Na tijdelijke opschorting niet kunnen inloggen instagram

26-06-2022 14:37 5 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hi allen!
Na mijn Instagram een tijdje te hebben opgeschort, wil ik hem weer activeren. Dit zou volgens de instructies makkelijk kunnen door gewoonweg weer in te loggen. Maar...dat lukt dus niet. Ik krijg zowel via de app als via een browser de melding "er is een probleem met je verzoek". Heb al de app opnieuw geïnstalleerd , telefoon uit en aan, cache en gegevens wissen, op andere telefoon. Het lijkt dus aan mn account te liggen..

Op de site van insta zelf kom ik niet echt verder, daar staan oplossingen die dus niet helpen en er is natuurlijk geen helpdesk ofzo. Weet iemand een oplossing?
Alle reacties Link kopieren Quote
De optie inloggen via facebook helpt bij mij in dit soort gevallen, dus even je account uit opgeslagen accounts halen en dan krijg je de optie aanmelden via facebook.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sabbieehhhh schreef:
26-06-2022 15:39
De optie inloggen via facebook helpt bij mij in dit soort gevallen, dus even je account uit opgeslagen accounts halen en dan krijg je de optie aanmelden via facebook.
Oh shit, die koppeling met Facebook heb ik net verwijderd omdat die tip op een site stond.
Alle reacties Link kopieren Quote
andnowwedance schreef:
26-06-2022 15:53
Oh shit, die koppeling met Facebook heb ik net verwijderd omdat die tip op een site stond.
Oei, dat maakt het ingewikkelder, kun je de koppeling niet opnieuw instellen via het facebook account?
Alle reacties Link kopieren Quote
Sabbieehhhh schreef:
26-06-2022 16:34
Oei, dat maakt het ingewikkelder, kun je de koppeling niet opnieuw instellen via het facebook account?
Nee, daarvoor moet je kunnen inloggen.....en dat lukt dus niet.

Wel onwijs bedankt voor het meedenken!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven