Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Online cursus iMovie

12-09-2017 19:54 11 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi medeforummers, ik ben op zoek naar een online cursus iMovie. Heeft iemand een tip? Ik hoor het heel graag!
ik volg even
Ik heb zo goed als geen online cursussen gezien hiervoor. Misschien dat je gewoon filmpjes op youtube kan kijken, daar leer ik veel van.
YouTube inderdaad.
Ok, dan ga ik daar eens kijken. Ik heb wel wat gevonden, maar in die filmpjes mis ik een logische 'lijn'. Ik heb er ook over nagedacht om ergens een dagje een cursus te gaan volgen, maar meestal vind ik dat er dan zoveel tijd wordt gespendeerd aan koffie en voorstellen en ander geouwehoer dat dat zonde van mijn dag is.
dat moest ik denken omdat een zich heeft verlult dat maanden lang. Uit eindelijk toen ik haar vroeg zei ze dat ze niets had geregeld op een kwetsende manier alleen echte vriendinnnen regelen dit voor je. En die heb je niet etc. Is dit normaal
https://www.lynda.com/iMovie-training-t ... 229-0.html
of de complete training voor maar een tientje

https://www.udemy.com/imovie-course/
Orangetree, heb je deze training zelf gevolgd? Een tientje is niet veel natuurlijk. Dank voor je tips!
dat moest ik denken omdat een zich heeft verlult dat maanden lang. Uit eindelijk toen ik haar vroeg zei ze dat ze niets had geregeld op een kwetsende manier alleen echte vriendinnnen regelen dit voor je. En die heb je niet etc. Is dit normaal
Nee, helaas. Ik ben destijds zelf ook maar gaan aanklooien. Maar het is niet heel moeilijk hoor.
Orangetree schreef:
14-09-2017 13:44
Nee, helaas. Ik ben destijds zelf ook maar gaan aanklooien. Maar het is niet heel moeilijk hoor.
Dat ga ik ook maar eens doen..
Orangetree schreef:
14-09-2017 13:44
Zo ben ik ook begonnen en al doende leer je steeds meer. En kom je ergens niet uit, dan zoek je die vraag op in YouTube.

Anonymous

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven