Muziek overzetten naar MP4

22-05-2020 22:22 36 berichten
Hoe krijg ik muziekbestanden op mijn mp4 speler? Ik dacht heel simpel ik ga naar YT, download van daaruit een paar links op mijn pc en zet deze over naar mijn player. Ik ben erachter gekomen dat daar een converter voor nodig is. Ja noem mij oud maar ik kan mij herinneren dat het echt zo simpel ging, wel heel wat jaren geleden.
Heb eerst een convertersite geopend maar deze blijkt een virus te bevatten, las ik later bij een review. Dus ook nog de vraag: hoe kwam ik ook alweer bij mijn herstelpunt, voor het geval dat er nu een virus aanwezig is. Ik gebruik mijn pc zo weinig dat ik dit niet meer weet

Ik zit nu dus bij de site : flvto.biz/en69/. Ik heb een link via deze converter op de pc gezet en van daaruit op de player. Maar deze herkent het dus niet.

Volgende vraag: ik wil graag wat meditatie nummers op de player zetten maar de site van de converter zegt dat deze te lang zijn.

Wie kan mij helpen? Ik dacht echt dat het heel simpel was even muziek zetten naar MP4, valt dus tegen.
Alle reacties Link kopieren
onmymind schreef:
22-05-2020 22:54
Als je op google "youtube to mp3" zoekt krijg je meerdere websites. Ik heb goede ervaringen met de eerste (ytmp3). Hoef je niks voor te downloaden op je computer. De youtube video van je linkje is wel lang en daar heb ik zelf geen ervaring mee.
Die gebruik ik ook. Zij zeggen dat ze video's tot één uur lang aan kunnen.
¡Apagando las luces!
onmymind schreef:
22-05-2020 22:54
Als je op google "youtube to mp3" zoekt krijg je meerdere websites. Ik heb goede ervaringen met de eerste (ytmp3). Hoef je niks voor te downloaden op je computer. De youtube video van je linkje is wel lang en daar heb ik zelf geen ervaring mee.

Dank je dan ga ik jouw link zo ook bekijken

Ja ik ben er achter dat je niet alles kunt downloaden vanwege de lengte.
Alle reacties Link kopieren
Renee* schreef:
22-05-2020 22:52
Ik wil dus mijn telefoon niet in mijn slaapkamer hebben. Ik heb moeite met slapen en als ik wakker ben of wakker wordt dan ben ik geneigd om die tel te pakken en te gaan internetten. Daarom dacht ik dat een player de oplossing zou zijn.
Wederom: er zijn prima oplossingen te bedenken....

Stream vanaf je telefoon (in de huiskamer...) naar een speaker in je slaapkamer (al dan niet vanaf YouTube of een app).
Koop een cd speler en een cd....
Alle reacties Link kopieren
Renee* schreef:
22-05-2020 22:55
Ok dat had ik niet gezien. Waar zie ik dat staan? Dan kan ik ws al mijn andere YT linkjes ook weg doen.
Ik heb de link aangeklikt en ik kom op iTunes uit...

Overigens lukte het hier om die video te converteren met de genoemde website. Kan het zijn dat je MP4 speler maar bestanden tot een bepaalde grootte aankan?
sombraonline wijzigde dit bericht op 22-05-2020 22:58
25.57% gewijzigd
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
22-05-2020 22:47
Ehh, bluetooth op een MP3/MP4 speler is meestal juist alleen bedoeld voor draadloze koptelefoons. :D Welke heb je precies?


Dat klopt, de draadloze headset herkent ie wel.
anoniem_398085 wijzigde dit bericht op 22-05-2020 23:02
1.40% gewijzigd
Zarah schreef:
22-05-2020 22:56
Wederom: er zijn prima oplossingen te bedenken....

Stream vanaf je telefoon (in de huiskamer...) naar een speaker in je slaapkamer (al dan niet vanaf YouTube of een app).
Koop een cd speler en een cd....

Nog iets, ik vind het niet fijn als mijn Blue tooth verbinding te lang open staat. En streamen vanaf je tel is sowieso niet fijn want er komt veel reclame tussendoor als YT aan blijft staan.

Cd speler en cd is misschien nog wel een goede optie.
SombraOnline schreef:
22-05-2020 22:57
Ik heb de link aangeklikt en ik kom op iTunes uit...

Overigens lukte het hier om die video te converteren met de genoemde website. Kan het zijn dat je MP4 speler maar bestanden tot een bepaalde grootte aankan?

Dat zou kunnen maar staat nergens vermeld. Geheugen is 4 GB dus voldoende lijkt mij
Alle reacties Link kopieren
Welke MP4 speler heb je?
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
22-05-2020 23:04
Welke MP4 speler heb je?
Dfrnce MP1819BT met bluetooth MP4 speler
onmymind schreef:
22-05-2020 22:54
Als je op google "youtube to mp3" zoekt krijg je meerdere websites. Ik heb goede ervaringen met de eerste (ytmp3). Hoef je niks voor te downloaden op je computer. De youtube video van je linkje is wel lang en daar heb ik zelf geen ervaring mee.


Dank je voor deze link. Het is gelukt. Nog 10 YT meditaties te gaan 👍.
Alle reacties Link kopieren
Fijn om te horen! :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven