ja alleen zodra je uitlog onder gast in die weg althans als ik hem dan kopiër.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
22-05-2019 21:54
Al geprobeerd om de letter N te typen via een alt-code? Geen idee of dat werkt in een wachtwoordveld maar je kan het allicht proberen.

Alt+78 = N
Alt+110 = n
Dat pakt hij niet geloof ik.
Kun je met iets anders inloggen op je Gmail-adres? Want in je Google-account heb je allerlei opties om je wachtwoord te resetten (mits ingesteld natuurlijk). Zo kan ik er via een ander e-mailadres in bijvoorbeeld.
https://myaccount.google.com/security
kintsugi schreef:
22-05-2019 21:59
Onder gast inloggen, de 'n' ergens kopiëren naar klembord en dan kijken of je kunt inloggen? Ik weet niet of de CTRL V het onthoudt.

Ik denk het niet, het klembord is persoonlijk. Zou niet best zijn als je andermans CTRL+C's kunt CTRL+V'en.
Alle reacties Link kopieren
Dankjwel het e-mail weet ik staat vermeld in scherm maar hij pakt het inlogwachtwoord niet dat ik ook op mij Chromebook als wachtwoord gebruikt of is het een ander ? Erg vreemd ..
RikM schreef:
22-05-2019 22:05
Ik denk het niet, het klembord is persoonlijk. Zou niet best zijn als je andermans CTRL+C's kunt CTRL+V'en.
Nee, dat zou niet best zijn. Maar ik zou het proberen, dus vandaar.

Op het inlogscherm, staat daar ook het woord 'Inloggen'? Want dan zou je die n kunnen kopiëren misschien.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu ingelogd op mijn Google account en heb het wachtwoord veranderd maar op de pc doet dit wachtwoord het helaas niet
Even op zoek naar iemand met een USB-toetsenbord dan maar. Dat zou zeker moeten werken.
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan het dan soms mijn google account wachtwoord om in te loggen veranderd in een wachtwoord die ik ook bij een andere e-mail gebruik. Paar keer gehad het opeens een ander wachtwoord was.
Kun je niet even je scherm doen dat het toetsenbord op het scherm komt en je met je muis de letters klikt? Ik klik daar soms per ongeluk op, maar voor zoiets is het wel handig.

https://support.google.com/chromebook/a ... 6237?hl=nl
RikM schreef:
22-05-2019 22:20
Even op zoek naar iemand met een USB-toetsenbord dan maar. Dat zou zeker moeten werken.
Kosten nog maar een paar euro en lijkt mij de meest makkelijke oplossing.
Alle reacties Link kopieren
bizar dat het Google account
Ook Wachtwoorden en accounts opslaat en zelfs alle zoekgeschiedenis .. wat erg😅

Toch bang ex dat destijds gezien heeft je kunt dit niet meer echt nagaan of wel wil wel weten wie en waar er allemaal ingelogd is ooit ik zie alleen nog maar recent ? Laatste 28 dagen .. qua beveiliging.

Mijn contact e-mailadres stond op een e-mail waarin hij in kon? Ik zie ook dat ik nooit email gehad heb van mijn google account of is dit normaal ? Nu ik zelf alles veranderd heb qua wachtwoord krijg ik wel 3 e-mails
Kun je zien of je (of iemand anders op jouw account) nog op andere apparaten bent ingelogd?
Als er op een ander apparaat wordt ingelogd of zelfs een andere browser dan ik normaal gebruik, krijg ik daar wel een melding van.
Alle reacties Link kopieren
Zelf mijn Viva account en wachtwoord en nog wat andere dingen staan opgeslagen kan daar wel van balen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven