Snappen zij Tinder niet, of snap ik het niet?

07-06-2022 23:26 9 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
In Tinder zie ik vaak in het profiel van andere mensen zoiets staan als: "ik kan geen likes zien / ik ben geen betalend lid, stuur me een berichtje als je contact wilt".

Ben ik nou gek of zijn zij het? In Tinder kan je toch helemaal niet zomaar een berichtje sturen aan iemand met wie je nog geen match hebt? Of kan een betalend lid dat dan wel?? Mis ik iets?

Waarom schrijven mensen dit in hun profiel? Zodra je een match hebt, kan je toch allebei een bericht sturen?
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren Quote
Die zie ik ook, en gaan direct naar links.
Kan niet heel snugger zijn, denk ik.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, als je een specifiek lidmaatschap kun je berichten zonder te matchen.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren Quote
Met tinder platinum kan je aan een superlike een berichtje toevoegen.

Maar altijd is t als je matcht kan je elkaar berichtjes sturen. Het klinkt vooral lui. Als in geef maar n gil als je echt contact wil.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dan hebben ze denk gewoon hun tekst van andere dating apps gekopieerd. Bij bijvoorbeeld okcupid of badoo kun je wel een berichtje naar iemand sturen als je (nog) geen match bent.
Alle reacties Link kopieren Quote
Apatura schreef:
07-06-2022 23:50
Met tinder platinum kan je aan een superlike een berichtje toevoegen.
Ah zie je, dit wist ik niet.
.
Apatura schreef:
07-06-2022 23:50
Maar altijd is t als je matcht kan je elkaar berichtjes sturen. Het klinkt vooral lui. Als in geef maar n gil als je echt contact wil.
Maar dan gaan ze er dus vanuit dat die ander Platinum heeft. Of ze zijn inderdaad niet zo snugger.
Een vriendin van me snapte in het begin niks van Tinder en begreep niet waarom ze nooit matches had. Ze swipete toch immers iedereen naar links. 🤭
You can never have too many hats, gloves and shoes
ZeroRose schreef:
08-06-2022 00:14
Dan hebben ze denk gewoon hun tekst van andere dating apps gekopieerd. Bij bijvoorbeeld okcupid of badoo kun je wel een berichtje naar iemand sturen als je (nog) geen match bent.
Ik dacht ook dat dit het was. Ook bij bumble kon je berichten sturen zonder te matchen (weet niet of dat nog steeds zo is). Ik zat op tinder en bumble en zag vaak dezelfde profielen met exact dezelfde tekst en foto’s langskomen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij Inner Circle kun je ook berichten sturen zonder match te zijn. Maar dan kun je die berichten alleen lezen als je Premium hebt of zelf 2 mensen hebt uitgenodigd om ook lid te worden.

Dus ik denk ook dat het gewoon dezelfde tekst is die ze voor andere apps gebruiken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kwam dit vroeger ook vaak tegen. Zo aantrekkelijk ook, een vent die geen geld wil uitgeven aan een profieltje. :roll:

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven