Podcast speelt niet af

12-04-2024 17:15 11 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
De AD media podcast speelt telkens niet af op Spotify. Ik heb het ook ook geprobeerd op zowel de website van het AD als Google podcast en nergens speelt de podcast af.

Andere podcast spelen wel af op Spotify.

Weet iemand wat hiervan de oorzaak kan zijn?
Alle reacties Link kopieren Quote
Gebeurt er ook niets als je iets langer wacht, een halve minuut ofzo? Sommige podcasts zetten iets later de start in.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mail het AD :idee:
Alle reacties Link kopieren Quote
In de app doet ie het gewoon.
Alle reacties Link kopieren Quote
Yakuzakiko schreef:
12-04-2024 17:19
Gebeurt er ook niets als je iets langer wacht, een halve minuut ofzo? Sommige podcasts zetten iets later de start in.
Nee helaas niets, dat heb ik echt al een aantal keer geprobeerd. Ik heb zelfs meer dan 1 uur gewacht, helemaal niets
Alle reacties Link kopieren Quote
Selene schreef:
12-04-2024 17:20
Mail het AD :idee:
Dat durf ik dus niet zo goed, want ik weet niet of het een algemeen probleem is of dat het aan mij ligt
Alle reacties Link kopieren Quote
leeg_zakje schreef:
12-04-2024 17:28
Nee helaas niets, dat heb ik echt al een aantal keer geprobeerd. Ik heb zelfs meer dan 1 uur gewacht, helemaal niets
Jee een uur! Dat is lang :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren Quote
Selene schreef:
12-04-2024 17:22
In de app doet ie het gewoon.
Ik heb het net gecheckt en de podcast speelt in de app ook niet af
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier doet ie het gewoon op de website. Ik luister die van Weiteveen momenteel en die speelt normaal af. In spotify doet hij het ook gewoon. Wist niet eens dat die ook de AD podcasts hadden :mrgreen: speelt al je andere geluid wel af? Heb je niet je geluid ergens apart uit staan ofzo? Ik heb bijvoorbeeld soms dat hij het niet doet, omdat ik op mijn iPhone dan dat schuifje voor de stille modus aan heb staan ofzo.
Alle reacties Link kopieren Quote
Stomme vraag, maar heb je je geluid wel aan staan? Of loopt echt het balkje in Spotify niet?

Een andere optie is om even de cookies van zowel AD als Spotify te verwijderen.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren Quote
SombraOnline schreef:
12-04-2024 20:11
Stomme vraag, maar heb je je geluid wel aan staan? Of loopt echt het balkje in Spotify niet?

Een andere optie is om even de cookies van zowel AD als Spotify te verwijderen.
Het geluid staat aan, muziek en andere podcasts spelen wel gewoon af.

Ik heb inmiddels een contact formulier ingevuld op de AD website. Ik wacht dat even af, hopelijk komen zij met een oplossing.

Bedankt allemaal voor het meedenken!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven