Nieuwe kobo ereader

24-02-2024 16:02 13 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Op m’n oude kobo ereader, kocht ik via m’n iPhone boeken bij Bol en die synchroniseerde hij dan direct.

Nu heb ik een nieuwe kobo. En wilde kobo plus abonnement voor €10 per maand(eerst maand gratis) proberen

Heb de kobo app op m’n telefoon gezet, wifi op beide apparaten, Bluetooth op beide apparaten. Boek gekocht voor 0,01 cent. Ik kan hem wel op mn iPhone nu lezen, maar op de ereader blijft hij zeggen dat ik een kobo abonnement moet afsluiten en kan ik alleen de preview van 30 blz lezen.
Opnieuw via de ereader het abonnement kopen, lukt ook niet. En bovenin op het teken van synchronisatie klikken werkt ook niet.
Help!
Alle reacties Link kopieren Quote
Geen idee meer hoe ik dat deed. Ik denk dat ik op mijn e-reader ook moest inloggen. Kun je op je e-reader inloggen?
Fox off!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, ik heb m’n kobo account gegevens ingevuld toen ik hem aan deed.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik weet het niet meer zeker, maar volgens mij heb ik ooit ingelogd op mijn e-reader met mijn Bol account? En ik kan in ieder geval gewoon via de Bol.com app e-boeken downloaden. Zodra ik de wifi op mijn e-reader aanzet, synchroniseert deze gewoon.
Alle reacties Link kopieren Quote
Timetraveler schreef:
24-02-2024 16:25
Ik weet het niet meer zeker, maar volgens mij heb ik ooit ingelogd op mijn e-reader met mijn Bol account? En ik kan in ieder geval gewoon via de Bol.com app e-boeken downloaden. Zodra ik de wifi op mijn e-reader aanzet, synchroniseert deze gewoon.
Maar dan koop je ze? Of zijn ze dan ook gratis via het kobo plus abonnement?
Alle reacties Link kopieren Quote
remedialteacher schreef:
24-02-2024 16:32
Maar dan koop je ze? Of zijn ze dan ook gratis via het kobo plus abonnement?
Nee inderdaad via mijn Kobo plus abonnement! En soms koop ik inderdaad alsnog weleens een los e-book.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk dat je niet goed ingelogd zit op je ereader.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wifi uitzetten en weer aanzetten, uitloggen en weer inloggen. Probeer dat even, evt een paar keer. Op een gegeven moment pakt ie ‘m (hopelijk!). Heb dat toen met wisselen van e-readers ook gehad.
Alle reacties Link kopieren Quote
Probeer eens met bol account inloggen. Als het goed is vind je dan ook gewoon je boeken uit je kobo plus account
Alle reacties Link kopieren Quote
De klantenservice van Kobo is heel klantvriendelijk, laatst kon ik wel inloggen maar niet mijn abo boeken downloaden. Zeker een uurlang samen gezocht tot medewerker "onder water" zag waar het mis ging. Echt super!
Alles sal reg kom
Alle reacties Link kopieren Quote
2 x
Alles sal reg kom
Alle reacties Link kopieren Quote
lonelycat schreef:
24-02-2024 17:02
Probeer eens met bol account inloggen. Als het goed is vind je dan ook gewoon je boeken uit je kobo plus account
Dit was het! Helemaal opnieuw opgestart en toen niet voor inloggen met kobo, maar met bol gekozen.
Nu staan zelfs mijn oude boeken er op en de nieuwe die ik had aangeschaft via kobo!
Hoera! Thanks!
Alle reacties Link kopieren Quote
Zucht, het blijft wel gedoe.
Ik heb op de ereader nu ingelogd met bol
Op m’n iPhone staat de bol.com app, de kobo app en de bol.kobo app.
Ik zie nu op mn ING, dat ik blijkbaar wel iets heb gekocht net (1 cent) met proberen.
Maar het boek komt niet op m’n ereader, ook niet met synchronisatie.
Wat doe ik toch niet goed?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven